Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Kun tämä pöly tästä vähän laskeutuu, niin mitäköhän kontenttia Helena keksii instaansa, kun ei enää voi surkutella lämpimän veden puuttumista, itkeä talonmiehen häiriköinnistä eikä siitä, että Mikko haluaa vaan pitää Helenaa köysissä. Helena on nyt vapaa kaikista näistä helvetillisistä kärsimyksistä! Helenanhan pitäisi olla iloinen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olisin saanut sydärin, jos minun kodin pihalla olis naamioituneet miehet ja poliisi käskis ottamaan muutaman tavaran ja häipymään. Ihan järkyttävää toimintaa!!! Onhan tuo myös lasten koti, vaikuttaa ettei paljoo isä lapsistaan välitä.
Ei ole lasten koti. Lasten koti on Mikon ja Natalien omakotitalossa, jossa heillä on omat huoneet ja tavarat. American täti Helenan luona vain väliaikaiset oltavat epävakaassa ilmapiirissä.
Suomalaisilla naisilla kieltämättä on korkea moraali. Helena tosin ei ole suomalainen (Suomen kansalainen).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen niitä Helenan videoita katsellessa, että tässä on ihminen, jolle ei ole koskaan sanottu lapsuudessa ei. "Tää on mun koti... Ette te voi poistaa mua... Mulla on oikeus olla täällä... Mää en lähde mihinkään..." Kasvatus mennyt katastrofaalisesti pieleen. Vanhemmat, sanokaa lapsillenne ei!
Tämä. Käyttäytyy edelleenkin kuin pieni lapsi kun ei saa tahtoaan läpi. Itkee ja jankuttaa.
Aivan kuin noin viisivuotias kun komennetaan iltapesulle.Heittäytyy sängyn viereen ja jankuttaa,mutta kun mä vähän vielä teen.Sitten yrittää neuvotella,jos mä vielä tämän.Poliisi taisi myös todeta että kiukutteleva lapsi kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan ne vieneet puhelimen Helenalta?
Ajattelin vaan, että taitaa olla puhelimeen ja someen ihan addiktoitunut ja kokee varmasti elämässään ainoaa hallinnantunnetta siin.
Nyt, kun kaikki näyttää romahtaneen, niin jos jossain osastolla on ilman puhelinta, niin ahdistus on varmasti aivan hirvittävä.
Vähän käy häntä sääliksi, vaikka ihan omaa syytä tämä kaikki tietysti on. Asiat olisi todellakin voinut ratkaista jotenkin muuten.
Hellulla oli kaksi puhelinta kädessä ja kolmannella kuvasi. Montakohan oli laukussa?
Viron mafian tyyliin. Ja autot vaihtuu.
https://www.vero.fi/tietoa-verohallinnosta/yhteystiedot-ja-asiointi/asi…
Luulisi että verottaja jo pikku hiljaa kiinnostuu perheen autovenkoilusta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä Mikon aviovaimosta jankuttaminen on jotenkin erityisen typerää kun somesta voi jo päätellä että on aktiivinen ihminen ja tykkää mennä ja tehdä paljon muutakin kuin olla aviomiehensä kanssa. On ystäviä, ohjelmaa, matkustamista, liikuntaa, haaveita ja suunnitelmia eikä ole kertaakaan Helenaa maininnut nimeltä - ja toinen osapuoli sen kun vatvoo ja jankkaa.
No mutta eikös hänen pitäisi tänne kuitenkin veroja maksaa, kun täällä nauttii verovaroin rakennetusta yhteiskunnasta. Vai millainen lokki hän oikein on.
