Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Mutta miksi Helena vaikenee? Luulis olevan sanottavaa vielä muutaman julkaisun verran.
Vierailija kirjoitti:
Helena Koivu on juossut ihmisten perässä ja kiusannut ja huudellut kohta vuoden Kakskerrassa. Jahdannut känny tanassa milloin työtään tekevää talkkaria tai rännimiestä tai kiinteistokatselmuksen tekijöitä.
Tai huvilallaan juhannusta viettävää ex-exää ja tämän puolisoa.
Helena Koivu on soitellut jatkuvasti hätäkeskukseen. Kertoi itse soittaneensa juhannuksena saman päivän aikana peräti 12 kertaa. Olihan se nyt niin kamalaa, kun isä pelasi jalkapalloa lastensa kanssa päähuvilan pihalla. Huh huh, kyllä poliisin pitäisi tulla.
Ja taas eilen Helena soitti. Poliisi tulikin Helenan itsensä kutsumana paikalle. Ja vei viimenkin tämän taas asiattomasti käyttäytyneen murtautuja-häirikön itsensä pois huvilalta.
Helena Koivu on häiriköinyt jo kahdella mantereella niin, että poliisin on pitänyt puuttua asiaan.
Hah haa! Helena soitti siis ITSE poliisit paikalle!
Ja alkoi sitten rähinöidä ja kiusata tilattua työtään tekeviä kiinteistökatselmuksen suorittajia.
Osui tuo älytön jatkuva hätäkeskukseen ja poliisille soittelu omaan nilkkaan. Vihdoinkin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä hiton mafia. :D Oletko niin harhainen että uskot johonkin Koivumafiaan?
Se oli ihan tavallinen poliisi joka Helenan vei, täysin laillisesti.
Kyllä sinne Mikko oli hommannut naamiomiehiä, joiden autoista rekkarit peitetty. Maksettu, että Helena poistetaan. Kyllä se todella oli mafiameininkiä. En olisi uskonut näitä huppujuttuja ja peitettyjä autojen rekkarikilpiä, jos en itse nähny. Ei mitään poliiseja olleet. Hellu soitti itse poliisit myöhemmin. Ja Hellun vei ambulanssi. Mutta on jo päässyt sairaalasta. Tulisin hulluksi, jos kotini pihalla olisi moista. Säikähtäisikin niin paljon.
"Naamiomiehet" ovat voineet olla ulosottomiehiä tai lukkoseppiä jotka eivät halunneet joutua Helenan ja tiimiläisten maalittamiksi. Peittäisin minäkin itseni jos tietäisin hullun tyypin levittävän kaiken someen. Niinhän poliisikin sanoi yhdellä videolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikille niille toisille vaimoille, jotka ovat ketjussa läsnä: Miehesi ex-vaimo ei ole hullu. Miehesi teki hänet hulluksi. Vapaus on totuuden toisella puolen. Avaa silmät ja katso miehesi käytöstä vähän sivusta. Paha olosi johtuu hänestä. Ei ex-vaimosta ja miehen lapsista.
Kerrotko miksi H:n koko elämä on roikkua kiinni Mikossa, 5v. jälkeenkin?
Veikkaisin, että jotain niin pahaa Mikko on tehnyt, että Helena haluaa näin paljon oikeutusta. Me näemme vain sen Helenan dramaattisen käytöksen, mutta taustalla on enemmän.
Ei, kyllä tässä taustalla on vain Hellun mt-ongelmat.
Vierailija kirjoitti:
Minusta kaikki somevaikuttajat ovat enemmän tai vähemmän omituisia. Helena-exä ei ole yhtään pahempi kuin Natalie-nyxä.
Mitähän tapahtuu, kun Natin ja Mikon suhde menee ristiin, Mikko pettää? Nati tajuaa, et hyväkskäytetty lasten hoidossa, piikomisessa, ei saa avioehdossa rahaa, kodit Mikon nimis. Nati jo nyt ahdistunut ja masentunut sanojensa mukaan. Ja jos ei omaa vauvaa kuulu..
Tolla tais olla jotain omaakin rahaa ja bisnestä eikä mikään hotellisiivooja, eli tuskin pönkkää itseään mihinkään Mikon puuliiteeriin vuodeksi ja ulisee somessa, veikkaisin.
Vierailija kirjoitti:
Nataliehan ei ole mikään ruudinkeksijä, joten sopii hyvin Mikon kanssa yhteen ja on jatkona aiemmalle naisvalinnoilleen, samaa sarjaa.
