Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän tuossakin parisuhteessa on totuus...
Voin sen sinulle tässä ihan luottamuksella kertoa, että Helena on umpihullu.
Kiitos tiedosta. Mä lupaan, että en kerro kellekään.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä hyvä Mikko, siinäpä miehekäs teko! Oikein miesten mies. Lapsetkin varmaan ovat hyvillään... Olen varma että Mikko tämän vielä edestään löytää kunhan lapset ovat täysi-ikäisiä. Siinäpä sitten ihailee pankkitilin saldoa ja tiluksiaan kahden Natalien kanssa. Ja ottaa välillä paukun. Onnea eläkevuosiin!
So kuules Mikko joka viettää leppoisia kesäpäiviä Kakskerrassa lastensa ja lastenlastensa kanssa. Ja kukaan ei edes muista naista nimeltään Hellu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös tää uusi rouva ihmettele miehensä puuhia? Lähettää nyt naamiomiehet häätämään möksältä lasten äitiä!!!! Olkoon miten kimurantti tilanne tahansa Mikko on näyttänyt todellisen karun luonteensa toimillaan. Häpeällistä.
Normaali nain olisi sanonut että mitä pelelleilet. Normaali nainen puolustaisi lapsia tälläiselta kohtelusta. Nati on on yhtä kylmä ja tyhmä kun äijä.
He puolustavat lapsia heidän hullulta äidiltään. Toivottavasti jatkossa hullu-hellu tapaa lapsiaan vain valvotusti. Kylmä ja laskelmoiva narsisti-äiti, joka ajattelee vain itseään.
Näkee kommenteista selkeästi, että Helena itse kirjoittelee tänne.
Eikö vieläkään tajua, että olis ehkä tärkeämpääkin tekemistä? Kuin ehkä teoriassa vaikuttaa parin tuntemattoman mielipiteeseen? Ja vaikka vaikuttaisi useammankin, sillä ei ole mitään merkitystä?
Vierailija kirjoitti:
Miltähän pienistä lapsista tuntuu kakskerssa kun on päänsisäällä ajatus että poliisit olleet iän kanssa ajamamassa äitiä pois sieltä niin että äiti on viety sieltä ambulanssilla. Si trauma ei lähde Lasten päästä ikinä, Tätätä asiaa ei kukaan asiantuntijakaan voi pyyhkiä millään tuon ikäisiltä jotka eivät osaa asiaa käsitellä. Mikko isänä hoiti asian välittämättä Lasten tunteista,. On kyllä karmivaa sanon näin pienten lasten äitinä.
Ne lapset eivät siitä koskaan kuule ellei typerä äitinsä kerro heille satujaan. Ja jos kertoo niin siitä pitäisi oikeasti tehdä lasu.
Lapset tulevat kyllä vanhempina ymmärtämään oikean totuuden. Siis totuuden siitä, että äitinsä on todellinen sekopää joka ei halua lapsilleen parasta vaan on mieluummin joku seiskajulkkis.
Vierailija kirjoitti:
Näitä noloja itkuvideoita yms katseltuani täytyy kyllä todoteta, että onneksi olen homo. On siinä Mikolla kestämistä, että pääsee exästä eroon.
Hellu on kyllä vahvin peruste homoudelle, mitä ikinä olen kuullut.
:DDD
Voihan homoissakin olla draamakuningattaria, mutta he eivät sentään voi kiristää synnyttämillään lapsilla.
Vierailija kirjoitti:
Voi se toisinkin mennä. Itse olen bonusäiti enkä ole koskaan pyrkinyt äidiksi, lapsella oli ja on jo äiti. Kaikkiin noihin tapahtumiin äiti on kutsunut minut ja isoihin tapahtumiin vielä sukunikin. Ja myös toisinpäin. Ja hyvin on mennyt, koska olen tiiviisti yhteydessä nyt jo keski-ikäiseen bonuslapseen, samoin äitiinsä. Tätä tapausta lukiessa olen kiitollinen omasta tapauksesta, olin tosi nuori, päälle parikymppinen. Toki kipuilin, taisi siinä vuosi mennä. Mutta 45 vuotta todella hyvin.
