Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!

Vierailija
02.04.2025 |

Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…

Kommentit (55670)

Vierailija
28961/55670 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen Mikon omistamisesta ja Helenan laittomasta asumisesta itkevä voisi tehdä kokeen. Ostakaa joku ulos kiinteistöstä lainat nimiin ottamalla ja jättäkää lainhuuto tekemättä. Menkää rääkymään ulosostetylle henkilölle, että hän on siellä laittomasti ja sä sen omistat. Hopi hopi, saa suorittaa. Se on kuitenkin teidän hei! 

Vierailija
28962/55670 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näköjää raukat täällä tiedä mikä on kunnianloukkaus.Ottakaa selvää mitä se sisältää.Nimittelette törkeyssillä teille tuntemattomia ihmisiä .Tuomiao rapsahtaa ja joutuu maksumieheksi jos asianomistajat nostavat syytten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
28963/55670 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koivu iskee jo hiirenkorvia. 2x:ssa tapahtuu. Uutisissa kerrottiin.

Koivu iskee koivunsiitepölyä minun mahon viivaan mutta en tule tiineeksi ,  mikä minulla on ?????????

Vierailija
28964/55670 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko saa siis šokkihoitoa vähintään kuvaannollisesti?

Vierailija
28965/55670 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koivu iskee koivunsiitepölyä minun mahon viivaan mutta en tule tiineeksi ,  mikä minulla on ?????????

Loukkaanu tai et kyllä sinä olet maho , ymmärrätkö. Ei koivunsiitepölystä lapsia synny ,ota Hitekkiä ja seesaminsieniä. 

Vierailija
28966/55670 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helenan instassa lässytetään miten mykkäkoulua ei saa käyttää keinona PARISUHDERIIDASSA. Helena ei kertakaikkiaan käsitä, että he on eronneet, ei Mikon tarvitse kommunikoida hänen kanssaan mitenkään!

Ei ole mitään parisuhdetta enää.

Lapset on.

Niin, mutta ei mitään suhdetta enää Mikkoon. 

Slnä se kaikki tiedät.

Mikko on Natalien kanssa naimisissa.  t. eri

Vierailija
28967/55670 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se mikä nyt ensimmäiseksi tulee mieleen, että sinulla on todella paljon kirjoitusvirheitä. Olisiko ollut koivun siitepölyä silmissä, kun koulussa opetettiin suomen kieltä.

Vierailija
28968/55670 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli mikon ja natalien kokemasta vääryydestä tulossa kirja 🤭 nyt on mikko pukenut sotahaalarin päälleen. 

Vaimo ilmeisesti kirjoittanut ennenkin kirjoja? Hän voisi kirjoittaa omasta polustaan miljonäärin vaimoksi keski- ikäisenä. Ja miten saimme kolme lasta synnyttämättä. 😂

Bonuslapsia saa synnyttämättä ihan vaan perustamalla uusperheen. Niitä on jo perheistä varmaan puolet, eli tuiki tavallinen tilanne. Ei ole aineksia kirjaksi tuollaisesta joka toisen perheen tilanteesta.

Ei ihan tavallinen.  6 vuoden vainoamisen erikonstein omaksi on pöyristyttävää lasille ja heidän äidille. Miten joku letukka kehtaa ja ja Lasten isä.    Normaalisti tehdään yteinen la

En usko että kirjaa tässä vaiheessa

Vierailija
28969/55670 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono päivä Helenalla.Kannattss ottaa tämä lasten isän vaimoon kohdistuva kulkea herjaus puhe esille.Vssti selityksen miksi Helena kokee oikeutetuksi toimia näin.

Vierailija
28970/55670 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helena on hiljentynyt ja hyvä niin. 

Vierailija
28971/55670 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei näköjää raukat täällä tiedä mikä on kunnianloukkaus.Ottakaa selvää mitä se sisältää.Nimittelette törkeyssillä teille tuntemattomia ihmisiä .Tuomiao rapsahtaa ja joutuu maksumieheksi jos asianomistajat nostavat syytten.

aivan mahdottomasti kunnianloukkauksia myös Natalieta kohtaan

Vierailija
28972/55670 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaa Mika Saloa, Jari Kurria, Mika Häkkistä jne. Ihan erilaisia ihmisiä kuin Mikko on.

