Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Vierailija kirjoitti:
Helenan itkuinen vaikerrus on musiikkia korvilleni, poliisit pistivät selkä seinää vasten eikä paskanjauhanta toiminut enää, kuten ennen. Jälki on sitten rumaa. Nyt hellu vaan reippaasti työtä ja asuntoa hakemaan! Tiedän kokemuksesta että oman elannon ansaitseminen kohottaa itsetuntoa ja lisää hyvinvointia. Voisit pärjätä ihan hyvin pelkällä osa-aikatyölläkin kun on hyvät elarit.
On Sinulla outo musiikkimaku
Miksi Mikko alkoi seurustella keskinkertaisen somesta tutun Natalien kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Olikohan nuo naamiomiehet, joiden autojen rekisterikilvet peitetty, jotain Turun mafiaa? Mithän Mikko maksoi keikasta noille?
Tottakai ovat. Mikon omia maksullisia. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuommoisille vihamikoille ei lopulta onni tule koskaan kenenkään uuden kanssa, eikä vihanpitäjille lopulta käy hyvin.
Mikko sai niin hyvän puolision nyt, että sehän se Hellua myöskin harmittaa. On samanlainen arvomaailma ja jääkiekkotausta. Ja ihan Mikon tyyppiä - pieni ja sievä. Ei tuollaisia naisia edes ole montaa maailmassa.
Juu, siitä tulee varmaan erinomainen uusi äityli Mikon kolmelle lapselle...näinkös ajattelet?
Tuossahan lukee selvällä suomenkielellä, että sai hyvän puolison. Äitiys on vaan sinunharhaisessa mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan inhimilliseltä kannalta mietin, että miten tuo Nataliekin kykenee muuttamaan samaan paikkaan, jossa miehen ex-vaimo on pyörtynyt, kun hänet on väkisin sieltä poistettu. Kukaan tervejärkinen ihminen ei haluaisi muuttaa sinne.
Eihän Natalie asu vierastalossa, vaan päätalossa. Helenan "pyörtymisen" takiako Natalie ei muka voisi mennä koko tontille? Hoh-hoi-jaa...
Helenan pyörtyminen oli vaan showta. Samoin kunnon tekoitkua. Sitten itku loppuu ja yrittää manipuloida poliisia. Ei onnistu niin heityäytyy pyörtyneenä lattialle.
Saa enemmän sääliä kun ambulanssilla vietiin.
Aina sama uhriksi tekeytyminen.
Olisi poliisi testannut, onko Hellu tajuissaan. Vaikka kutittamalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei Helena hyväksy, että ei koskaan enää tule olemaan Mikko Koivun maineen, saati rahojen lähistöllä. Helena on ainoastaan respa ja sellaisena tulee pysymään.
Ehkä sen jälkeen, kun Natalie ensin hyväksyy, että Helena tulee olemaan osa pakettia ainakin niin pitkään kunnes lapset ovat täysi-ikäisiä. Ja Helena on heidän äitinsä ei hän.
Näin se menee. Kaikki koulujen juhlatilaisuudet. Niissä on äiti mukana. Kaikki lasten tärkeät hetket urheilussa, niissä on äiti mukana. Kaikki lasten tärkeät etapin elämässä, esim rippi- ja yo- juhlat, niissä on äiti mukana. Entäs kun lapset aikuisena löytävät puolisoita, tulee häitä, niissä äiti on mukana... hänestä se tulee lastenlasten mummi, ja miten tärkeäksi omat vamhemmat usein tulevatkin kun itse kokee äitiyden/isyyden ihmeen. Mikä lienee Natalien rooli näissä tärkeissä
Voi se toisinkin mennä. Itse olen bonusäiti enkä ole koskaan pyrkinyt äidiksi, lapsella oli ja on jo äiti. Kaikkiin noihin tapahtumiin äiti on kutsunut minut ja isoihin tapahtumiin vielä sukunikin. Ja myös toisinpäin. Ja hyvin on mennyt, koska olen tiiviisti yhteydessä nyt jo keski-ikäiseen bonuslapseen, samoin äitiinsä. Tätä tapausta lukiessa olen kiitollinen omasta tapauksesta, olin tosi nuori, päälle parikymppinen. Toki kipuilin, taisi siinä vuosi mennä. Mutta 45 vuotta todella hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Mulle jäi epäselväksi, mistä suihkusta ne poliisit sen löysi? Kun järjestys meni jutuissa niin, että poliisit veivät ja sitten oli suihkussa.
