Työmatkapyöräily kesällä
Kiinnostaisi aloittaa työmatkapyöräily nyt näin kun kelit on ihanat ja aurinko paistaa. Te jotka työmatkapyöräilette kuinka pitkän matkan jaksette polkea? Ja tuleeko hiki? Mietin jos hankkisin vaikka sähköpyörän niin se voisi helpottaa kun matkaa on 12 km
Kommentit (481)
Miksi aina draamaa? Voisitko chillata?
Mihin tietoon tämä statistiikka perustuu?
Kiinnostas v...ti lopettaa työmatkapyöräily jota harrastan kesäisin. Koska kesä ei näytä alkavan ollenkaan. En pidä siitä että pitää alkaa pukea vaatekertoja että tarkenee. Ihan järkyn kylmäää. Enää heinäkuu ja sitten alkaa jo kylmät aamut taas. Jospa ensi "kesänä" sitten. Juu pitäisi muuttaa etelään.
Onko sulla kenties ratkaisuehdotusta?
Lopettakaa tämä hölynpölykeskustelu!
Trendikästä mutta sitä haukkuja ei tiedä ;).
Vierailija kirjoitti:
Hikipyörän ja sähköpyöran ero.
Hikipyörä makaa kellarissa kumit lysyssä kun ajaminen vituttaa, sinä sohvalla.
Sähköpyörällä nautit päivittäin.
Painoni on puolittunut, sokeri- ja verenpainetaudit pudonneet tienvarteen. Aloitin 10 v sitten.
Unohda kuitenkin "fittunordit" ja muut kertakäyttöiset. Parilla tonnilla saat oikean.
No parin tonnin pyörä on siinä ja siinä.
Oma maksoi 4 th ja on todella hyvä
Fyysistä työtä ei kyllä jaksaisi pyörämatkoilla.Toimistossa kai jaksaa istua.
Mä ajoin aikanaan 16km raskaalla etukoripyörällä suuntaansa kesät talvet, mutt pakko oli käydä suihkussa ja välillä pestä pitkät hiuksetkin ja se otti paljon aikaa, sitten hankin sähköpyörän ja meno helpottui, nykytyömatka 8km menee sähköpyörällä tosi nopsaan, eikä tartte käydä suihkussa. Mulla on jo toinen sähköpyörä menossa. Sähköpyörällä ei ole pakko mennä täysiä, siinä voi säädellä avustuksen tehoa ja välillä polkea enemmän lihasvoimalla, kovassa tuulessa ja ylämäissä avustusta on ihanaa käyttää
Ei kun vauhti päälle ja eikun menoksi!
Tän nykyisen hallituksen lanka palaa jo. Sano mun sanoneen pian on edessä ennenaikaset vaalit.
Saadaanko vihdoin 100% työllisyys suomeen?