Vierailija kirjoitti:
Voi se toisinkin mennä. Itse olen bonusäiti enkä ole koskaan pyrkinyt äidiksi, lapsella oli ja on jo äiti. Kaikkiin noihin tapahtumiin äiti on kutsunut minut ja isoihin tapahtumiin vielä sukunikin. Ja myös toisinpäin. Ja hyvin on mennyt, koska olen tiiviisti yhteydessä nyt jo keski-ikäiseen bonuslapseen, samoin äitiinsä. Tätä tapausta lukiessa olen kiitollinen omasta tapauksesta, olin tosi nuori, päälle parikymppinen. Toki kipuilin, taisi siinä vuosi mennä. Mutta 45 vuotta todella hyvin.
Varmasti menikin hyvin, kun olet terve päästäsi. Et pyrkinyt äidiksi äidin paikalle. Et yrittänyt mustasukkaisena saada lasten oikeas äitiä pois heidön elämästä kuin Nati tekee. Nati yrittä manipuloida ja tehdä Hellusta hullua, jotta saisi lapset ja Mikon täysin omaksi. Kaikki manipulaatiopuheet Hellusta kertovat samaa. Näkyy läpi tuo toiminta.
Hellu kyllä sitten auttaa kovasti Nataa, jos näin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä Mikon aviovaimosta jankuttaminen on jotenkin erityisen typerää kun somesta voi jo päätellä että on aktiivinen ihminen ja tykkää mennä ja tehdä paljon muutakin kuin olla aviomiehensä kanssa. On ystäviä, ohjelmaa, matkustamista, liikuntaa, haaveita ja suunnitelmia eikä ole kertaakaan Helenaa maininnut nimeltä - ja toinen osapuoli sen kun vatvoo ja jankkaa.
No mutta eikös hänen pitäisi tänne kuitenkin veroja maksaa, kun täällä nauttii verovaroin rakennetusta yhteiskunnasta. Vai millainen lokki hän oikein on.
Vaikuttaa ainakin autoveronsa maksavan ihan asianmukaisesti kun on auto Suomen rekisteritunnuksilla. Samaa ei voi Helenan Viron kilvissä olevasta sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Mikko kyllä yritti, tarjosi Helenalle erittäin rahakkaita tarjouksia, muttei Helenalle kelvannut. Viimeisin tarjous viime kesänä. Ei ole Mikon vika että Helena on järjestänyt itsensä tähän jamaan.
Eli Natalien arvo rahassa olisi ollut viisi miljoonaa ja Helenan yksi miljoona.
Jos tekee paremmat sämpylät, niin toki arvo voi olla vähän suurempi.
Olivatko lapset jo maanantailtana tietoisia siitä, että äiti joutuu muuttamaan ja siksi surullisia. Lapset ymmärsivät tilanteen, mutta Helena ei.
Todella ilkeitä ja väärämielisiä ihmisiä täällä. Kuka kasvatti lapset? Suomalaiset on takuulla maailman hirvein kansa, pahempi kuin venäläiset!!!
Vierailija kirjoitti:
Hah! Se oli piipaa-auto, jolla Hellurei kuskattiin pois kakskerrasta. Pitäähän sitä nyt äänekkäästi lähteä kun kerran ulos potkitaan. Nyt on Mikolla, Nataliella ja lapsilla hyvä siellä olla ja nauttia meren ääressä luonnosta ja hyvästä olemisesta.
Nyt onkin kiva mökkeillä, kun on hyvät kelit. Ja lokit häädetty tontilta.
Vierailija kirjoitti:
^ Olen samaa mieltä. Julkinen nöyryytys on munattoman miehen touhua.
Alun alkaen olisi pitänyt homma hoitaa asiallisesti, reilusti ja kunnioittavasti. Rahasta tällä hetrslls ei ole kyse. Enemmän tulee mieleen ettäon niin saita ja ilkeä luonne, että tekee mitä vain kiusaa lasten äidille. Hyi.
Se, että eilisen tapahtumista tuli julkisia, johtuu täysin Helenasta, joka vuoti asian Seiskalle suoraan Kakskerrasta. Ja vielä tänään lukemattomilla Insta-julkaisuillaan ihan itse. Jos Helena ei olisi noita tehnyt, emme tietäisi asiasta yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Uudelle vaimolle Mikko ei antaisi euroakaan. Kyl on pihi mies.
