Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55670)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikko varmaan häpeää, että on ollut naimisissa jonku kipperin Helenan kanssa.
Helenahan pyöri jääkiekkoilijoiden ympärillä ennen Mikkoakin, samoin kuin pikkusiskonsa. Pikkusisko ei onnistunut saamaan ketään kuuluisaa kiekkoilijaa, joutui tyytymään pipolätkäilijään.
Iida Vainiokin halusi jonkun rikkaan jääkiekkoilijan vaimoksi, mutta joutui tyytymään juopohkoon rokkariin.
Mutta ehkä hänelle kävi hyvä tuuri, kun antelias varakas appiukkonsa auttaa - ja (tyrkky)julkisuutta on lähes joka viikko.
Jokos miso on taas päässyt pääsiäisen "urotekojen" jälkeen uusia tutkimuksia tekemään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helenan instassa lässytetään miten mykkäkoulua ei saa käyttää keinona PARISUHDERIIDASSA. Helena ei kertakaikkiaan käsitä, että he on eronneet, ei Mikon tarvitse kommunikoida hänen kanssaan mitenkään!
Ei ole mitään parisuhdetta enää.
Hänhän viittaa avioliittoon Mikon kanssa eikä nykyhetkeen. Vaikka eihän Mykkä- Mikko vieläkään osaa kommunikoida, örähtelee ja huutaa. Onko Mikko peruskärtty? Kiekkoilijana sai tästä lahjakkaasta pelaajasta sen käsityksen että aina vähän vihainen.
Asiantuntijat ovat ohjeistaneet, ettei Mikko puhu mitään hulluhellulle. Normitapa.
Keitäs nämä asiantuntijat ovat? 😂 Neuvoivat jo avioliitossa ettei Mikon tarvitse puhua?
Helena salaa kuvattu ig video kun hait luvatta astioita huvilasta ja ex miehesi saapui paikalle.Se suunnaton jankutus ja syyttely mitä latelit,ei miehellä ollut suun vuoroa.Etkä myöskään kuunnellut mitä hän sanoi.Ehkä et itse vaivautunut kuuntelemaan mitä ex miehesi puhui.Täälä julkaistulla dokumentti pätkällä Ex miehesi puhuu varsin sujuvasti ja innostuneesti huomattavasti parempaa kieltä kuin sinä Helena.
Pitää kertoa että olen huojentunut kun sain alkuunsa lopetettua suhteen 2 lapsen yh.niehestä. Hyi helkkari kun sen sen skuaja ja kummien kaimoja alkoi virtaamaan ja väkisin niitä sietämään. Mies löysäsi Lasten läksyt ja kuskaamiset minulle. Onneksi älysin lähteä. Huuuooohhh. Luovutin paikkani seuraavalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janne s. 73 toimii maalarina
Ihan törkeän hyvä tyyppi. Muusikko. Sharmikas.
Mitäs hän nyt kuuluu tähän Helenan tapaukseen?Vai hakeeko Helena nyt kontaktia lähemmin tähän mieheen.Muuttaa ovesta sisään ja ilmoittaa tämä on nyt minun kotini.
Aina vaan hullummaksi menee, kun jotkut tollot kuvittelee Helenan käyvän täällä kommentoimassa.
Vierailija kirjoitti:
Jokos miso on taas päässyt pääsiäisen "urotekojen" jälkeen uusia tutkimuksia tekemään?
Joko se sai valmiiksi yliopistolla sen yrpätutkielman suurennuslasin kanssa. Varmaan uskoisin että vaikea prosessi.j
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs hän nyt kuuluu tähän Helenan tapaukseen?Vai hakeeko Helena nyt kontaktia lähemmin tähän mieheen.Muuttaa ovesta sisään ja ilmoittaa tämä on nyt minun kotini.
No onhan lasten sukulainen ja serkkuja... mutta voi olla etteivät tunne edes.
Vierailija kirjoitti:
Pitää kertoa että olen huojentunut kun sain alkuunsa lopetettua suhteen 2 lapsen yh.niehestä. Hyi helkkari kun sen sen skuaja ja kummien kaimoja alkoi virtaamaan ja väkisin niitä sietämään. Mies löysäsi Lasten läksyt ja kuskaamiset minulle. Onneksi älysin lähteä. Huuuooohhh. Luovutin paikkani seuraavalle.
Huono yritys Helena!Tuli tuo sukuviha tuolta taas läpi.Yritä uudestaan ,jotain raflaavampaa.Ex mies ja suku jo vahaa juttua samoin ex miehen vaimosta käyttämät rivot termit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janne ja Saku syntyneet muutaman kuukauden ikäerolla. Janne aivan isän näköinen. Saku ei. Uskon että Jukka ollut hyvä isä myös Jannelle. Ainakin on hyvä tyyppi hänkin. 💙
Janne ei ole yhtään Jukan näköinen. On tullut äitinsä ja sukuunsa komeampi kun nämä.
Älä höpötä, aivan isä-Koivun näköinen. Ja Jukka on komea mies.
Vierailija kirjoitti:
Jos itsellä on lapsi/lapsia niin kannattaa etsiä kumppani jolla itselläänkin on lapsia. Tilanne on silloin paljon selkeämpi.
Siinä on se järkiliiton ja rakkausliiton eron. Rakkaus laittaa valitsemaan sellaisenkin ihmisen joita ei ikinä olisi voinut aiemmin kuvitellakaan.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän noissa kirjoituksissa tarkoiteta Koivun lapsia kun puhutaan kakaroista. Tämä case taitaa työllistää ihan urakalla Turun lastensuojelua.
Kyllä kirjoittaja sitä ajatuksensa tasolla tarkoitti. Mikäli tytär lähtisi myöhemmin äitinsä luokse olisi hän kirjoittajan mukaan kiittämätön kakara ja hänen äitinsä puli. Pimeä ja ilkeä on ihmisen mieli.
Toivottavasti Hellu ei ala pimpata tytärtä :(
J....ta miten sairasta! Sun jutut.
Uutta ränttäystä Hellulla instassa...huoh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan lasten sukulainen ja serkkuja... mutta voi olla etteivät tunne edes.
Mitä ihmettä Helenasta kyse.Tänne nyt halutaan tuoda kaikki ex miehen suku.Ei heillä ole osaa eikä arpaa Helenan käytökseen.Varmasti tietävät ja karttavat koko henkilöä.Joten suku ei ole keskustelun aihe.
Vierailija kirjoitti:
Uutta ränttäystä Hellulla instassa...huoh.
Juu samaa se p*skaa siellä jauhaa. Jankuti jankuti jankuti jankuti jankuti jankuti jankuti jankuti jankuti.
No nyt on Mikko hakenut yksinhuoltajuutta, Helena kertoo instassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikko varmaan häpeää, että on ollut naimisissa jonku kipperin Helenan kanssa.
Helenahan pyöri jääkiekkoilijoiden ympärillä ennen Mikkoakin, samoin kuin pikkusiskonsa. Pikkusisko ei onnistunut saamaan ketään kuuluisaa kiekkoilijaa, joutui tyytymään pipolätkäilijään.
Iida Vainiokin halusi jonkun rikkaan jääkiekkoilijan vaimoksi, mutta joutui tyytymään juopohkoon rokkariin.
Mutta ehkä hänelle kävi hyvä tuuri, kun antelias varakas appiukkonsa auttaa - ja (tyrkky)julkisuutta on lähes joka viikko.
Iida oli 16v, kun Tapparan maalivahti otti hänet väkisin. Siitä ei olisi kannattanut kertoa kellekkään, pelkkää uorittelua sai osakseen ja prttikiellon matseihin.
Toivottavasti saat syytteen kunnianloukkauksesta. Edes Iida ei ole puhunut ja syyttänyt mistään väkisin ottamisesta. Häpeä valheellisia puheitasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tämä hullu palsta. Helena eronnut kauan sitten ja sekoilu jatkuu joka puolella. Tuon naisenkin kannattaa ottaa itseensä niskasta kiinni jatkaa elämää.
Mikko yrittää ottaa haltuun Helenan puoliksi omistamaa miljoonataloa kepulikonstein. Kannattaisi laittaa rahat tiskiin ja ostaa se rehellisesti.
Mikko on ostanut sen rehellisesti, ottanut maksettavakseen Helenan velat. Helena oli oikeuden päätökseen tyytyväinen. Kunnes päätti sekoittaa oman ja lastensa elämän riitelemällä asiasta, jota ei voi voittaa.
Seiskasta luin, että Mikko oli järjestänyt oikeusistunnon sellaiselle päivämäärälle, jolloin tiesi Helenan olevan estynyt tulemaan paikalle Minnesotaan, koska hoiti lapsia Turussa. Siten Mikko sai kaikki vaateensa läpi, jopa vankeustuomion Helenalle siviilijutussa! Ei tuollainen mene Suomessa läpi.
Niin tyypillistä upporikkaalle joka haluaa nujertaa exänsä. Kieroa. Helena lienee maininnut että aikoo paljastaa joskus enemmänkin heidän elämästään, mm Mikon naisjuttuja. Sellaisella elämänkertakirjalla voi tienata paljon enemmän kuin mitä Mikko tarjoaa.
Vain Seiska ja mukit voivat kuvitella, että joku Mikko Koivu pystyisi määräämään Minnesotan Korkeimman oikeuden käsittelypäiviä. Helena olisi aivan hyvin voinut mennä oikeuden istuntoon. Ja oikeus totesikin syyn riittämättömäksi ja Helena sai bench warrantin.
Taas tuli helenalta paljon sanoja, mutta ei mitään kongreettista kuten yleensä. Aivan kuin ilmaa puristelisi. Minä minä minä ja muut huonoja.
Jos itsellä on lapsi/lapsia niin kannattaa etsiä kumppani jolla itselläänkin on lapsia. Tilanne on silloin paljon selkeämpi.