Miehen erikoinen sanonta kun tulee jokin riitatilanne
Jos meidän kahden välille syntyy jokin riita/erimielisyystilanne, sanoo hän aina näin: EI MINUN VANHEMPANI KOSKAAN RIIDELLEET. Minä vastaan hänelle näin: JAA, NO MITÄS SE TÄHÄN LIITTYY, OLIPAS SINUN VANHEMMILLASI LOISTAVA SUHDE. Miksi hän vetää ulkopuoliset asiat tähän taloon ?
Kommentit (182)
Vierailija kirjoitti:
M30 on juurikin tämän MITÄ NARSISTI UHRISTA AJATTELEE tyyppi, tuttu ihmistyyppi, pitää vaan osata pelata shakkia oikein, siten, että sanoo itse aina ensimmäiseksi MATTI.
Ilmeisesti joku kommenttini tässä keskustelussa osuin sinuun pahasti kun syytät minua, ihmistä jota et tunne yhtään joksikin mitä en ole. Toivottavasti nämä sinun kommentit tekivät sinulle hyvän olon ja voit lopettaa minun maalittamisen. m 30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi m 30 jankuttaa ja haastaa riitaa, vaikka kehuu keskustelutaitojaan? Ja laittaa aina ylänuolen omaan kommenttiinsa.
Älä ole harhainen. Et voi tietää kuka laittaa mihinkin ylänuolen. Sitä paitsi en ole haastanut riitaa. Vain riitelyn haluinen voi nähdä keskustelun riidan haastamisena. m 30
Huomaahan tuon nyt ihan selvästi, että omista kommenteistas tykkäät. Se on muuten yks narsistin merkki.
Hassua että minulla tuli myös ihan sama vaikutelma tuosta m30:ta.
Minulla myös.
Ihanaa, löysitte yhteisön jossa voi vihata ja kivittää yhtä ja kerrankin koette kuuluvanne johonkin.
Vierailija kirjoitti:
M30 on juurikin tämän MITÄ NARSISTI UHRISTA AJATTELEE tyyppi, tuttu ihmistyyppi, pitää vaan osata pelata shakkia oikein, siten, että sanoo itse aina ensimmäiseksi MATTI.
No hei lopeta jo tuo. Mitä helvettiä hyökkäät hänen kimppuun? Jos sulla on pipipää, niin ei tarvitse oksentaa kaikkea tuntemattoman päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi m 30 jankuttaa ja haastaa riitaa, vaikka kehuu keskustelutaitojaan? Ja laittaa aina ylänuolen omaan kommenttiinsa.
Älä ole harhainen. Et voi tietää kuka laittaa mihinkin ylänuolen. Sitä paitsi en ole haastanut riitaa. Vain riitelyn haluinen voi nähdä keskustelun riidan haastamisena. m 30
Huomaahan tuon nyt ihan selvästi, että omista kommenteistas tykkäät. Se on muuten yks narsistin merkki.
Minulla myös.
Ihanaa, löysitte yhteisön jossa voi vihata ja kivittää yhtä ja kerrankin koette kuuluvanne johonkin.
Piti oikein tarkastaa onko tämä ajanvietteenä käytettävä keskustelupalsta vai alakoulun välitunti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla myös.
Ihanaa, löysitte yhteisön jossa voi vihata ja kivittää
Piti oikein tarkastaa onko tämä ajanvietteenä käytettävä keskustelupalsta vai alakoulun välitunti.
Tytöt harrastavat verbaalista julmuutta. Luokan kuningatar kerää hovin ympärilleen ja katsoo muita nenänvartta pitkin. Antaa lempeästi hymyillen ymmärtää, että olet täysi nolla.
Mikä ihme siinä riitelyssä naisia himottaa kun täytyy jatkuvasti aiheuttaa niitä riitoja?
Huomioikaa, että M30 voi olla myös N30, monella narsistilla on käänteinen näkemys myös omasta sukupuolestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti joku kommenttini tässä keskustelussa osuin sinuun pahasti kun syytät minua, ihmistä jota et tunne yhtään joksikin mitä en ole. Toivottavasti nämä sinun kommentit tekivät sinulle hyvän olon ja voit lopettaa minun maalittamisen. m 30
Kiitos huolenpidostasi, sain elämäni makeimman orgasmin, sinua siitä kiitän, kiitos M30 tai N30.
Vierailija kirjoitti:
Huomioikaa, että M30 voi olla myös N30, monella narsistilla on käänteinen näkemys myös omasta sukupuolestaan.
Se on hyvin yksikertaisia kaikki negatiivinen kohdistetaan miehiin ja kaikki positiivinen kohdistetaan naisiin
M30 esiintyy ensin miehenä, katsoo sitten miten reagoidaan vastauksiin ja hän muuntuu samantien N30 hahmoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hei lopeta jo tuo. Mitä helvettiä hyökkäät hänen kimppuun? Jos sulla on pipipää, niin ei tarvitse oksentaa kaikkea tuntemattoman päälle.
Ambulanssi sanoi teille molemmille pii-paa-pii-paa, kömmitkää kyytiin pösilöt !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hei hei vaan!
Miksi v*tussa meiltä kysyttävää? Vaikutat itsekin melkoiselta aikuislapselta. En Olisi yllättynyt jos työskentelet jossain minimipalkan töissäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M30 tai N30 vastasi itselleen, heh !
Vierailija kirjoitti:
M30 esiintyy ensin miehenä, katsoo sitten miten reagoidaan vastauksiin ja hän muuntuu samantien N30 hahmoksi.
Täällähän on harhat lähteneet ihan uudelle tasolle. Voin kertoa että jalkojen välissä heiluu kalu ja en ole muuttunut välillä toiseksi. Tämän maalittamisen voitte lopettaa se ei tuo mitään arvoa tälle keskustelulle. m 30
Vierailija kirjoitti:
Miksi v*tussa meiltä kysyttävää? Vaikutat itsekin melkoiselta aikuislapselta. En Olisi yllättynyt jos työskentelet jossain minimipalkan töissäkin.
M30 muutti muotoaan, heh !
M30 voi olla M57 tai M30 voi olla N66 !
Olenko ainoa joka olisi purskahtanut hillittömään nauruun ja toivottanut miehen matkoihinsa (takaisin sinne vanhempiensa helmoihin)?
On kyllä niin surkuhupaisa tapaus tuo ap:n mies että lähinnä ihmetyttää että mikä siinä miehessä on niin ihanaa ja hyvää että kestää kantti tuollaisen 5 vuotiaan "riitelijän" kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa joka olisi purskahtanut hillittömään nauruun ja toivottanut miehen matkoihinsa (takaisin sinne vanhempiensa helmoihin)?
On kyllä niin surkuhupaisa tapaus tuo ap:n mies että lähinnä ihmetyttää että mikä siinä miehessä on niin ihanaa ja hyvää että kestää kantti tuollaisen 5 vuotiaan "riitelijän" kanssa.
Voin sanoa, että tuo on muuten tosi hyvä testi. Jos tiedät, että nauraisit esitetyllä tavalla ja oletkin nauramisen sijaan etsimässä vikaa itsestäsi ja miettimässä, miten korjata suhde, on sanoja narsisti ja itse olet alistettu ihminen, jolta on kielletty tarpeet ja rajojen laitto. Jos taas et naura etkä mieti parannuskeinoja, on sanoja psykopaatti.
Omakohtainen kokemus kaikista kolmesta.
Joo joo ollaan jo kuultu.