Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Uusimmat stoorit kertoo siitä että henkilö ei luovuta vieläkään :D
Uudelle vaimolle Mikko ei antaisi euroakaan. Kyl on pihi mies.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olisin saanut sydärin, jos minun kodin pihalla olis naamioituneet miehet ja poliisi käskis ottamaan muutaman tavaran ja häipymään. Ihan järkyttävää toimintaa!!! Onhan tuo myös lasten koti, vaikuttaa ettei paljoo isä lapsistaan välitä.
Helena kyllä tiesi, että näin tulee käymään. Ei tullut yllätyksenä mitenkään. Ymmärrän naamiot erittäin hyvin, koska Helena haukkuu ja vainoaa somen kautta ihmisiä. Ja itsehän se Helena omien sanojensa mukaan soitti poliisit paikalle.
Mikko kyllä yritti, tarjosi Helenalle erittäin rahakkaita tarjouksia, muttei Helenalle kelvannut. Viimeisin tarjous viime kesänä. Ei ole Mikon vika että Helena on järjestänyt itsensä tähän jamaan.
Eli Natalien arvo rahassa olisi ollut viisi miljoonaa ja Helenan yksi miljoona.
Vierailija kirjoitti:
Mikko on katsonut lasten takia tuota näinkin pitkään.
Kyllä, uskomattoman pitkä pinna Mikolla on ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, ensi kesä meneekin sitten Natalien Instagram kuvia ihmetellessä. Kuvia mustikoista, murupiirakasta, omenista ja sienistä. Miljonäärin vaimona on aikaa ottaa kuvia vaikka jokaisesta maahan pudonneesta lehdestä erikseen. Ja ihmetellä luonnon ihmeitä. Minäkin löysin auringon uudelleen eroni jälkeen. Voi, että se paistoi lämpimästi.
No johan se on päässyt Suomen Lappiinkin viettämään lomaa loman päälle. Ja niin lapsiystävällinen loma ollu omien sanojensa mukaan, ettei siihen kuulu murtsikkahiihto😂. Ehkä tuo Amerikassa on jotain extremeä. Suomalaiset lapset osaa kaikki hiihtää.
Kiero muija. Tahallista lasten äidin kiusaamista! Tietää että äiti lukee somesta mitä lapset puuhanneet. Viisas nainen ei heittäisi koko ajan bensaa liekkeihin.... ellei ole tiettyjä tavoitteita.
Alan epäilemään että tuo feikkihymyä ylläpitävä sometähti on aika monen Mikon ja Helenan konfliktin takana. Kesälläkin oli niin kieroa huulten raosta puhumista "eivät he noin käyttäydy meidän seurassa"... kun täysi kriisi päällä. Ja Mikko The Simple Man from Finland syö mitä vaan tuon naisen kädestä!
No olihan ne videot Kakskerrastakin, uinnit meressä, joogat laiturilla kun Helena oli muualla, ja aiemmin jo vanhojen perhekuvien korvaaminen omilla jne jne, täysin laskelmoitua.
En luots tuohon naiseen yhtään. Olen etelä-Euroopassa asuessani nähnyt miten päättäväisiä manipuloivia voivat naiset olla kun haluavat jotain miehen omaa tai asemaa miehen elämässä. Ei ihan suomalaista toimintaa se mihin törmäsin.
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen niitä Helenan videoita katsellessa, että tässä on ihminen, jolle ei ole koskaan sanottu lapsuudessa ei. "Tää on mun koti... Ette te voi poistaa mua... Mulla on oikeus olla täällä... Mää en lähde mihinkään..." Kasvatus mennyt katastrofaalisesti pieleen. Vanhemmat, sanokaa lapsillenne ei!
Tämä. Käyttäytyy edelleenkin kuin pieni lapsi kun ei saa tahtoaan läpi. Itkee ja jankuttaa.
Tämä Mikon aviovaimosta jankuttaminen on jotenkin erityisen typerää kun somesta voi jo päätellä että on aktiivinen ihminen ja tykkää mennä ja tehdä paljon muutakin kuin olla aviomiehensä kanssa. On ystäviä, ohjelmaa, matkustamista, liikuntaa, haaveita ja suunnitelmia eikä ole kertaakaan Helenaa maininnut nimeltä - ja toinen osapuoli sen kun vatvoo ja jankkaa.
Hänen koko elämänsä sisältö pyörii tällä hetkellä Mikon, Mikon lasten ja Mikon ongelmien ympärillä. Voi vain ihmetellä kuka hullu on tuollaisen elämän valinnut. Miksette häntä kehota menemään töihin ja elättämään itsensä. Amerikkalainen lokki. Ai niin, mutta kun vaimo. Mutta Helenan kohdalla sama argumentti ei pädekään. Hänen olisi kuitenkin täytynyt käydä töissä, kun oli vaimo. Jännä
Niin, ja Hellu nyt sentään sai nuorena kolme lasta. Natilla ei lapsia, ei töitä, somettaa vaan matkoistaan ja kaiken sotkun keskellä kuvittelee olevansa joku life coach vaikka omakin elämä jo vuosia sekaisin. Ja monet miljardööritkin tekee töitä eivätkä vaan loju kahviloissa, vaikka olisi lapsiakin.
Vierailija kirjoitti:
Mikko jos olisi normi moraalilla varustettu, olisi hoitanut kunniallisesti tämän jupakan jo alun alkaen.
Ja Helena olisi ollut hiljaa ja tyytyväinen.
