Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!

Vierailija
02.04.2025 |

Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…

Kommentit (55669)

Vierailija
2641/55669 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko suomessa ok poistaa henkilö kodistaan ilman,  että lukot vaihdetaan ja paikalle järjestetään koiria ja uhkaavia, pelottavia hahmoja? Ilman  etukäteen ilmoitusta poliisien tai sen viranhaltijan toimesta, jolle ilmoitus on tehty uudesta tilanteesta? Joka on sen kirjannut järjestelmään, mutta jättää asian siihen taikka ilmoittaa asiasta? Siis uudesta lakiviidakossa löydetystä pointista, jolla ihminen poistetaan kodistaan näin brutaalisti. 

Jos lakimies on löytänyt nk. "Kohdan" laista, jolla Helena voidaan tilapäisesti poistaa Kakskerrasta, eikö hänelle kuuluisi ilmoittaa tilanteen muuttumisesta hyvissä ajoin, jotta hän ehtii järjestää asiat? Ja antaa aikaa esim. Vuorokauden ja kertoa, mikä on muuttunut? 

Puhut tässä Helenan "totuutta". Helena on tasan tarkkaan tiennyt, että hänen pitää poistu kiinteistöstä, varmasti saanut tiedon jo yli kuukausi sitten. Helena olisi voinut hoitaa asian niin kuin aikuinen, mutta ei onnistunut sekään. 

Todennäköisesti henkilöt ovat olleet vastassa ihan kasvot esillä ja esitelleet itsensä. Siinä vaiheessa, kun kuvaaminen on alkanut, on kasvot peitetty. Sen vuoksi myöskään tästä tilanteesta ei ole kuvamateriaalia. Rekkarit on peitetty, ettei jälkikäteen aleta maalittamaan nimillä, mitä eräs fanaattinen Helenan kannattaja jo tekee somessaan onneksi ilman nimiä ja kasvoja. 

Helens halusi draamaa. Jos ei olisi halunnut, olisi hommannut asunnon, pakannut kamat ja lähtenyt.

Vierailija
2642/55669 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehtoja kolme: A. Mikko myy Helenalle Kakskerran talot, mökit ym. B. Mikko myy kolmannelle osapuolelle "virtasen perheelle" edellä mainitut. C. Helena muuttaa takaisin Viroon ja pysyy siellä.

Mutta:

A. Helenalla ei ole rahaa

B. Kuka muuttaisi Kakskerran tontille, jos Helena edelleen majailee siellä?

Riippuu nyt sitten, että kuka tuolla omistaa ja mitä.

C. Kaikkein helpoin ratkaisu, eli aloittaisi Helena uuden elämän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2643/55669 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon sitten Mikon kuuluisi maksaa, että Helluliiga olisi tyytyväinen?

Kaikki rahansa ja Viron valtion vuosibudjetin verran velaksi siihen päälle. Ja tämä vähintään joka vuosi.

Vierailija
2644/55669 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulosti hurjalta se naamioitunut mieslauma. Mutta sitten ne olikin ihan tavallisia setiä huppareissa, lökäpöksyissä ja crocseissa aika vaikea tommosia on pelätä 😆

Vierailija
2645/55669 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen Helena Koivun itse aloittama ketju poistui.Itse kirjoitti vastasi ja peukutti.Vain Mikkoa solvaavia viestejä.Nyt Helena tässä ketjussa ivaa ja haukkuu ex miehensä vaimoa.Kun Nati tulee kuvioihin tietää että Helena paikalla.Sama jatkuu täälä,vastaa itselleen ja peukuttaa.Nyt on kyllä kaikki muumit kadonneet.Oisko hattivattien  aika?

Piste-Pirkolla sama levy aina vaan päällä. Eivät kaikki altavastaajaa puolustavat ole Helena itse. Eivätkä kenenkään faneja. Koita jo ymmärtää. Riittääkö äly?

Vierailija
2646/55669 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lapsesta näkee päällepäin onko hän onnellinen vai ei. Kaikki ne videot lapsista ennen tätä hässäkkää ja miten hyvin tulivat toimeen keskenään harvemmin näkee. 

Niin siis siihen aikaan kun Minnesotassa oli lastenhoitajat, siivooja, kokki, taloudenhoitaja, jne palkattua henkilökuntaan?

Helenalle jäi hihittäminen ja kuvaaminen.

Ja sekös sinua harmittaa, kun ei ole ollut vara samaan.

Vierailija
2647/55669 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikun tarjoatte Helenalle majapaikan kotoanne. 

Muuten kyllä, mutta sopisi liian hyvin Mikko Koivun suunnitelmiin, ettei vaan hänen tarvitse maksaa mitään. Mieluummin maksattaa muilla.

Mukilaisilla on kyllä pettämätön logiikka 😆 voi jestas kun ovat tyhmiä. Ihan kuin Mikko Koivulla olisi mitään velvollisuuksia Helenaa kohtaan, mitä mielummin maksattaa muilla. Anna mun kaikki kestää.

Heleba on aikuinen ihminen. On Helenan räikeää aliarvioimista, jos ei usko että nainen voi elättää itse itsensä työllään länsimaassa.

Vierailija
2648/55669 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika huonosti ehtii hommaamaan uutta kotia kun pitää kolmea puhelinta näpytellä koko ajan. Mikä kellekin sitten tärkeintä on.

Siinä pakkausvideossa näkyi kun piti ottaa monta puhelinta ja laturia mukaan. Crazy busy päivä tulossa.

