Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Juhuu mulla DNA prepaid

Vierailija
02.04.2025 |

Jossa saldoa ja ei voi lähettää tekstareita. Mitä helvettiä? 

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos DNA Prepaid -liittymässäsi on saldoa, mutta et voi lähettää tekstiviestejä, kokeile ensin seuraavia asioita:

Tarkista saldo ja liittymän voimassaolo

Näppäile puhelimeen *100# ja paina soita-painiketta varmistaaksesi, että saldoa todella on riittävästi ja liittymä on voimassa.

Tarkista viestikeskuksen numero

Tarkista, että puhelimesi viestikeskus on asetettu oikein:

DNA:n viestikeskuksen numero: +358447983500 Löydät tämän asetuksen yleensä viestisovelluksen asetuksista tai puhelimen asetusten kohdasta "Viestit" tai "Tekstiviestit".

Käynnistä puhelin uudelleen

Käynnistä puhelin uudelleen ongelmien ratkaisemiseksi ja yhteyksien päivittämiseksi.

Varmista, ettei numero ole estoilla tai rajoituksilla

Varmista, ettei vastaanottajan numerossa ole estoja tai rajoituksia.

Testaa lähetys eri vastaanottajaan

Kokeile lähettää tekstiviesti eri vastaanottajalle nähdäksesi, liittyykö ongelma tiettyyn numeroon vai kaikkiin numeroihin.

Jos yllä olevat eivät auta, kannattaa olla yhteydessä DNA:n asiakaspalveluun numeroon 0800 412 582 (maksuton DNA:n prepaid-asiakkaille) tilanteen selvittämiseksi tarkemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla