Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ssri lääkkeistä kokemusta olevat naiset. auttakaa miestä mäessä.

Vierailija
02.04.2025 |

Olen parisuhteessa puolison kanssa ja hän on käyttänyt näitä lääkkeitä jo ennen kun ruvettiin seurustelemaan. Silloin seksuaaliset halut olivat hänellä hyvät. Mutta sen jälkeen, kun lääke vaihtui hävisivät halutkin. (Huom lääkkeen vaihto ei ole mahdollista pitkään aikaan) seksiä meillä ei ole ollut nyt vuoteen ja minulla haluja tietysti oli senkin ajan. Nyt kuitenkin olen pulassa. En siis enään kiihotu puolisostani ollenkaan, tai oikeastaa en kiihotu enää mistään. Nyt o gelmaksi on muodosgunut myös minun halujen katoaminen. Eikä se perjaatteessa haittaa koska ei niitä ole puolisollakaan. Mutta nyt pelkään, että jos jonain päivänä hän saisi halut takaisin, niin minullapa ei ole enää haluja häntä kohtaan ja pelkään, että hän loukkaantuu siitä. Mitä nyt teen tai mitä sanon hänelle? Sanonko mitään ja odotan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sano mitään. Tällä hetkellä mitään ongelmaa ei ole, koska ette kumpikaan halua. Nauti siitä. Jos joskus tilanne muuttuu, niin sitten on aika miettiä mitä tehdä.

Vierailija
2/6 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen psykiatrisista syistä työkyvytön yksinäinen keski-ikäinen mies eikä minulla ole elämässä muuta kuin vauvapalstalla häiriköiminen. Eilenkin olin täällä illalla viimeisenä ja tänään aamulla ensimmäisenä. Tämä on minulle tärkeintä maailmassa. Terveisin AP.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen psykiatrisista syistä työkyvytön yksinäinen keski-ikäinen mies eikä minulla ole elämässä muuta kuin vauvapalstalla häiriköiminen. Eilenkin olin täällä illalla viimeisenä ja tänään aamulla ensimmäisenä. Tämä on minulle tärkeintä maailmassa. Terveisin AP.

No mitäs muuta Antti Petterillä mielessä? Saatko hoitoa vaivaasi?

Vierailija
4/6 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kohteliaasti kyllä kysyi asiasta. Mikä ongelma?

Vierailija
5/6 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vielä sano. Jos asia häiritsee myöhemmin, niin seksuaaliterapeutti auttaa. Olet hyvässä tilanteessa nyt, mutta varmasti oma haluttomuutesikin mietityttää kovasti.

Vierailija
6/6 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos halujen puute vaikeuttaa myös normaali halailuun ja pussailuun, esimerkiksi niin että et tunnr vetoa häneen enään. Silloin kannattaa käydä jo nyt puhumassa terapiassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme