Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiertopäivien laskun vaikeus

13.03.2007 |

Pistänpä vielä tännekin tämän, kun asia pyörii nyt mielessä.

Te, joilla tiputtelee ennen kuukautisia, minkä päivän laskette kp 1:ksi? Tiedän, että sanotaan eka kunnon vuotopäivän olevan se eka päivä. Mutta jos on monta monituista päivää sellaisia epämääräisiä päiviä, että välillä veskissä tulee ihan melkeinpä kunnon vuotoa, mutta muuten lähinnä vain tuhruttamalla, ja sitten alkaa parin kolmen päivän kunnon vuodot. Onkohan sitten kuitenkin se kunnon vuotopäivä kierron eka päivä?

Klinikalle olen menossa, ja osaavat varmaan siellä kysymykseen vastata, mutta ois ollut kiva laskeskella valmiiksi hoidon ajoituksia.

Kiitos, jos joku vastaa =)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin gyne sanoi että kierron eka päivä on se, jolloin tulee ensimmäinen tippa verta, oli se sitten klo 23.50. Niin se olisi eka päivä. Toinen lääkäri taas sanoi että jos alkaa klo 18 jälkeen niin seuraava päivä on kierron eka päivä.

Mulla yleensä alkaa vuoto tuhrulla illalla, sitten 5-6 pv kunnon runsasta, kivuliasta vuotoa ja saman verran vielä tuhrua päälle eli yhteensä voi olla jopa lähes 2 viikkoa vuotoa! Ja näin vaikka olen syönyt Terolutia 9kk. Nyt tosin pidän taukoa kun en kerta kaikkiaan jaksa syödä sitä enää.

Vierailija
2/2 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä olen aina jaksanut kysellä ja jankuttaa lekureilta kun omat progesteroniarvoni ovat alle alarajan, jolloin mulla tuhruttaa aina ennen kunnon kuukautisia. Multa voi tulla 3-4 pv tuhrua ja sitten n. 2 pv kunnon vuotoa ja taas pari pv tuhrua ja sitten loppuu. Siinä meneekin sit jo viikko kaikkinensa....!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi