Olisko susta kiva olla pitkästä parisuhteesta eroavan naisen eka seksikumppani, jos hän on ollut vain yhden miehen kanssa?
Nainen olisi täysin kokematon muiden miesten osalta, joten olisit hänelle "se toinen".
Kommentit (20)
En mä ole eroamassa. Mietin vaan, että olisko se miehelle jotenkin outoa olla naisen kanssa joka on tottunut vaan yhteen mieheen. ap
Älytön kysymys.
Ei ole mitään merkitystä monenko kanssa nainen on ollut, en ikinä ole kysynyt, enkä kysy. Toivon että myöskään hän ei kysy.
No minä ainakin olisin tällainen. Nyt 44v ja 18-vuotiaasta saakka olen ollut mieheni kanssa yhdessä. En todellakaan mieti eroa mutta periaatteessa kiinnostaa mitä ajatuksia tällainen suht kokematon keski-ikäinen herättäisi.
Nää oli tärkeitä kysymyksiä itselle joskus kauan sitten 18-vuotiaana nuorena kundina. Nyt on ensisijaisesti tärkeää naisen oma henkinen kapasiteetti ja se miten hän kykenee huolehtimaan itsestään ilman yhteiskunnan tai miehen lompakkoa. Kukaan ei tietenkään mitään kyläpyörää halua rinnalleen, mutta sillä ei ole väliä onko historiassa 1 vai 5 miestä.
Vierailija kirjoitti:
Täh? Ole nyt vaan sen yhden kanssa, ei tuosta uudestaan neitseydy kuitenkaan.
😃😃😂😂 Päivän paras kommentti.
Niin, sama täällä. Nelikymppinen, teinistä oltu yhdessä mieheni kanssa. Olen nähnyt vain yhden vehkeen siis livenä elämäni aikana (on hyvä!) eikä omissakaan haaroissa ole muita käynyt kurkkimassa.
Niin mietin vaan, että olisin toiselle miehelle periaatteessa ensimmäinen "korkkaus" aikuisiällä. Vähän niinku ensimmäinen uusi kokemus miesrintamalla. ap
Vierailija kirjoitti:
Älytön kysymys.
Ei ole mitään merkitystä monenko kanssa nainen on ollut, en ikinä ole kysynyt, enkä kysy. Toivon että myöskään hän ei kysy.
Tää on naisen vastaus...
Kuule ap, voit uskoa että kyllä olis.
Tekisin naisen todella onnelliseksi, tietyllä aikavälillä. Olen siitä satavarma.
Olen hyvä rakastaja ja kumppani. Parhaasta päästä laastarisuhteeseen.
Sitoutua en halua. Never.
Mutta tilapäisenä kumppanina, saan naisen hehkumaan sekä unohtamaan naisen kokeman epäonnistuneen suhteen / liiton.
Jälkeen päin naisella on vahva luottamus omiin kykyihinsä ja mahdillisuuksiinsa löytää hyvä kumppani elämäämänsä, haluamansa kumppani.
M 46
Niin, kyllä se varmasti puheeksi uuden miehen kanssa tulisi, että "hei olen eronnut ja ollut vain aviomieheni kanssa". Että suhtautuisiko hommaan kenties jopa varovaisemmin, ettei tuota pettymystä herkässä tilanteessa. Olisihan se nyt melkoinen muutos naiselle olla yhtäkkiä sängyssä uuden ihmisen kanssa kun on ollut aina vain se yksi ja sama. ap
Sama toisinpäin. Olisi kiva saada vähän käytetty mies.
Kokemusta mulla kyllä on, siis asennoista ja miehen tyytyväisenä pitämisestä. Pitkässä parisuhteessa on tullut tuhansia kertoja oltua sängyssä (ja vaikka missä).
Muista miehistä ei vaan ole kokemusta. ap
Vierailija kirjoitti:
Niin, sama täällä. Nelikymppinen, teinistä oltu yhdessä mieheni kanssa. Olen nähnyt vain yhden vehkeen siis livenä elämäni aikana (on hyvä!) eikä omissakaan haaroissa ole muita käynyt kurkkimassa.
Niin mietin vaan, että olisin toiselle miehelle periaatteessa ensimmäinen "korkkaus" aikuisiällä. Vähän niinku ensimmäinen uusi kokemus miesrintamalla. ap
Oon se aiemmin vastannut N44. En voi kieltää etteikö se vähän mietitytä/kiinnosta että millaista jonkun toisen kanssa olisi seksiä harrastaa. Vaikka olen reilusti yli 20v säännöllistä seksiä harrastanut, pidän itseäni kuitenkin tavallaan aika kokemattomana.