Vierailija
2649/55669 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy mua pelottaa nää naamiomiehet. Siis miehet jotka tekevät ihan tavallisissa vaatteissa kaikessa rauhassa työtään ja yrittävät suojautua kuvaamiselta peittämällä kasvojaan. Yhyy tää on mun koti, minne mä meen? Ja heittäytyy lattialle makaamaan. Poliisissa on resurssit muutenkin tiukalla niin joutua nyt neuvottelemaan nelikymppisen naislapsen kanssa että pitäisi kuule nyt lähteä pois exän vierastalosta. Aivan täysi pelle koko muija. 

Vierailija
2650/55669 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika huonosti ehtii hommaamaan uutta kotia kun pitää kolmea puhelinta näpytellä koko ajan. Mikä kellekin sitten tärkeintä on.

Someräplääminen lienee Helenan prioriteetti. Kodin etsiminen on maallisten luusereiden hommaa, ei pyhimysäitien! ÄIDIN kuuluu saada kaikki kultalautasella tarjottuna.

Kyllä se on jonkun muu hankkia Helenalle se lukaali ja maksaa se!

Vierailija
2651/55669 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helena Koivu on juossut ihmisten  perässä ja kiusannut ja huudellut kohta vuoden Kakskerrassa.  Jahdannut känny tanassa milloin työtään tekevää talkkaria tai rännimiestä tai kiinteistokatselmuksen tekijöitä.

Tai huvilallaan  juhannusta viettävää ex-exää ja tämän puolisoa. 

Helena Koivu on soitellut jatkuvasti hätäkeskukseen. Kertoi  itse soittaneensa juhannuksena saman päivän aikana peräti 12 kertaa. Olihan se nyt niin kamalaa, kun isä pelasi jalkapalloa lastensa kanssa päähuvilan pihalla. Huh huh, kyllä poliisin pitäisi tulla.

Ja taas eilen Helena soitti. Poliisi tulikin Helenan itsensä kutsumana paikalle. Ja vei viimenkin tämän taas asiattomasti käyttäytyneen murtautuja-häirikön itsensä pois huvilalta.

Helena Koivu  on häiriköinyt jo kahdella mantereella niin, että poliisin on pitänyt puuttua asiaan.

No ilmankos Hellu kiirehti ensimmäiseksi selittämään, että "minä en ole tehnyt mitään väärää". Sehän kääntää kaiken päinvastoin. Itse siis  ensin soitti poliist ja sitten rähinöi niille. Suomessakin. Sai ansionsa mukaan.

Vierailija
2652/55669 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon sitten Mikon kuuluisi maksaa, että Helluliiga olisi tyytyväinen?

5 miljoonaa ja ottaa ero Nataliesta ja antaa kakskerta helenalle

Lapset saa Mikko pitää, kun niistä ei olisi enää mitään hyötyä 

:DDD

Mä luuulen, että Hellu haluaa Kakskerran lisäksi Turun linnan ja penthousen kaupungista.

Vierailija
2653/55669 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

H yhdessä insta videossa kertoo puhelimeen että ne kuvaa muo ja toisessa sanoo että tottakai mä kuvaan 😄 

Vierailija
2654/55669 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulosti hurjalta se naamioitunut mieslauma. Mutta sitten ne olikin ihan tavallisia setiä huppareissa, lökäpöksyissä ja crocseissa aika vaikea tommosia on pelätä 😆

Helena on niin kauhean melodramaattinen, keksii päästään jotain "pelkoja" jotta voi saada säälipisteitä ja näyttää hauraalta pieneltä naiselta joka ei ole tehnyt mitään väärää. Ei mennyt läpi se esitys, paitsi yksinkertaisille tiimiläisille.

Vierailija
2655/55669 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vaan kuvitella kuinka Helena on mennyt Kakskertaan huutaen mitä te täällä teette, teillä ei ole lupaa olla täällä. Mikkohan sanoi, että Helena käyttäytyi huonosti. Hellu on varmaan käskenyt miehiä poistumaan sieltä, mutta nyt sitten kävikin niin, että joutui itse poistumaan. Onhan se nöyryyttävää, kun menee omistajan elkein paikalle ja sitten saakin kuulla, että et sinä täällä mitään omista.

Vierailija
2656/55669 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin vaan kuvitella kuinka Helena on mennyt Kakskertaan huutaen mitä te täällä teette, teillä ei ole lupaa olla täällä. Mikkohan sanoi, että Helena käyttäytyi huonosti. Hellu on varmaan käskenyt miehiä poistumaan sieltä, mutta nyt sitten kävikin niin, että joutui itse poistumaan. Onhan se nöyryyttävää, kun menee omistajan elkein paikalle ja sitten saakin kuulla, että et sinä täällä mitään omista.

Siis kaikista parastahan tuossa oli että Helena soitti poliisit.

Lopputuloksena lensi itse pihalle. :D

Vierailija
2657/55669 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja autossa oli iso koira 🤣🤣🤣🤣

Vierailija
2658/55669 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Helena kuvaa? Siksi, että ilman näitä videoita kukaan ei olisi uskonut Helenan juttuja.

Vierailija
2659/55669 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sapettaa julmetusti tämä Kipper Virosta. Penniäkään veroa ei ole maksanut, mutta työllistänyt tempuillaan ja soitoillaan häken, poliisit, lasun, oikeuslaitoksen,. palo-lukkomiehet ja saipa vielä ambulanssinkin kuskaamaan. Itse en saanut ambulanssia, vaan piti soittaa taksi? Ja pääsipä sairaalaankin sisään. Ainoa oikea osoite tälle kuppaajalle on Viro. Sinne häiriköimään ja kustannuksia tekemään. Tervemenoa!

Vierailija
2660/55669 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei suuri kansanliike Team Helena ole tehnyt asialle mitään? Missä on tiimiläiset kun suuri johtaja tarvitsee heitä? #FightForYourRights

Lahko se on.

Ketju on lukittu.