Ei. Vaan heidän vaimonsa olivat erilaisia kun Helena.

en voi kuvitellakaan että noi naiset olisivat alkaneet räyhätä

Ei todellakaan voisi kuvitella, että Noriko, Tiina tai Erja olisi huutaneet huvilan tontilla, että minkä ikkunan mä rikon. Tai huutavan abusea ja muuta vastaavaa. 

He ovatkin hienoja naisia eikä kuvitelleet, että miehet ovat vielä naimisissa heidän kanssaan vuosia eron jälkeen.

Helenasta ei voi puhua samana päivänä edes näiden naisten kanssa.Helena on wt pissis joka mustasukkaisesti roikkuu kiinni ex miehestä.Haki itse eron KUUSI VUOTTA sitten!!

Vierailija
28973/55670 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Janne s. 73 toimii maalarina

Ihan törkeän hyvä tyyppi. Muusikko. Sharmikas. 

Vierailija
28974/55670 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eikö teillä ole omaa elämää?

Ei.

Vierailija
28975/55670 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helena on hiljentynyt ja hyvä niin. 

Helena on siirtynyt "anonyymiksi" tänne, ylilaudalle ja jodeliin. Vain insta on hiljaa.

Vierailija
28976/55670 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yliksellä päivällä riehui henkilö joka lopulta väitti olevansa päivystävä neurokirurgi. Tuli vaan mieleen se husin hoitsu, oliko  tinttiniinku, joka taisi olla töissä neurolla. Ettei olisi vaan ollut sama. Luuleeko jo olevansa lääkäri? On kyllä melkoinen. Saiko potkut vai varoituksen kun haukkui työpaikalla Mikko Koivua. On kyllä nolo jos on tämä sama.

tiinatiik hoitsu, tiinaniinku? en tiedä mitä tekee

Tiinatiik oli hus:ssa ja sai kai varoituksen. 

Vierailija
28977/55670 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helenan instassa lässytetään miten mykkäkoulua ei saa käyttää keinona PARISUHDERIIDASSA. Helena ei kertakaikkiaan käsitä, että he on eronneet, ei Mikon tarvitse kommunikoida hänen kanssaan mitenkään!

Ei ole mitään parisuhdetta enää.

Hänhän viittaa avioliittoon Mikon kanssa eikä nykyhetkeen. Vaikka eihän Mykkä- Mikko vieläkään osaa kommunikoida, örähtelee ja huutaa. Onko Mikko peruskärtty? Kiekkoilijana sai tästä lahjakkaasta pelaajasta sen käsityksen että aina vähän vihainen.

Asiantuntijat ovat ohjeistaneet, ettei Mikko puhu mitään hulluhellulle. Normitapa. 

Keitäs nämä asiantuntijat ovat? 😂  Neuvoivat jo avioliitossa ettei Mikon tarvitse puhua? 

Vierailija
28978/55670 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se mikä nyt ensimmäiseksi tulee mieleen, että sinulla on todella paljon kirjoitusvirheitä. Olisiko ollut koivun siitepölyä silmissä, kun koulussa opetettiin suomen kieltä.

Mahot ei vaan tiinehdy koivunmahlalla.   Eikä koivunsiitepöly siihen auta. 🤭🤭🤭

Vierailija
28979/55670 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahot ei vaan tiinehdy koivunmahlalla.   Eikä koivunsiitepöly siihen auta. 🤭🤭🤭

Jos on koivulauta ei koivunmahla auta. Kuiva riivinrauta ja maho nauta.  

Vierailija
28980/55670 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Janne s. 73 toimii maalarina

Ihan törkeän hyvä tyyppi. Muusikko. Sharmikas. 

Janne ja Saku syntyneet muutaman kuukauden ikäerolla. Janne aivan isän näköinen. Saku ei. Uskon että Jukka ollut hyvä isä myös Jannelle. Ainakin on hyvä tyyppi hänkin. 💙

Ketju on lukittu.