Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!

Vierailija
02.04.2025 |

Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…

Kommentit (55674)

Vierailija
281/55674 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä todella pitää paikkansa, olen hirveän huojentunut. Ei tämä liity elämääni millään tavalla, mutta olen seurannut tätä juttua pitkään. Olen jotenkin tosi herkkä kaikelle epäoikeudenmukaisuudelle, ja en voinut ymmärtää, miten Helena on voinut vaan riehua ympäriinsä ilman mitään seurauksia. En ota tänään vielä lasillista, mutta viikonloppuna menee koko pullo.

Vierailija
282/55674 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoh hoijaa.......... voi lapsi parat.

Saavat raukat koulussa hävetä kun äiti on rikollinen.

Isää ja äitipuolta häpeävät kun rikkaat ihmiset kiusaa heidän äitiään!

Äiti oli myös rikas ihminen jokin aika sitten. Pisti kaiken menemään hölmöilyllään, ja sen perään lastensa isän vainoamisvaihde täysillä päälle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/55674 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ovat voineet tarjota kyytiä matkustajakotiin tai valitsemaansa hotelliin, tai ystävänsä luo, mut jos on vastustanut lähtöä, niin sit putkaan, yön ylihän ne pitää kai

Jos mistä niin tästä jää tonikäisille lapsille ikuinen trauma. Lapset eivät osaa nyt käsitellä asiaa joka aiheuttaa heille paniikinomaistata tuskaa äitinsä puolesta. Tätä ei voi heitä peitellä koska on nyt yleistä tietoa. Yksin pienissä päissä on kuva että poliisit vie äidin väkisin ulos kodista. Olkoon syyt mitkä tahansa  niin Lasten tuska on totaalinen ja häpeän kantaminen noin pienenä.Kirjoitan tän tuoikäisten äitinä.  Lasten kannalta Mikko ja Natalie aiheutti lapsille pysyvän trauman joka ei pysty koskaan unohtumaan. 

Helena aiheutti ihan itse. Ei mitään tekemistä Mikon ja Natalien kanssa.

Vierailija
284/55674 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulen että se on pohjimmiltaan helpottunut. Koko mökillä roikkuminen on ollut inhottava episodi kaikkien kannalta. Nyt voi sitten sanoa faneille, että taisteli viimeiseen asti. Ja tämän jälkeen aloittaa uuden, helpomman elämän jossakin asunnossa lähempänä Turun keskustaa ja kaupungin vesijohtoverkon äärellä.

Vierailija
285/55674 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukilaiset ovat olleen vahingoniloisia Mikon ja Natalien harmeille, joten eikö ole nyt ihan reilua kun me muut voidaan nauraa Helenalle? Minusta on, varsinkin kun Helena ei ole mikään uhri.

Heluna kyllä uhriutuu kovasti, jos hän uhri on, niin lähinnä oman itsensä uhri.

Vierailija
286/55674 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä säälin lapsia joita Helena aivan takuuvarmasti tulee kuormittamaan haukkumalla heidän isänsä maanrakoon ja mankumalla julmaa kohtaloaan. Etenkin tyttöä.

Vierailija
287/55674 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ovat voineet tarjota kyytiä matkustajakotiin tai valitsemaansa hotelliin, tai ystävänsä luo, mut jos on vastustanut lähtöä, niin sit putkaan, yön ylihän ne pitää kai

Jos mistä niin tästä jää tonikäisille lapsille ikuinen trauma. Lapset eivät osaa nyt käsitellä asiaa joka aiheuttaa heille paniikinomaistata tuskaa äitinsä puolesta. Tätä ei voi heitä peitellä koska on nyt yleistä tietoa. Yksin pienissä päissä on kuva että poliisit vie äidin väkisin ulos kodista. Olkoon syyt mitkä tahansa  niin Lasten tuska on totaalinen ja häpeän kantaminen noin pienenä.Kirjoitan tän tuoikäisten äitinä.  Lasten kannalta Mikko ja Natalie aiheutti lapsille pysyvän trauman joka ei pysty koskaan unohtumaan. 

Ei, sen trauman aiheutti Helena ihan itse omalla toiminnallaan. Yhteiskunnassa on säännöt, ja niitä pitää kaikkien noudattaa vaikka kuinka kuvittelisi olevansa kaikkien lakien yläpuolella oleva the Äiti.

Vierailija
288/55674 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiirettä pitää Mikon häiden juhlimisella Suomessa niin pitää saada Helena pois maisemista keinolla millä hyvänsä. Ja asianajajat kiittävät ja kumartavat.

Vierailija
289/55674 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

The äiti aiheutti lapsilleen ikuisen trauman, kun järjesti shown Minnesotan lentokentällä, pyysi lastenhoitajaa kuvaamaan sen ja julkaisi hysteerisiksi manipuloimansa lapset kaikkien nähtäville someen. Anteeksiantamatonta!  Oikeudessa vielä valehteli toimivansa oikeuden päätöksen mukaisesti. 

