Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hiukseni näyttävät afgaanin vinttikoiralta

Vierailija
02.04.2025 |

Minulla on suomalaiset pitkät, melko suorat hiukset, jotka näyttävät afgaanin vinttikoiralta

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Afgaani onkin kaunis koira. Ei siis mitään hävettävää!

Vierailija
2/7 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hiuksillasi kuono?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤣

Vierailija
4/7 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malli maailman koira.

Vierailija
5/7 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli sen yhden kampaajan mielipide, joka sanoi, että pitkät hiukset eivät sovi aikuselle suomalaiselle naiselle.  Tulkitsin asian niin, että hän halusi saada kaupaksi kalliita permanentteja, värjäyksiä ja leikkauksia, Se hänelle suotakoon.  Itselläni on n. 50cm pitkät hiukse, olen 67 v ja näytän hyvältä, en koiralta.

Vierailija
6/7 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun suomen pystykorvalta, alla harmaa juuri kasvu ja päällä pikkuisen punervaan vivahtava vaalean ruskea. Paljon hentoa hiusta, mutta polkka urassa jo näytti uitetulta pystykorvalta. 

Vierailija
7/7 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli sen yhden kampaajan mielipide, joka sanoi, että pitkät hiukset eivät sovi aikuselle suomalaiselle naiselle.  Tulkitsin asian niin, että hän halusi saada kaupaksi kalliita permanentteja, värjäyksiä ja leikkauksia, Se hänelle suotakoon.  Itselläni on n. 50cm pitkät hiukse, olen 67 v ja näytän hyvältä, en koiralta.

Mun mielestä taas afgaaninvinttikoira on ihan hyvä look. Sehän on ryhdikäs koira, jolla on paljon joustoa liikkeessä. Jos nyt jonkin koiran lookia pitäisi tavoitella, niin afgaani olisi hyvä.