Varmasti menikin hyvin, kun olet terve päästäsi. Et pyrkinyt äidiksi äidin paikalle. Et yrittänyt mustasukkaisena saada lasten oikeas äitiä pois heidön elämästä kuin Nati tekee. Nati yrittä manipuloida ja tehdä Hellusta hullua, jotta saisi lapset ja Mikon täysin omaksi. Kaikki manipulaatiopuheet Hellusta kertovat samaa. Näkyy läpi tuo toiminta.
Nati tekstissä,Helena paikalla.Ymmärtäisi jo että kukaan ei vie lapsia.Huoltajuus siten että Helena jaksaa ja pystyy lasten kassa toimimaan .Hänen pitää vihdoin ymmärtää mikä merkitys on omalla asunnolla.Helpottaa lasten oleskelua ja pääsevät itse kulkemaan kouluun yms.Ei äitiys ole omistamista.Laoset ovat vain lainassa meillä kunnes varsi kantaa omaan itsenäiseen elämään.Siitä ajasta pitää nauttia,ei suorittaa ja vain kuvata
Mikkokin on toiminut asianajajan ohjeiden mukaisesti. Kyllä siellä jotain tietoa on, mitä ei olla kerrottu. Nythän on vaan Hellun vollotukset lähteenä.
Vollotukset olen jättänyt väliin. Ihan vaan iltapäivälehtien uutisia seuraamalla olen tilannetta arvioinut. Ja kysymysmerkkejä on ilmassa ihan liikaa siitä huolimatta. Sen sain selville, että kiinteistöllä suoritetaan kiinteistötarkistusta, että Mikko pääsee sinne uuden vaimonsa kanssa asumaan. Jos ottaa uuden vaimon niin seuraako siitä aina myös kiinteistökartoitus?
Vierailija kirjoitti:
Luulisi, että asiasta pitäisi ensin olla oikeuden voimassa oleva päätös ennen kuin tällaisiin toimenpiteisiin ryhdytään. Helena on kuitenkin toiminut asianajajansa ohjeiden mukaisesti. Tosi outoa. Eikä sitä sitten kerrota edes julkisesti.
Ernon väitetyillä ohjeilla Helena sai USA:ssa kakkua. Häkki heilahtaa, jos sinne menee. Että sellainen "lawyer". Neuvoo ilmeisesti asiakastaan olemaan noudattamatta itse tekemiään sopimuksia ja oikeuden päätöksiä. Ei kuulosta viisaalta pitemmän päälle.
Vierailija kirjoitti:
Luulisi, että asiasta pitäisi ensin olla oikeuden voimassa oleva päätös ennen kuin tällaisiin toimenpiteisiin ryhdytään. Helena on kuitenkin toiminut asianajajansa ohjeiden mukaisesti. Tosi outoa. Eikä sitä sitten kerrota edes julkisesti.
No kyllähän tähän jotain kättä pitempää on saatu. Poliisi muutti kantansa, aikaisemmin sanoi ettei voi tehdä mitään, mutta nyt ylemmän johdon linjaus oli että Helena poistetaan tuolta. Eli joku asiakirja on tullut, johon poliisikin pystyi tuon kannanmuutoksensa nojaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Hei te Helenan puolella aivan kaikessa sokeasti olevat, hienoa, että olette, mutta tiesittekö, että joskus paras tuki toiselle voi olla se, että auttaa häntä ymmärtämään tosiasiat ja oman käytöksensä nurjat puolet. Teette ihmisille karhunpalveluksen antamalla ymmärtää, että hänen toimintansa on ok silloinkin, kun se ei ole. Tukena voi toiselle olla, vaikka auttaisikin samalla ymmärtämään, että nyt kannattaa hellittää.
Tai sitä ettei puutu muiden asioihin vaan hoitaa sitä omaa pesäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle jäi epäselväksi, mistä suihkusta ne poliisit sen löysi? Kun järjestys meni jutuissa niin, että poliisit veivät ja sitten oli suihkussa.
Se on mysteeri myös hellulle. Mutta suihkulla on aina tärkeä rooli näissä sekoamisissa. Ehkä siellä Virossa ei ole ollut lapsuudenkodissa suihkua?
Ei ollut Suomessakaan kaikilla ja oli myös paskahuusit ulkona
Vierailija kirjoitti:
"Lähettää naamiomiehet"
1) ne oli ihan tavallisia miehiä tavallisissa vaatteissa
2) kaulahuivi nousi naamalle KOSKA HELENA KUVASI. JA KUVASI. JA KUVASI. JA...