Se on mysteeri myös hellulle. Mutta suihkulla on aina tärkeä rooli näissä sekoamisissa. Ehkä siellä Virossa ei ole ollut lapsuudenkodissa suihkua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nolointa maailmassa kohdella lastensa äitiä kuten tässä MK kohdellut Helenaa. Uskomattominta soopaa pitkään aikaan.
Ja kansa vielä puolustaa ja hurraa.
Helppo huudella ja levitellä valheita kun ei tiedä mistään mitään.
Mä en oo mitään näin sairasta nähny koskaan. Kaksi miljonääriä tuhoaa lasten äidin mielenterveyden. Kyseessä on Mikon lasten äiti ja ex-puoliso. Ja tämä toinen puolisko äiteilee toisen naisen lapsille. Koittaa saada mustasukkaisena lapset itselleen ja lasten äidin pois. Vaikka omakin mielenterveys ja ilmeisesti instasta päätellen fyysinenkin terveys ei ole kunnossa. Vasta puhuivat ja manipuloivat kansaa iltalehdessä nämä miljonäärit, miten masentuneita ja ahdistuneita ovat. Kuulemma hiuksetkin irtoaa. No hiuslisäkkeet kyllä irtoaa. Ei ne ikuisia ole. Ja tuolla nyt tarvittiin usea huppu
Sulla on joku sokea viha-miljönääri addikti päällä? Helena oli jo ennen Mikko tuo, mikä nyt on esittänyt yleisölleen. Hyvin näytteli murtunutta ja itkuista äitiä, jolta koti vietiin! Mikko parka on saanut kestää aikamoista draamaa janäytelmää tuon akan taholta, mutta onneksi se on nyt ohi!
Vierailija kirjoitti:
Onkohan ne vieneet puhelimen Helenalta?
Ajattelin vaan, että taitaa olla puhelimeen ja someen ihan addiktoitunut ja kokee varmasti elämässään ainoaa hallinnantunnetta siin.
Nyt, kun kaikki näyttää romahtaneen, niin jos jossain osastolla on ilman puhelinta, niin ahdistus on varmasti aivan hirvittävä.
Vähän käy häntä sääliksi, vaikka ihan omaa syytä tämä kaikki tietysti on. Asiat olisi todellakin voinut ratkaista jotenkin muuten.
Hellulla oli kaksi puhelinta kädessä ja kolmannella kuvasi. Montakohan oli laukussa?
Eikös tää uusi rouva ihmettele miehensä puuhia? Lähettää nyt naamiomiehet häätämään möksältä lasten äitiä!!!! Olkoon miten kimurantti tilanne tahansa Mikko on näyttänyt todellisen karun luonteensa toimillaan. Häpeällistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuommoisille vihamikoille ei lopulta onni tule koskaan kenenkään uuden kanssa, eikä vihanpitäjille lopulta käy hyvin.
Mikko sai niin hyvän puolision nyt, että sehän se Hellua myöskin harmittaa. On samanlainen arvomaailma ja jääkiekkotausta. Ja ihan Mikon tyyppiä - pieni ja sievä. Ei tuollaisia naisia edes ole montaa maailmassa.
Mahoja on aika vähän. Ja toisten lasten hamuajia myös vähän. Nämä ovat oma rotunsa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Mikko alkoi seurustella keskinkertaisen somesta tutun Natalien kanssa?
Alapeukutus ei anna valitettavasti vastausta kysymykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, että tuli lähtö viimeinkin! Toivottavasti lähtee niin kauas kuin pippuri kasvaa. Kroonikan keskusteluja kun lukee niin virolaiset inhoavat Helenaa. Hienosti mokannut maineensa lahden molemmin puolin.
Minkälaiset vanhemmat kasvattavat tuollaisen naisen? Mikä vika sillä on aivoissa kun ei ymmärrä ettei sillä ole mitään asiaa Mikko koivun mökille.
Ja miten tämä humppa-Anitta kehtasi mennä luvattomasti vallatulle mökille? Mutta eikö ole mannesukua?
