Pitäisi käydä kampaajalla
En ole käynyt kun ei ole hampaita. Ei ole kehdannut. Nyt vaan olisi pakko. Mukavaa keskiviikkoa. T. Valis
Kommentit (21)
Käy vaan! Minä kävin pari viikkoa sitten, oli mukavaa pitkästä aikaa. Yritin vähän kasvattaa hiuksia niin venähti.
Mitä jos laittaisit rahasi mielummin hammasremppaan? Ei ne hiukset niin tärkeet ole, pelkkä parturointi on ihan ok.
Aurinkoista päivää sulle 🌞
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos laittaisit rahasi mielummin hammasremppaan? Ei ne hiukset niin tärkeet ole, pelkkä parturointi on ihan ok.
Aurinkoista päivää sulle 🌞
No se hammasremppa maksaisi kymmeniä tuhansia euroja siis hammasimplanttit. En mä sellaista koskaan saa.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aurinkoista päivää sulle 🌞No se hammasremppa maksaisi kymmeniä tuhansia euroja siis hammasimplanttit. En mä sellaista koskaan saa.ap
Ei se julkisella tuollaisia summia maksa, eikä kyllä yksityiselläkään. Tuhansista puhutaan, ei kymmenistä tuhansista.
Leikkaa itse. Ei kai sun kuontalolla niin väliä ole, kun istut vain siellä mörskässä päivät pitkät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aurinkoista päivää sulle 🌞No se hammasremppa maksaisi kymmeniä tuhansia euroja siis hammasimplanttit. En mä sellaista koskaan saa.ap
Ei se julkisella tuollaisia summia maksa, eikä kyllä yksityiselläkään. Tuhansista puhutaan, ei kymmenistä tuhansista.
En saa sitä julkisella. En vaikka on tuo sjögrenin syndrooma. Ja kyllä koko suun implantit maksaa yksityisellä paljon.ap
Vierailija kirjoitti:
Leikkaa itse. Ei kai sun kuontalolla niin väliä ole, kun istut vain siellä mörskässä päivät pitkät?
Käynhän mä asioilla ja onhan se piristystä niinkuin muillekin ihmisille.ap
Ei kai aloittaja ole legendaarinen Ammattivalittaja!
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin olen.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloituksessa sanoit, että nyt on "pakko", mutta se "pakko" muuttuikin matkan varrella piristykseksi. Sä et itsekään tiedä, mitä sä oikein höpiset 🙄
Ei kampaaja sun hampaitasi katso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloituksessa sanoit, että nyt on "pakko", mutta se "pakko" muuttuikin matkan varrella piristykseksi. Sä et itsekään tiedä, mitä sä oikein höpiset 🙄
Voi voi sun kanssasi. Sä löydät aina mun sanomisista jotain vikaa.ap
Vierailija kirjoitti:
Ei mutta yleensä kampaamossa jutellaan eikä olla koko ajan hiljaa.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin olen.ap
No jos olet, niin onnea valitsemallasi tiellä. Tänne vaan valituksia meitä hauskuuttamaan. Vieläkö mies on hengissä ja poikakin taitaa olla jo aikuinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siitähän sä tykkäät, kun saat huomiota, ja siksi sä täällä aivopierujasi päästelet 💨💨💨
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siitähän sä tykkäät, kun saat huomiota, ja siksi sä täällä aivopierujasi päästelet 💨💨💨
En tykkää. En jaksa vääntää mistään asioista.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mutta yleensä kampaamossa jutellaan eikä olla koko ajan hiljaa.ap
Kyllä kampaajilla on asiakkaita laidasta laitaan, tuskin kenenkään ulkonäkö heitä hämmentää. Sanot, että sulla on se sjögren, jos puhe tulee, eikä normaalisti edes tule.
Kampaajalla käynti piristää. Ammattilainen ei katso hampaita, on vain tyytyväinen kun saa asiakkaan.
🥱