Lapset olisivat vanhetessaan voineet katsoa isäänsä "ylöspäin".
Lapsilla on taipumus aikustuttuaan mennä heikomman puolelle, ja Mikko kusee nyt omille nilkoilleen peräänantamattomuudessaan?
Kyllä Mikkona miettisin mainettani, nyt tuntuu että kosto ja Helenan kyykyttäminen on prioriteetti ykkönen.
Se näkyy kymmenen vuoden päästä kannattiko? Tuskin...
Helena on kyykyttänyt Mikkoa vuosikausia. Kyllä maine on mennyt vain ja ainoastaan Helenalta. Lapset saavat turvaa ja huolenpitoa Mikolta, eivät äidiltään.
Vierailija kirjoitti:
Onko kakskerrassa nusattu?
Varmasti ja mikä sen ihanempaa.Aviopari viettää yhteistä aikaa.Hellyys ja toisen huomioiminen ihania iltoja ja öitä.
Nelikymppinen nainen valtaamallaan talolla näkee omistajan asialla olevia henkilöitä. Vääntää krokotiilinkyyneleitä ja kuvaa itseään hokemassa millon tää loppuu tää mun kiusaaminen. Nyyh nyyh
helenan käsikirjoituksessa oli tarkoitus jauhaa seuraavan viikon ajan hirveästä kiusaamisesta kun pelottavia miehiä tuli vallatulle tontille. Ja julkaista näitä videoita todisteina.
Helena on nyt itse vastannut kysymykseensä. Millon tää loppuu tää mun kiusaaminen? Nyt olet kyllä onnekas koska se loppu tänään. Sulla ei oo enää asiaa Mikon huvilalle joten sinun päässäsi keksittyä kiusaamista ei enää tapahdu. Kätevää. Hyvä hellu! Näin ne ongelmat ratkeaa 👍
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olisin saanut sydärin, jos minun kodin pihalla olis naamioituneet miehet ja poliisi käskis ottamaan muutaman tavaran ja häipymään. Ihan järkyttävää toimintaa!!! Onhan tuo myös lasten koti, vaikuttaa ettei paljoo isä lapsistaan välitä.
On lasten kesähuvila edelleen, koti on isän luona.
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan luulisi että olisi pelottanut. Mutta ei, eikun sekaan vaan, filmi pyörimään ja todnäk verbaalista vttuilua päälle jotka tietenkin esitetyistä tallenteista editoitu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helena on uskossa ja nousee vielä jaloilleen kaiken sonnan jälkeen.
Siitä huolimatta rahalla on ihmeellinen vaikutus ja voima näihin asioihin.
Helena nousee suihkun lattialta pääsiäisenä.
Ai kamala. 😂
Dubaihin tienaamaan? Siinä olis arabimiehillekin vastusta.
Siinä loppuisi lokin lento lyhyeen. Olisi tien varressa luut murskattuna.
Ei tule mieleen mitään tilannetta, jossa kohtelisin lasteni äitiä noin. HÄPEÄ Mikko perk ele!
Toivottavasti psykopaattinarsisti karkoitetaan vaikkapa sinne koti-Viroon.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse kerran nuoruudessa eron katkeroittamana jättänyt lähes kaikki tavarani asuntoomme josta lähdin.
Halusin jotenkin jäädä olemaan läsnä, osa hänen elämää, että tavarani muistuttaisivat häntä minusta kokoajan.
Tuli vaan mieleen. Eräänlaista roikkumista se oli, vaikken itse siellä enää asunutkaan.
Kiva kun tunnustit. Mun eksä yritti samaa. Pakkasin kaikki hänen kamansa pahvilaatikoihin, laitoin ulos ja ilmoitin että hakee tänään tai lähtevät roskiin. Typerä eksä ilmoitti rehvakasti, että tulee noutamaan ne poliisin kanssa. En ollut katsomassa, kun tavarat lähtivät, että millä porukalla ne pari pahvilootaa haettiin, mutta ne oli haettu saman päivän aikana. En voinut sietää tuollaista reviirin merkkaamista. Mun tavaroita ei palauttanut koskaan asunnoltaan, sinne jäivät. En itkenyt perään, kun ei mammona kiinnosta. Uutta saa rahalla.
No olihan ne videot Kakskerrastakin, uinnit meressä, joogat laiturilla kun Helena oli muualla, ja aiemmin jo vanhojen perhekuvien korvaaminen omilla jne jne, täysin laskelmoitua.
En luots tuohon naiseen yhtään. Olen etelä-Euroopassa asuessani nähnyt miten päättäväisiä manipuloivia voivat naiset olla kun haluavat jotain miehen omaa tai asemaa miehen elämässä. Ei ihan suomalaista toimintaa se mihin törmäsin
Sama itsellä. Olen asunut parissa maassa Suomen ulkopuolella, en tosin Etelä-Euroopassa. Täytyy todeta, että Suomessa naisilla on keskimäärin korkea moraali ja solidaarisuus toisiaan kohtaan. Tätäkään ei osaa arvostaa, jos ei ole asunut muualla.
On kyllä vaikea käsittää, miten joku voi saada tämän kaiken Mikon syyksi. Siis tuon naisen kanssa ei ole voinut sopia yhdestäkään asiasta. Ja se, että hän nyt pari viikkoa leikki mom modea, ei pelasta tätä enää. Ainoa oikea vaihtoehto on hoitaa kaikki virallisia teitä pitkin. Tilanne on ollut Mikolle ja läheisilleen sietämätön jo vuosia.