Minne Ruusutossu on kadonnut?
Ruusutossun viimeisin päivitys youtubessa 4 viikkoa sitten.Sen jälkeen ei ole kuulunut mitään.
Tietääkö kukaan Ruusutossun nykyisestä tilanteesta?
Kommentit (14)
Miten hänet saisi hoidon piiriin? Pelkään, että hänelle käy tosi huonosti.
Varmaan pidätetty tai sitten suljetulla. Olen katsellut sekoiluja Tiktokissa...
Hänet on juuri karkotettu Kanadasta. Tai USA:sta. Jommastakummasta. Videolla puhuttiin, että hänet karkotettaisiin takaisin Suomeen. Toivottavasti se onnistuisi, jotta saataisiin hänet hoitoon.
Hoidossa toivottavasti. Sen verran levotonta menoa on ollut aina, kun olen hänen videoihin törmännyt.0
Vierailija kirjoitti:
Hoidossa toivottavasti. Sen verran levotonta menoa on ollut aina, kun olen hänen videoihin törmännyt.0
Ei ole, kun omassa stoorissaan juuri kuvaa tuota, että on joutunut rajanylityksessä haaviin ja karkotetaan.
Mikä tämä Ruusutossu on? Juuri ensimmäistä kertaa törmäsin videoihin.
Kiinnostaa kyllä hänen historiansa et onko persoonaaltaan sekaisin vai onko joku ihan psykoottinen sairaus?
Viimeksi oon nähnyt 5 päivää sitten, oli Costa Ricassa yön putkassa varastettuaan suklaapatukan. Kissa oli yön yksin jossain ulkona. Nyt kerjää rahaa kissan märkäruokaan ja kissanhiekkaan. Sai ikuiset bannit USAan ja Kanadaan
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi oon nähnyt 5 päivää sitten, oli Costa Ricassa yön putkassa varastettuaan suklaapatukan. Kissa oli yön yksin jossain ulkona. Nyt kerjää rahaa kissan märkäruokaan ja kissanhiekkaan. Sai ikuiset bannit USAan ja Kanadaan
En tiedä, kenestä puhutte, mutta ilmeisesti rahaa on reissata, mutta ei kissan ruokaan?
Kaikkea sotaa te ihmiset viitsitte katsoa, eikä tuolla ajalla kannattaisi tehdä omassa elämässään jotain fiksua kuin roikkua jonkun toisen sekopään postauksissa... Huhhuh....
Missä sosiaalisessa mediassa Ruusutossu tällä hetkellä vaikuttaa?