Mitä mieltä puistotäti toiminnasta? Vietkö/veisitkö oman 2v lapsen puistotädille?
Kommentit (9)
Siis se minkäikäisiä ottaa (meillä ikäraja on 1 vee) ja se, onko hyvä vai ei.
Juuri 2v on kovin kiinni äidissä. 3v voisin viedä, jos olisi hyvä täti, jonka tuntisin. Tuntemattomalle en anna vanhempaakaan lasta.
Tyttö kyllä selvästi viihtyy siellä ja höpöttää kotona puiston muista lapsista, mutta joka kerta viedessä alkaa itkemään ja huutamaan mun perään. menee ilo omasta vapaa-ajasta kun tuntuu pahalta jättää toinen sinne. Kuulemma lopettaa heti itkun kun häviän näköpiiristä, mutta silti se tuntuu jotenkin kurjalta.
Esikoinen viihtyi siellä hyvin, uskon kuopuksenkin tykkäävän. Ehkä itkee pari kertaa perääni, mutta vanhasta kokemuksesta tiedän, että tädit pitävät sylissä ja lohduttavat, kiinnittävät huomion johonkin kivaan asiaan. Itku loppui ainakin esikoisen kohdalla heti, kun äiti katosi näkyvistä.
Vierailija:
Juuri 2v on kovin kiinni äidissä. 3v voisin viedä, jos olisi hyvä täti, jonka tuntisin. Tuntemattomalle en anna vanhempaakaan lasta.
Mua mietityttää vaan se, että miten se yksi täti ehtii joka paikkaan? Ja se, että puistossa käy niin paljon muitakin että miten se täti huomaa jos joku jättää portin auki?
Vierailija:
Mua mietityttää vaan se, että miten se yksi täti ehtii joka paikkaan? Ja se, että puistossa käy niin paljon muitakin että miten se täti huomaa jos joku jättää portin auki?
Puistossa ei käy puistotätiaikaan juurikaan muita. Kaikki tietävät, että tämä puisto on puistotätien käytössä, ja menevät lähellä (n. 500 m) olevaan toiseen leikkipuistoon. Hyvin hyvin harvoin olen nähnyt siellä ketään äitiä lapsineen puistoaikaan.
Meillä on tossa puistossa 1 täti ja lapsia aina yli 10kpl, voi olla lähemmäs 20. Ja paikalla aina muista äitejä lapsineen että on aikamoinen hulina paikalla.
Tässä meidän lähellä on melkeinpä kaikki puistossa käyvät lapset alle 3v. Pitää osata kävellä että saa jättää puistoon, mutta mitään ikärajaa ei ole.