Ja samalla kun kuvasi ja kuvasi ja kuvasi, ulisi että MINUA kuvataan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua, kuka tommosta Koivua fanittaa.
Niinpä. En minäkään ymmärrä kuka tuota mielisairasta Helena Koivua fanittaa. No oikeasti ei kovinkaan moni.
Jos näistä kahdesta sairaasta henkilöstä pitää valita, niin olen enemmän Helenan puolella. Ihan vain jo senkin takia, että hän on niin selkeästi altavastaaja.
Altavastaaja ollut jo alusta asti kun päivää ennen vihkimistä painostettiin allekirjoittamaan avioehto. Avioehto on hyvä juttu tietenkin kun on paljon pelissä. Mutta Mikko olisi voinut kyllä sopia isommasta potista kun omaisuutta karttui ja ero näytti vääjäämättömältä. Kun on kolme lastakin.
Muistan näiden kahden kommentit oikeudesta, olivat kovin eri mieltä monesta asiasta mm siitä asuvatko eronneina He
Tietenkin Turkuun, koska siellä on Mikon koti ja tukiverkot. Helenalla ei ollut tarjota vastaavaa mistäänpäin Suomesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuommoisille vihamikoille ei lopulta onni tule koskaan kenenkään uuden kanssa, eikä vihanpitäjille lopulta käy hyvin.
Mikko sai niin hyvän puolision nyt, että sehän se Hellua myöskin harmittaa. On samanlainen arvomaailma ja jääkiekkotausta. Ja ihan Mikon tyyppiä - pieni ja sievä. Ei tuollaisia naisia edes ole montaa maailmassa.
Mahoja on aika vähän. Ja toisten lasten hamuajia myös vähän. Nämä ovat oma rotunsa.
Nati selitti somessa, että heidän Lapin reissu oli lapsiystävällinen, niin ei murtomaahiihtoa. Suomessa kaikki paljon pienemmätkin hiihtää. Mutta on jo äidin elkeet. Tiesi, että tällä viikolla mafia tulee ja vie lasten äidin.
Mikä hiton
Niin missä ex miehesi vaimo selitti lapsiystävällisestä Lapin matkasta?Ei kaikkea tarvitse kuvata ja hänellä ei kuvia lapsista.Mistä tiesit että tällä viikolla pitää poistua Kakskerrasta?Kuka kertoi vai saitko virallisen ilmoituksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikille niille toisille vaimoille, jotka ovat ketjussa läsnä: Miehesi ex-vaimo ei ole hullu. Miehesi teki hänet hulluksi. Vapaus on totuuden toisella puolen. Avaa silmät ja katso miehesi käytöstä vähän sivusta. Paha olosi johtuu hänestä. Ei ex-vaimosta ja miehen lapsista.
Kerrotko miksi H:n koko elämä on roikkua kiinni Mikossa, 5v. jälkeenkin?
Veikkaisin, että jotain niin pahaa Mikko on tehnyt, että Helena haluaa näin paljon oikeutusta. Me näemme vain sen Helenan dramaattisen käytöksen, mutta taustalla on enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua, kuka tommosta Koivua fanittaa.
Niinpä. En minäkään ymmärrä kuka tuota mielisairasta Helena Koivua fanittaa. No oikeasti ei kovinkaan moni.
Jos näistä kahdesta sairaasta henkilöstä pitää valita, niin olen enemmän Helenan puolella. Ihan vain jo senkin takia, että hän on niin selkeästi altavastaaja.
Altavastaaja ollut jo alusta asti kun päivää ennen vihkimistä painostettiin allekirjoittamaan avioehto. Avioehto on hyvä juttu tietenkin kun on paljon pelissä. Mutta Mikko olisi voinut kyllä sopia isommasta potista kun omaisuutta karttui ja ero näytti vääjäämättömältä. Kun on kolme lastakin.
Muistan näiden kahden kommentit oikeudesta, olivat kovin eri mie
Virostako Helena?
Kyllä se Turun poliisi tietää asiasta enemmän kuin me, eikä se tarkoita sitä että jotain laitonta on tapahtunut, olkaa huoleti. Helena on häädetty eikä mitään korvauksia tai rahoja tule. Se oli siinä.
Mikä hiton mafia. :D Oletko niin harhainen että uskot johonkin Koivumafiaan?
Se oli ihan tavallinen poliisi joka Helenan vei, täysin laillisesti.