Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä puistotäti toiminnasta? Vietkö/veisitkö oman 2v lapsen puistotädille?

Vierailija
13.03.2007 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä meidän lähellä on melkeinpä kaikki puistossa käyvät lapset alle 3v. Pitää osata kävellä että saa jättää puistoon, mutta mitään ikärajaa ei ole.

Vierailija
2/9 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se minkäikäisiä ottaa (meillä ikäraja on 1 vee) ja se, onko hyvä vai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri 2v on kovin kiinni äidissä. 3v voisin viedä, jos olisi hyvä täti, jonka tuntisin. Tuntemattomalle en anna vanhempaakaan lasta.

Vierailija
4/9 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö kyllä selvästi viihtyy siellä ja höpöttää kotona puiston muista lapsista, mutta joka kerta viedessä alkaa itkemään ja huutamaan mun perään. menee ilo omasta vapaa-ajasta kun tuntuu pahalta jättää toinen sinne. Kuulemma lopettaa heti itkun kun häviän näköpiiristä, mutta silti se tuntuu jotenkin kurjalta.

Vierailija
5/9 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen viihtyi siellä hyvin, uskon kuopuksenkin tykkäävän. Ehkä itkee pari kertaa perääni, mutta vanhasta kokemuksesta tiedän, että tädit pitävät sylissä ja lohduttavat, kiinnittävät huomion johonkin kivaan asiaan. Itku loppui ainakin esikoisen kohdalla heti, kun äiti katosi näkyvistä.

Vierailija
6/9 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Juuri 2v on kovin kiinni äidissä. 3v voisin viedä, jos olisi hyvä täti, jonka tuntisin. Tuntemattomalle en anna vanhempaakaan lasta.

Vierailija
7/9 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua mietityttää vaan se, että miten se yksi täti ehtii joka paikkaan? Ja se, että puistossa käy niin paljon muitakin että miten se täti huomaa jos joku jättää portin auki?

Vierailija
8/9 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mua mietityttää vaan se, että miten se yksi täti ehtii joka paikkaan? Ja se, että puistossa käy niin paljon muitakin että miten se täti huomaa jos joku jättää portin auki?

Puistossa ei käy puistotätiaikaan juurikaan muita. Kaikki tietävät, että tämä puisto on puistotätien käytössä, ja menevät lähellä (n. 500 m) olevaan toiseen leikkipuistoon. Hyvin hyvin harvoin olen nähnyt siellä ketään äitiä lapsineen puistoaikaan.

Vierailija
9/9 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tossa puistossa 1 täti ja lapsia aina yli 10kpl, voi olla lähemmäs 20. Ja paikalla aina muista äitejä lapsineen että on aikamoinen hulina paikalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän