Naapurikateudesta puhutaan paljon. Oletko naapurillesi kateellinen?
Minä en nyt äkkiseltään millään keksi, mistä pitäisi olla kateellinen. Joku vaihtaa autoa usein: mikäs siinä, se on hänen valintansa. Jollain on mökki, no niin on minullakin, mutta en mielelläni edes käy siellä.
Mitä muita syitä voisi olla? Ehkä tämä ketju selvittää asian.
Kommentit (29)
Ketjussa taitaa tähän mennessä olla yksi kateellinen henkilö. Aika pieni prosentti siis. Miksi sitten naapurikateutta pidetään ihan yleisenä asiana? Siitä ihan vitsaillaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ketjussa taitaa tähän mennessä olla yksi kateellinen henkilö. Aika pieni prosentti siis. Miksi sitten naapurikateutta pidetään ihan yleisenä asiana? Siitä ihan vitsaillaan. Ap
"Kalevi" ja "Marjatta"-ikäisten juttuja, he ei täällä vauvapalstalla vietä hirveämmin aikaa.
En ole kateellinen kellekään naapurille vaikka tuosta monikin Naapuri näyttää rikkaammalta kuin minä. Asun aivan maaseudulla. Yksi rikas Naapuri valitti, kun villikissa kusee hänen terassikalusteensa ja mä mietin, on se hyvä olla köyhä. Kun ei omista mitään sellaista, mikä menee sitten pilalle eli en omista täällä maalla esim.terassia. ja on hyvä kun on vanha traktori, sitä uskaltaa käyttää. Näkee kun nuo rikkaat ei uskalla käyttää uusia koneitaan, ettei ne kulu
Kyllä, olen kateellinen siitä etten ole vielä eläköitynyt Kalevi jolla ei ole elämässä muuta sisältöä kuin toimia taloyhtiön epävirallisena pihapoliisina ja kyylääjänä.
Joo, välillä se istuu pihalla ja juo muutaman kaljan ja katselen sitä kateellisena täältä ruuhkavuosien keskeltä että se saa vain olla yksin ja rauhassa ja juo kaljaa auringonpaisteessa
En ole kateellinen kenellekään mistään.
En. Mua ei kiinnosta muiden omaisuus eikä muiden elämä muutenkaan.
En ole. En kiinnitä huomiota naapurien autoihin tai niiden vaihtumisiin, enkä tiedä, kenellä on mökki ja kenellä ei, saati missä ja minkälainen. Enkä olisi kateellinen, vaikka tietäisinkin, koska en itse mökkiä halua, okt:ssa ja isossa tontissa on ihan tarpeeksi puuhaa.
Muutamalla naapurilla on hevosia. Niistä voisin olla kateellinen, jollen olisi omistanut hevosta ja tietäisi, mitä kaikkea se vaatii.
Kenen vika ?