Olen itse kerran nuoruudessa eron katkeroittamana jättänyt lähes kaikki tavarani asuntoomme josta lähdin.
Halusin jotenkin jäädä olemaan läsnä, osa hänen elämää, että tavarani muistuttaisivat häntä minusta kokoajan.
Tuli vaan mieleen. Eräänlaista roikkumista se oli, vaikken itse siellä enää asunutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikös tää uusi rouva ihmettele miehensä puuhia? Lähettää nyt naamiomiehet häätämään möksältä lasten äitiä!!!! Olkoon miten kimurantti tilanne tahansa Mikko on näyttänyt todellisen karun luonteensa toimillaan. Häpeällistä.
Häpeällistä on lokkeilla. Äitiys ei ole mikään peruste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan ne vieneet puhelimen Helenalta?
Ajattelin vaan, että taitaa olla puhelimeen ja someen ihan addiktoitunut ja kokee varmasti elämässään ainoaa hallinnantunnetta siin.
Nyt, kun kaikki näyttää romahtaneen, niin jos jossain osastolla on ilman puhelinta, niin ahdistus on varmasti aivan hirvittävä.
Vähän käy häntä sääliksi, vaikka ihan omaa syytä tämä kaikki tietysti on. Asiat olisi todellakin voinut ratkaista jotenkin muuten.
Hellulla oli kaksi puhelinta kädessä ja kolmannella kuvasi. Montakohan oli laukussa?
Sanotaan vaikka kaksi?!
Vierailija kirjoitti:
Mikähän tuossakin parisuhteessa on totuus...
Voin sen sinulle tässä ihan luottamuksella kertoa, että Helena on umpihullu.
Vierailija kirjoitti:
Minusta kaikki somevaikuttajat ovat enemmän tai vähemmän omituisia. Helena-exä ei ole yhtään pahempi kuin Natalie-nyxä.
Mitähän tapahtuu, kun Natin ja Mikon suhde menee ristiin, Mikko pettää? Nati tajuaa, et hyväkskäytetty lasten hoidossa, piikomisessa, ei saa avioehdossa rahaa, kodit Mikon nimis. Nati jo nyt ahdistunut ja masentunut sanojensa mukaan. Ja jos ei omaa vauvaa kuulu..
Lisäksi katsoin Seiskan kuvasta miten perun rumaksi rupsatanut Mikko on. Tommosta sadistia katsella ja piikoa. Huuuooohh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikkohan itse petti rouvaa- ilmeisesti nykyisen kanssa. Jätti rouvan yksin 3 pienen lapsen kanssa. Pakoili avioerohakemusta, minkä rouva joutui tekemään.
Puhuu ex-vaimostaan epäkohteliaasti.
Hoitaisi viimein asian kuntoon.
Mikko ei pettänyt. Hän viestitteli jonkun kanssa enkä ihmettele ollenkaan. Hellu on luontonsa esitellyt storeissaan. Nataliehen on ollut yhteydessä vasta haettuaan eroa. Suhde syveni 2022, jolloin Helena raivosi asiasta, koska oli kuvitellut saavansa Mikon itselleen.
Näinpä. Ja vaikka olisikin pettänyt, niin Helena ei todellakaan olisi ensimmäinen nainen tässä maailmassa jota aviomies pettäisi. Mutta melkein uskaltaisin väittää että ainakin Suomessa hän on ainoa laatuaan tuon avioeron jälkeisen käytöksensä
No mun eksä, mies, rypi 15 vuotta. Teki tikusta aina asiaa, että sai vedettyä oikeuteen. Lopussa ei saanut kiusattua kuin meidän yhteistä lasta, teiniä. Vieläkin lähettelee ihan uskomattomia viestejä aikuiselle lapselle, yritti saada lasta mm. piikomaan ilmaiseksi itselleen, kun oli juhlat tiedossa, vaikkeivat ole vuosiin olleet tekemisissä. Onhan näitä.
Helena itse soitti poliisit. Mikään ei tehnyt tuosta tilapäismajoitusta. Äidillä ei ollut aikomustakaan sieltä lähteä vaikka tiesi että elämä lasten kanssa ei sieltä käsin onnistu. Äiti halusi vain ja ainoastaan tehdä lasten isälle kiusaa. Mikään muu ei selitä tätä hölmöä toimintaa.