Uusi vaimo ei tarvitse Mikon rahoja. On nääs rikkaampi kuin Mikko. Avioliitto on rakkausliitto.
Vierailija kirjoitti:
No olihan ne videot Kakskerrastakin, uinnit meressä, joogat laiturilla kun Helena oli muualla, ja aiemmin jo vanhojen perhekuvien korvaaminen omilla jne jne, täysin laskelmoitua.
En luots tuohon naiseen yhtään. Olen etelä-Euroopassa asuessani nähnyt miten päättäväisiä manipuloivia voivat naiset olla kun haluavat jotain miehen omaa tai asemaa miehen elämässä. Ei ihan suomalaista toimintaa se mihin törmäsin
Sama itsellä. Olen asunut parissa maassa Suomen ulkopuolella, en tosin Etelä-Euroopassa. Täytyy todeta, että Suomessa naisilla on keskimäärin korkea moraali ja solidaarisuus toisiaan kohtaan. Tätäkään ei osaa arvostaa, jos ei ole asunut muualla.
Et ole asunut muualla.Naiset joilla on sairaaloiden mustasukkaisuus niinkuin Helenalla toimivat juuri kuin Helena.Ei ex miehen vaimo ole tehnyt mitään väärin Helenalle.
Kummallinen tuo Helenan lakimies Erno. Ei tunnu neuvovan Helenaa ollenkaan hyvin, päinvastoin: Helena on saanut jo vankilatuomionkin Ernon "neuvojen" takia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näyttää jotakuta harmittavan erityisen paljon Mikon aviovaimon varallisuus ja millä elämänsä elättää. Niin paljon että kannattaa sivutolkulla inttää, jankuttaa ja parjata. Hohhoi.
Eiköhän se tieto riitä, että on Mikon vaimo. Silloin tuskin mitään elintasohuolia on, olipa oma tausta mitä tahansa.
Tuollaista itku-ulinaa se sitten on, kun narsistille sanotaan ei. Helenan vanhemmat paaponeet tuota koko elämänsä, koska vastuullinen vanhempi olisi sanonut lapselleen suorat sanat jo aikaa sitten. Helena varmaan järjesti samanlaisen shown kun hänet poistettiin edinan talosta, siellä vaan saattoi poliiseilla olla hieman kovemmat otteet niin jäi videot kuvaamatta. Ja kivasti tuossa leikattu pois kaikki kohdat, missä Helenalle selitetään miksi hänet voidaan tuolta nyt poistaa. Helena jankkaa kuin pikkulapsi, ihan vi tun noloa, eikä tasapainoinen ihminen julkaise minkäänlaisia itkuvideoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän sille vitriinille tapahtuu tämän tapauksen myötä? Saadaanko se siirrettyä Helunan uuteen asuntoon?
Veikkaan että narratiivi muuttuu ja kyseessä onkin hävittämisen jälkeen mummovainaan rakas vitriini.
Eikö se ollut Ikean Billy?
Ois melkeen tarvinut popparit kun poliisi pyysi Helenaa poistumaan ja se vaan jankuttaa. Veikkaan että deadline poistua loisimasta on ollut maaliskuun loppuun mennessä.
Miten hän voi edes ajatella kaikkien saamiensa erorahojen jälkeen omistavansa Kakskerrasta puolet, jos ei ole siitä euroakaan maksanut eikä euroakaan tienaa tai pysty paikkaa ylläpitämään? Miksi hän ikimaailmassa edes haluaisi asua exänsä kotipihalla?
Onko tuo nainen oikeesti noin sekaisin että ei ymmärrä, että nyt pitää oman elämän kantaa ja alkaa laittaa asioita järjestykseen.