Vierailija kirjoitti:
En mä ole eroamassa. Mietin vaan, että olisko se miehelle jotenkin outoa olla naisen kanssa joka on tottunut vaan yhteen mieheen. ap
Monet miehet unelmoivat voivansa olla se ensimmäinen, joka opettaa naiselle seksin salat. Jos on vasta se toinen, herää ajatus että se ensimmäinen on opettanut naiselle vaikka mitkä temput!
Vierailija kirjoitti:
Kuule ap, voit uskoa että kyllä olis.
Tekisin naisen todella onnelliseksi, tietyllä aikavälillä. Olen siitä satavarma.
Olen hyvä rakastaja ja kumppani. Parhaasta päästä laastarisuhteeseen.
Sitoutua en halua. Never.
Mutta tilapäisenä kumppanina, saan naisen hehkumaan sekä unohtamaan naisen kokeman epäonnistuneen suhteen / liiton.
Jälkeen päin naisella on vahva luottamus omiin kykyihinsä ja mahdillisuuksiinsa löytää hyvä kumppani elämäämänsä, haluamansa kumppani.
M 46
Niin totta.
Eroni jälkeen minulla oli lyhyt suhde varattuun mieheen.
Tuo suhde antoi itselleni luottamusta itseeni. Sekä itsevarmuutta ja kykyä luottaa itseeni naisena.
En ollutkaan mikään niin vähäpätöinen tiskirätti, pelkkä öitä valvova pienen lapsen, väsynyt äiti.
Minulla oli vientiä kodin ulkopuolellakin. Oli ihmisiä, miehiä, jotka olivat kiinnostuneita minusta naisena, keskustelijana, kumppanina.
Joskus ero antaa toiselle, tai jopa molemmille sen upean mahdollisuuden, että löytääkin kumppanin, jonka kanssa elämä todella lähtee lentoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon se aiemmin vastannut N44. En voi kieltää etteikö se vähän mietitytä/kiinnosta että millaista jonkun toisen kanssa olisi seksiä harrastaa. Vaikka olen reilusti yli 20v säännöllistä seksiä harrastanut, pidän itseäni kuitenkin tavallaan aika kokemattomana.
Sama täällä, vaikka seksielämä on ollut aina hyvää ja molempia tyydyttävää. Kerran joitakin vuosia sitten olin hirmu ihastunut toiseen mieheen ja silloin kävin pitkän mietinnän, että onko himojensa perässä järkevää lähteä pelleilemään. Onneksi en lähtenyt. ap
Vierailija kirjoitti:
Nää oli tärkeitä kysymyksiä itselle joskus kauan sitten 18-vuotiaana nuorena kundina. Nyt on ensisijaisesti tärkeää naisen oma henkinen kapasiteetti ja se miten hän kykenee huolehtimaan itsestään ilman yhteiskunnan tai miehen lompakkoa. Kukaan ei tietenkään mitään kyläpyörää halua rinnalleen, mutta sillä ei ole väliä onko historiassa 1 vai 5 miestä.
Hyvä kommennti.
Kiitos. Otaksun, että tiedät mistä puhut.
Samaa mieltä kanssasi olen.
Historia on historiaa, siis mennyttä. Nykyhetki on täyttä elämää: Tässä ja nyt.
Kuin myös todellisuuteen perustuvat tulevaisuuden visiot.
Ero edellisestä / edellisistä kumppaneista ei lopultakaan ole maailman loppu.
Se, ettei kelpaa jollekin lopun elämän kummpaniksi, ei tarkoita sitä, ettei kelpaisi sellaiseksi yhdellekään toiselle.
Usein vasta eron jälkeen, kun on taas vapailla markkinoilla, huomaa, miten paljon itsestä kiinnostuneita kumppani ehdokkaita, pyörii usealla suunnalla.
Vierailija kirjoitti:
No minä ainakin olisin tällainen. Nyt 44v ja 18-vuotiaasta saakka olen ollut mieheni kanssa yhdessä. En todellakaan mieti eroa mutta periaatteessa kiinnostaa mitä ajatuksia tällainen suht kokematon keski-ikäinen herättäisi.
Et sinä siinä mielessä mikään uniikki lumihiutale ole.
Vierailija kirjoitti:
6 kyläpyörää alapeukuttanut tätä kommenttia jo 😂
Täh? Ole nyt vaan sen yhden kanssa, ei tuosta uudestaan neitseydy kuitenkaan.