Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita, joille sokeri aiheuttaa runsaampaa valkovuotoa eikä siksi tee mieli syödä karkkeja?

Vierailija
02.04.2025 |

Melkein joka päivä liian runsasta valkovuotoa, jonka takia turvottava olo. Kaapissa odottaa muilta lahjaksi saamiani konvehtirasioita, mutta ei tee yhtään mieli syödä suklaata tai muutakaan makeaa, koska en halua pahentaa vaivaa. Ehkä muutaman viikon välein pystyn syömään niitä jonkun pari kappaletta. Tällaistako tämä tulee aina olemaan? Kestänyt jo monta vuotta :(

Tilasin just nieltäviä maitohappobakteerikapseleita, toivottavasti auttaisivat ja voisin suht koht normaalisti olla.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten vielä, kun varsinkin liikunnan jälkeen tulee valkovuotoa, jonka takia pitää vaihtaa alushousut.

hoh,kait sä vaihtaisit muutenkin housut eikä vain ehdollisena-onko liikuntaa ollut. sä haisetkin ympäristölle.lemahtaa. itse olet tottunut hajuusi. 

sitten ole ilman pöksyi himassa aina, vain paitulilla,mutta ett se peittää persiis,ettei tahroja tule sohviin,hyi.

älä käytä hautovia pikkuhousunsuojia kuin juuri ja juuri  kk vuodon pari viimeistä pv. puuvillaa suosi. nuku alasti. sukuelimet nauttii ilmakylvyistä,se on sukupuolielinterveydenhoitoa. ja katsokin,että sun vieraat pervertikot  eivät pääse likakopalle.

mutta mene lääkäriin jos ei auta. sitten,oletko hyvinkin peräkkäin eri miesten kanssa sukuyhteydessä. siis vaikka kaksi vakityyppiä,mutta olette ilman kondomia, eri bakteerikannat.

Vierailija
22/35 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sama juttu T Toni 16 V

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saat sokerista hiivatulehduksen. Hoida tulehdus pois ja vähennä sokerinkäyttöä.

En edes syö sokeria paljoa. Hiivatulehdus tulee kesäisin, muulloin pelkästään runsasta valkovuotoa.

Mites hiilarit muuten? Valkoiset jauhot... mussutatko keksejä, vaaleaa leipää, mysliä, muroja tms.? Juotko mehuja tms.? Kaikki makea pois ja mielellään myös viljatuotteet ja maitotuotteet hetkeksi aikaa.

Mistä saa kuidun?

aivot ja liikunta tarvii hyviä hiilareita. googlaa. kuitua  myös jotta vatsa toimii,ei tuu pukamia. täysjyvää,tummaa. ei valkoista kuin aniharvoin herkutteluun.

Vierailija
24/35 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten vielä, kun varsinkin liikunnan jälkeen tulee valkovuotoa, jonka takia pitää vaihtaa alushousut.

hoh,kait sä vaihtaisit muutenkin housut eikä vain ehdollisena-onko liikuntaa ollut. sä haisetkin ympäristölle.lemahtaa. itse olet tottunut hajuusi. 

sitten ole ilman pöksyi himassa aina, vain paitulilla,mutta ett se peittää persiis,ettei tahroja tule sohviin,hyi.

älä käytä hautovia pikkuhousunsuojia kuin juuri ja juuri  kk vuodon pari viimeistä pv. puuvillaa suosi. nuku alasti. sukuelimet nauttii ilmakylvyistä,se on sukupuolielinterveydenhoitoa. ja katsokin,että sun vieraat pervertikot  eivät pääse likakopalle.

mutta mene lääkäriin jos ei auta. sitten,oletko hyvinkin peräkkäin eri miesten kanssa sukuyhteydessä. siis vaikka kaksi vakityyppiä,mutta olette ilman kondomia, eri bakteerikannat.

Viimeisiin lauseisiin vastaus, hyi en todellakaan! Ja käyn tietysti säännöllisesti suihkussa ja vaihdan alushousut, mutta on turhauttavaa, kun alushousuja joutuu joskus vaihtamaan jopa kolmesti päivässä, kun ei viitsi olla samoissa vuodon takia.

Vierailija
25/35 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö, miehillä mitään.

Vierailija
26/35 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tekninen materiaali huono, jos on hiiva?

Vierailija
27/35 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain kuitenkin luki, että maitohappobakteerivalmisteet saattavat pahentaa hiivan oireita.

Vierailija
28/35 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossain kuitenkin luki, että maitohappobakteerivalmisteet saattavat pahentaa hiivan oireita.

Mitä hyötyä niistä sitten on?

Vierailija
29/35 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut samaa mutta mulla on ylipainoa ja verensokerit (vielä) normaalit mutta yläkantissa. Välttelen nyt kaikkea sokerista ja yritän pudottaa painoa.

Vierailija
30/35 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna jättäisin sen tuoremehun pois. Se on kuin joisi sokeria.

Vierailija
31/35 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut samaa mutta mulla on ylipainoa ja verensokerit (vielä) normaalit mutta yläkantissa. Välttelen nyt kaikkea sokerista ja yritän pudottaa painoa.

Mulla verensokeritt onneksi hyvät, kävin just mittauttamassa.

Ap

Vierailija
32/35 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haju valkovuodossa muuttuu pistäväksi, jos syön sokeria. Ja saan herkästi myös hiivaoireita. Piimä pitää p*llun kunnossa. Sitä juon ja se auttaa, varsinkin ab-piimä.

Vierailija
33/35 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntuu että kaikki kiva ja kaikki hyvä on kiellettyä ja elämän pitäis olla vaan helvetin niukkaa että vois olla terveellinen.. pakko olis tehdä ruokaa itse . Hyi helvetti

Vierailija
34/35 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö, miehillä mitään.

Tonille ja muille daijuille tiedoksi, valkovuoto ei ole sama kuin ejakulaatio.

Vierailija
35/35 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tuntuu että kaikki kiva ja kaikki hyvä on kiellettyä ja elämän pitäis olla vaan helvetin niukkaa että vois olla terveellinen.. pakko olis tehdä ruokaa itse . Hyi helvetti

No kunhan saa tuon akuutin vaiheen pois, niin kroppa rauhoittuu ja voi taas pienissä erin herkutellakin. Kannattaa kuunnella kroppaansa. Ei elämä lopu siihen jos on viikon tai pari syömättä sokeria ja vehnäjauhohöttöä.