No onhan se nyt kuiteski elämäncoach ja somettaja. Ja nyt uunituore kolmen äiti.
Mua käy vähän sääliksi Helena. Aikamoiset jättivelat tiedossa kaikista oikeusasioista ja asianajajista. Olisi kannattanut ottaa se 5 miljoonan diili, niin olisi jotain jäänyt käteenkin, mutta tais ahneus iskeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikko on mennyt koko ajan lasten etu edellä. Helena ei ole siihen kyennyt, kun koko ajan on ollut mielessä vain minäminäminä.
Herran Jumala mitä Jeesustelua. Pikkusen helpompaa mennä miljonäärinä lasten etu edellä taloineen, autoineen ym kuin nyhdettynä persaukisena. Vei Mikko sitten eilen Hellun vaatteetkin. Ei se Hellu juuri mitään siinä hötäkässä mukaansa saanut. Haisteleekohan niitä, vai miksi sinne nekin.
Helenalle annettiin mahdollisuus pakata.
Vierailija kirjoitti:
Mikkokin on toiminut asianajajan ohjeiden mukaisesti. Kyllä siellä jotain tietoa on, mitä ei olla kerrottu. Nythän on vaan Hellun vollotukset lähteenä.
Vollotukset olen jättänyt väliin. Ihan vaan iltapäivälehtien uutisia seuraamalla olen tilannetta arvioinut. Ja kysymysmerkkejä on ilmassa ihan liikaa siitä huolimatta. Sen sain selville, että kiinteistöllä suoritetaan kiinteistötarkistusta, että Mikko pääsee sinne uuden vaimonsa kanssa asumaan. Jos ottaa uuden vaimon niin seuraako siitä aina myös kiinteistökartoitus?
Tottakai. 🤣 Hauska pariskunta. Toivottavasti omatunto joskus pelittää. Edes sitä pöytäristiä vilkaistessa.
En kestä :D Miten vääristynyt pitää todellisuudentajun olla että kuvittelee, että Mikko haikailisi vielä Helenaa takaisin? Mieshän on kaikin voimin yrittänyt pysyä Helenasta niin kaukana kuin mahdollista. Kyllä nyt hitaammallekin pitäisi viimeistään siinä vaiheessa valjeta kun ex-ex mies menee uusiin naimisiin ja kieltäytyy jopa puhumasta kanssasi.
Helena, get over it.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hellu hitsaa Mikon ja Natan niin hyvin yhteen, ettei heille tule ikinä eroa. Mun veikkaus.
Kyllä Natalie vielä ymmärtää mikä Mikko on miehiään. Osa naisista silti jää näiden luikeroiden kanssa. Häpeä voi estää eroamasta tai sitten raha ja status pitää siinä kiinni.
Osa sietää jopa pahoinpitelyt, kunhan vaan on arvoasunto mukavalla alueella ja asema siinä omassa yhteisössä säilyy. Elävästä elämästä havaittua.
Vierailija kirjoitti:
Mikä hiton mafia. :D Oletko niin harhainen että uskot johonkin Koivumafiaan?
Se oli ihan tavallinen poliisi joka Helenan vei, täysin laillisesti.
Kyllä sinne Mikko oli hommannut naamiomiehiä, joiden autoista rekkarit peitetty. Maksettu, että Helena poistetaan. Kyllä se todella oli mafiameininkiä. En olisi uskonut näitä huppujuttuja ja peitettyjä autojen rekkarikilpiä, jos en itse nähny. Ei mitään poliiseja olleet. Hellu soitti itse poliisit myöhemmin. Ja Hellun vei ambulanssi. Mutta on jo päässyt sairaalasta. Tulisin hulluksi, jos kotini pihalla olisi moista. Säikähtäisikin niin paljon.
Niin minäkin, jos KOTINI pihalla olisi. Mutta en välittäisi pätkääkään, jos exex-miehen 5 vuoden takaa, pihalla hyppisi vaikka pääsiäispupuja. Mutta varmaan säikähtäisit, jos sulla olisi jokin hahmotus häiriö, etkä kykenisi erottamaan mikä on sinun ja minkä jonkun toisen. Äläkä kitise Hellun tonttilainan puolikkaasta enää.
Helena päätti järjestää itkupotkuraivarit suihkun lattialla pakkaamisen sijaan. Poliisi sanoi sitä ennen, että pakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi Helena vaikenee? Luulis olevan sanottavaa vielä muutaman julkaisun verran.
