Miehen erikoinen sanonta kun tulee jokin riitatilanne
Jos meidän kahden välille syntyy jokin riita/erimielisyystilanne, sanoo hän aina näin: EI MINUN VANHEMPANI KOSKAAN RIIDELLEET. Minä vastaan hänelle näin: JAA, NO MITÄS SE TÄHÄN LIITTYY, OLIPAS SINUN VANHEMMILLASI LOISTAVA SUHDE. Miksi hän vetää ulkopuoliset asiat tähän taloon ?
Kommentit (182)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän ei ole vaan koskaan oppinut riitelemään eikä tiedä miten se riitatilanne pitäisi hoitaa. Joku parisuhdekurssi missä käsitellään riitelyä voisi olla paikallaan.
Normaalit ihmiset ei riitele koskaan
"Asiat voivat riidellä, ihmiset eivät", sanottiin ennen.
Mutta kyllä ihmisetkin voivat.
Toi on mun mielestä ihan idioottimainen ilmaisu, että asiat riitelee. En vaan ymmärrä kaiken kaunustelua. Miten muka asiat riitelee, kun ne on ihmiset, jotka riitelee/kinastelee/väittelee asiasta.
Siinä missä repivässä riitelyssä nousee halu voittaa toinen, rakentavassa riitelyssä keskitytään siihen, että asiat riitelevät enemmän kuin ihmiset. &n
Nostan käden pystyyn virheen merkiksi. Olen aloittanut monta riitaa, jossa ei ole ollut mitään henkilökohtaista miestäni kohtaan. Ainoastaan oma haluni riidellä pirun huonoihin tekosyihin vedoten, esim huonosti nukuttu yö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi m 30 jankuttaa ja haastaa riitaa, vaikka kehuu keskustelutaitojaan? Ja laittaa aina ylänuolen omaan kommenttiinsa.
Älä ole harhainen. Et voi tietää kuka laittaa mihinkin ylänuolen. Sitä paitsi en ole haastanut riitaa. Vain riitelyn haluinen voi nähdä keskustelun riidan haastamisena. m 30
Huomaahan tuon nyt ihan selvästi, että omista kommenteistas tykkäät. Se on muuten yks narsistin merkki.
Hassua että minulla tuli myös ihan sama vaikutelma tuosta m30:ta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat riidanhaluiselta. Ei miehiä kiinnosta työpäivän jälkeen riidellä, vaan he haluavat rentoutua.
Naiset eivät halua työpäivän jälkeen olla miehen härnättävänä, joten lopettakaa miehet provosointi. Naisilla on muutenkin raskaampi työ kuin miehillä. Joten tehkää miehet ruoka.
Miten miehet edelleenkin saa niinkin fiksun olennon, kuin nainen koulutettua itselleen kotipiiaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettele eläämään sovussa älä riitele. m 30
IME TAVARAA
Kiitos aamulla imin vaimon pillua. m 30
Miksi itket sitä täällä, nyyh
Sinähän se elämäm kolulainen siinä itket ja aloitit tuon ketjuun liittymättömän kirjoittelun. Mene pois tästä ketjusta. m 30
Ei, vaan mene sinä vain kun et osaa edes yhtä lausetta kirjoittaa ilman kirjoitus- ja kielioppivirheitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M 30 alkaa ihan oikeasti vaikuttaa hiukan narsistiselta. Menettää malttinsa, nimittelee ja riitelee, mutta väittää kiven kovaan että hän ei riitele milloinkaan. Ja sitten tuo jatkuva pyrkimys päästä hallitsemaan koko keskustelua ja yritys asettua auktoriteetiksi muiden keskustelijoiden yläpuolelle omaan rauhallisuuteensa vedoten.
Aika monet naiset ovat palstalla kertoneet samantapaisesta käytöksestä miehillään. "En minä s*atana mitään huuda!!!" mies huutaa.
Aika henkisesti kehittynyttä alkaa määrittelemään jotain keskustelijaa narsistiksi vaikket tunne miestä ollenkaan. Missä minä olen malttini menettänyt osoita se. Missä minä olen riidellyt? En missään olen vain keskustellut tästä aiheestä. Sinulla on paljon kuvitelmia mielessä, mutta tosimaailma on eri asia. m 30
Aika narsistista väittää että et riitele ja riehu, vaikka kaikki riitelykommenttisi ja nimittelysi näkyvät ketjussa. Ja lopeta nyt tuo omista kommenteistasi tykkäily.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi m 30 jankuttaa ja haastaa riitaa, vaikka kehuu keskustelutaitojaan? Ja laittaa aina ylänuolen omaan kommenttiinsa.
Älä ole harhainen. Et voi tietää kuka laittaa mihinkin ylänuolen. Sitä paitsi en ole haastanut riitaa. Vain riitelyn haluinen voi nähdä keskustelun riidan haastamisena. m 30
Huomaahan tuon nyt ihan selvästi, että omista kommenteistas tykkäät. Se on muuten yks narsistin merkki.
Aijaa..mäkin olen tykännyt m30 kommenteista.
Miksi haluat haastaa riitaa hänen kanssaan?
Tällä palstalla minua hämmästyttää ihmisten kielenkäyttö ja riidan haastaminen. Erityisesti mies-nais välistä halveksuntaa ja vihaa näkee liian paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettele eläämään sovussa älä riitele. m 30
IME TAVARAA
Kiitos aamulla imin vaimon pillua. m 30
Miksi itket sitä täällä, nyyh
Sinähän se elämäm kolulainen siinä itket ja aloitit tuon ketjuun liittymättömän kirjoittelun. Mene pois tästä ketjusta. m 30
Ei, vaan mene sinä vain kun et osaa edes yhtä lausetta kirjoittaa ilman kirjoitus- ja kielioppivirheitä.
Huomautan että tällä palstalla voi tulla joku kirjoitusvirhe muillakin. Se ei paljon haittaa kun ketjut poistuu hetkessä. m 30
Vierailija kirjoitti:
Koska hän on toksinen kusipää. Sitä en kyllä tiedä, miksi hän ei hallitse suomen kielen oikeinkirjoitusta.
Vierailija kirjoitti:
M 30 alkaa ihan oikeasti vaikuttaa hiukan narsistiselta. Menettää malttinsa, nimittelee ja riitelee, mutta väittää kiven kovaan että hän ei riitele milloinkaan. Ja sitten tuo jatkuva pyrkimys päästä hallitsemaan koko keskustelua ja yritys asettua auktoriteetiksi muiden keskustelijoiden yläpuolelle omaan rauhallisuuteensa vedoten.
Aika monet naiset ovat palstalla kertoneet samantapaisesta käytöksestä miehillään. "En minä s*atana mitään huuda!!!" mies huutaa.
Ja sinä olet nyt päättänyt voittaa tämän riidan?😂
eihän raivopsyko narsistriprinsessa voisikaan tajuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat riidanhaluiselta. Ei miehiä kiinnosta työpäivän jälkeen riidellä, vaan he haluavat rentoutua.
Naiset eivät halua työpäivän jälkeen olla miehen härnättävänä, joten lopettakaa miehet provosointi. Naisilla on muutenkin raskaampi työ kuin miehillä. Joten tehkää miehet ruoka.
Miten miehet edelleenkin saa niinkin fiksun olennon, kuin nainen koulutettua itselleen kotipiiaksi?
se "niinkin fiksu" on vain omaa kuvitelmaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska hän on toksinen kusipää. Sitä en kyllä tiedä, miksi hän ei hallitse suomen kielen oikeinkirjoitusta.
Jos joku henkilö on sinun kanssa eri mieltä jostain asiasta, niin se ei oikeuta käydä haukkumaan sitä toista. Tässä olisi henkisen kasvun paikka sinullakin. m 30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuliko nyt voittaja olo? 😂🤡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika henkisesti kehittynyttä alkaa määrittelemään jotain keskustelijaa narsistiksi vaikket tunne miestä ollenkaan. Missä minä olen malttini menettänyt osoita se. Missä minä olen riidellyt? En missään olen vain keskustellut tästä aiheestä. Sinulla on paljon kuvitelmia mielessä, mutta tosimaailma on eri asia. m 30
Koko ajanhan sinä riitelet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassua että minulla tuli myös ihan sama vaikutelma tuosta m30:ta.
Minulla myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kirjoitat noin? Et tunne häntä ollenkaan. Projisoit nyt ehkä omia asenteitasi ja huonoja kokemuksiasi tuiki tuntemattomaan ihmiseen. Kehtaisitko irl sanoa hänelle noin?
Vierailija kirjoitti:
Ja naisia ei kiinnosta rentoutuminen vaan riitely 🙄
M30 on juurikin tämän MITÄ NARSISTI UHRISTA AJATTELEE tyyppi, tuttu ihmistyyppi, pitää vaan osata pelata shakkia oikein, siten, että sanoo itse aina ensimmäiseksi MATTI.