Vierailija
290/55674 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesimme kyllä etukäteen, että tällainen nöyryytys saatta tulla eteen, en vain uskonut sen käyvän näin nopeasti. Mitenhän Hellu tekee itsestään uhrin?

Vierailija
291/55674 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiirettä pitää Mikon häiden juhlimisella Suomessa niin pitää saada Helena pois maisemista keinolla millä hyvänsä. Ja asianajajat kiittävät ja kumartavat.

Helena itse aiheutti tämän kaiken. Turha ulista

Vierailija
292/55674 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin.  Samoin tunnen sen Lasten hädän ja tuskan äitinsä puolesta  noin pieninä.  Se on julmaa ja raastavaa.  Olkoon syyt mitkä hyvänsä niin ne ei poista Lasten järkytystä.  Heidän kannalta ihan hirveää. Itku tulee.

Vierailija
293/55674 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesimme kyllä etukäteen, että tällainen nöyryytys saatta tulla eteen, en vain uskonut sen käyvän näin nopeasti. Mitenhän Hellu tekee itsestään uhrin?

Seuraava IG postaus voisi olla jotain tyyliin:

"Koska mun abuser ei luovuta vaan koittaa haitata mun lasten elämää ja lahjoo jopa poliisit joiden hyvä kaveri on, mä päätin muuttaa uuteen kotiin tehdäkseni lasteni elämän helpommaks. #theäiti #momsagainstabuse #fightback ps. Ostakaa monta mukia."

Vierailija
294/55674 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenhän tämä kommentti liittyy sen enempää tähän kuin minnekään muuallekaan?

Vierailija
295/55674 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä luulen että se on pohjimmiltaan helpottunut. Koko mökillä roikkuminen on ollut inhottava episodi kaikkien kannalta. Nyt voi sitten sanoa faneille, että taisteli viimeiseen asti. Ja tämän jälkeen aloittaa uuden, helpomman elämän jossakin asunnossa lähempänä Turun keskustaa ja kaupungin vesijohtoverkon äärellä.

Samaa mieltä. Helenalle olisi ollut painajainen, jos olisi joutunut jäämään tuonne asumaan ja ei olisi pystynyt myymään sitä. 

Helena haluaa kaupunkiin, kavereita, iloa elämään. Ei kykkiä jossain korvessa yksin pelkästään insta juttu kaverina. 

Helena sai ns henkisen voiton. Hänet heitettiin ulos, hän voi uhriutua ha pääsi eroon kakskerrasta. 

Vähän aikaa on Suomessa vielä, että kohu laskeutuu ja häipyy sitten hiljaisuudessa etelä Euroopan lämpöön ja vilkkaampaan seuraelämään

Vierailija
296/55674 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin.  Samoin tunnen sen Lasten hädän ja tuskan äitinsä puolesta  noin

Olisi voinut äitinsä miettiä kaksi kertaa kannattaako poliiseja vastustella, eikö niin? Eikö normaali äiti olisi mennyt vapaaehtoisesti suojellakseen lapsiaan juuri tällaisilta otsikoilta? Mutta ei, Hellun piti ottaa yhteyttä seiskaan.

Vierailija
297/55674 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan halua nähdä tuollaista kiusaavaa eksää eron jälkeen enää ikinä ja tässä on erosta kulunut jo viisi vuotta. Siis mieti. Viisi vuotta sitten erottu ja Mikko ei ole vieläkään päässyt Helenasta eroon, kun Helena yrittää kaikin keinoin keplotella itselleen lisää rahaa. Olisi kyllä ihan kamala tilanne, kun haluaisi vana elää elämäänsä ilman exää. Olisi Hellu nyt edes viime kesänä tarttunut Mikon tarjoamaan rahaan, mutta ei.

Vierailija
298/55674 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Helenalle olisi ollut painajainen, jos olisi joutunut jäämään tuonne asumaan ja ei olisi pystynyt myymään sitä. 

Helena haluaa kaupunkiin, kavereita, iloa elämään. Ei kykkiä jossain korvessa yksin pelkästään insta juttu kaverina. 

Helena sai ns henkisen voiton. Hänet heitettiin ulos, hän voi uhriutua ha pääsi eroon kakskerrasta. 

Vähän aikaa on Suomessa vielä, että kohu laskeutuu ja häipyy sitten hiljaisuudessa etelä Euroopan lämpöön ja vilkkaampaan seuraelämään

Okei, jos toi oli pläni, niin miksi ei tehnyt sitä jo vuosia sitten? Olisi vielä saanut Mikolta miljoonia tilille sovittelun kautta millä bilettää.

Vierailija
299/55674 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinkö ne Helenan mainitsemat käynnissä olevat neuvottelut hoidetaankin?

Vierailija
300/55674 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenhän tämä kommentti liittyy sen enempää tähän kuin minnekään muuallekaan?

Tottakai on relevanttia kenen syy tämä on. Ja se on kaikki Helenan, ei Mikon. Helena tiesi että joskus tulee lähtö, halusi vain pitkittää ja kiusata Mikkoa.

Ketju on lukittu.