Rauhoittava lääkitys päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta kaikki somevaikuttajat ovat enemmän tai vähemmän omituisia. Helena-exä ei ole yhtään pahempi kuin Natalie-nyxä.
Mitähän tapahtuu, kun Natin ja Mikon suhde menee ristiin, Mikko pettää? Nati tajuaa, et hyväkskäytetty lasten hoidossa, piikomisessa, ei saa avioehdossa rahaa, kodit Mikon nimis. Nati jo nyt ahdistunut ja masentunut sanojensa mukaan. Ja jos ei omaa vauvaa kuulu..
Tolla tais olla jotain omaakin rahaa ja bisnestä eikä mikään hotellisiivooja, eli tuskin pönkkää itseään mihinkään Mikon puuliiteeriin vuodeksi ja ulisee somessa, veikkaisin.
Jep. Natalien net worth on näkemäni nettisivun mukaan miljoonia ja se oli jo ennen Mikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helena Koivu on juossut ihmisten perässä ja kiusannut ja huudellut kohta vuoden Kakskerrassa. Jahdannut känny tanassa milloin työtään tekevää talkkaria tai rännimiestä tai kiinteistokatselmuksen tekijöitä.
Helena Koivu on soitellut jatkuvasti hätäkeskukseen. Kertoi itse soittaneensa juhannuksena saman päivän aikana peräti 12 kertaa. Olihan se nyt niin kamalaa, kun isä pelasi jalkapalloa lastensa kanssa päähuvilan pihalla. Huh huh, kyllä poliisin pitäisi tulla.
Ja taas eilen Helena soitti. Poliisi tulikin Helenan itsensä kutsumana paikalle. Ja vei viimenkin tämän taas asiattomasti käyttäytyneen murtautuja-häirikön itsensä pois huvilalta.
Helena Koivu on häiriköinyt jo kahdella mantereella niin, että poliisin on pitänyt puuttua asiaan.
Suorittiko ne naamiomiehet kiinteistökartoitusta? Crocksit jalassa?? On toi Mikko pimee!
Vierailija kirjoitti:
Onko suomessa ok poistaa henkilö kodistaan ilman, että lukot vaihdetaan ja paikalle järjestetään koiria ja uhkaavia, pelottavia hahmoja? Ilman etukäteen ilmoitusta poliisien tai sen viranhaltijan toimesta, jolle ilmoitus on tehty uudesta tilanteesta? Joka on sen kirjannut järjestelmään, mutta jättää asian siihen taikka ilmoittaa asiasta? Siis uudesta lakiviidakossa löydetystä pointista, jolla ihminen poistetaan kodistaan näin brutaalisti.
Jos lakimies on löytänyt nk. "Kohdan" laista, jolla Helena voidaan tilapäisesti poistaa Kakskerrasta, eikö hänelle kuuluisi ilmoittaa tilanteen muuttumisesta hyvissä ajoin, jotta hän ehtii järjestää asiat? Ja antaa aikaa esim. Vuorokauden ja kertoa, mikä on muuttunut?
Vaikka kuinka olisi ärsyyntynyt tilsnteesta, olisi kait tämän (kin) voinut hoitaa asiallisesti. Epäasiallista on myös huputtaa rekisterinumerot ja ihmiset, eihän silloin ole mitään puolustusmahdollisuutta to
Jos toinen ei useista kehoituksista huolimatta suostu poistumaan ja Jenkeissä jouduttiin poistamaan myös poliisivoimin, niin mikä sun ehdotus on asialle? Kyllä tuossa oli selvää ettei tule poistumaan itse. On myös asiallista peittää rekisterikilvet ja kasvot koska akka on niin seko että kuvaa kaiken nettiin kunnioittamatta yksityisyydensuojaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo pitää paikkansa, että eukko on häiriköinyt hätäkeskusta 12 soitolla yhden päivän aikana niin tosta pitäisi tulla jo seuraamuksia, ainakin sakkoja. Eikö tuolla ole pienintäkään käsitystä minkälaisista asioista apua soitetaan. Hätäkeskuksessa tehdään todella, todella hektistä ja rankkaa työtä ihmishenkien pelastamiseksi. Eikö tuo ihminen sitä ymmärrä. Ei osaa näköjään edes hävetä. Olen todella raivoissani lukiessani tollasesta piittaamattomuudesta. Olen ymmärtänyt, että kyseinen tapaus on itsekäs, mutta noin itsekkääksi en olisi uskonut. Pitää auttajia pilkkanaan. Hemmetti.
Varmasti inhoavat. Hellu on pilannut virolaisten maineen Suomessa.