Minun inhokkiällötysbiisi on....
Kommentit (119)
Ap, kaksi ensimmäistä biisiä on niiin ihania. Tänään kuuntelin tuota KAJ-yhtyettä ja se musa on ihan hyvää taustamusaa,
yllätyin positiivisesti. Ei ole tylsää tai latteaa musiikkia, vaikka ei mikään maailmanluokan helmi olekaan.
Lovex - Guardian Angel. Jos joku vielä muistaa back in the days.
Kassu Halonen ja Kisu Jernström sävelsivät laulun vuonna 1988. Kirka suostui laulamaan kappaleen neuvottelujen ja kahden vuoden hevikauden jälkeen Syksyn Sävel -kilpailussa. Kirkan esitys voitti suurella äänivyöryllä, ja joulukuun alussa ilmestyneestä älppäristä tuli suurmenestys. S urun pyyhit silmistäni myi vuoden kuluessa yli 200 000 kappaletta ja oli silloin Suomen eniten myyty levy. Vain Jari Sillanpää on pystynyt myöhemmin ylittämään levyn myyntimäärän.
Levyn englanninkielinen versio julkaistiin useassa maassa. Kirkan laulamana se nousi Kreikan myyntilistan kymmenikköön, ja muiden laulamana Hongkongin ja Singaporen listoille. Kappale oli myös Kiinassa karaoke-suosikki. Surun pyyhit silmistäni julkaistiin joko Kirkan tai muiden esittämänä myös Australiassa, Etelä-Afrikassa, Ruotsissa, Saksassa ja Hollannissa.
Kaikki näiden biisit: Bon Jovi. Celine Dion. Puff Diddy daddy vai mikä lie dödö. Cheek.
Ich komme (Lempikappale on siltä ajalta kun liittomme vaimon kanssa oli alkutaipaleella. Kummallakin oli vaikeaa taustaa. Silloin kolahti Kirkan 'Surun pyyhit silmistäni'. Nyt vaimo on ollut vainajaa jo yli 6 vuotta.)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki näiden biisit: Bon Jovi. Celine Dion. Puff Diddy daddy vai mikä lie dödö. Cheek.
Olen kyllä huonon musiikin ystävä ilmeisesti. Olen tosi innostunut ysärin musiikista nyt nelikymppisenä. Kaikki ysärin inhokkini ovat nyt suosikkejani.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki BESS:n biisit.
Bessillä on ihana ääni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä huonon musiikin ystävä ilmeisesti. Olen tosi innostunut ysärin musiikista nyt nelikymppisenä. Kaikki ysärin inhokkini ovat nyt suosikkejani.
Lisään, tarkoitin Bon Jovia ja Celine Dionia, jotka soi ysärillä paljon radiossa, vaikka ei ne nyt ihan ysärimusaa taida olla.
Joutsenlaulu.
Itsesääliä nuotin vierestä.
Muuten, Jenni Vartiaisen uusimmalta levyltä löytyy inhokkeja. Toi levyt sai huonot arvostelut joltain lehdeltä ja kyllä itse mietin kuunnellessa, onko Jennin levyllä käytetty tekoälyä? Niitä biisejä ei pysty kuuntelemaan kokonaan. Niissä on jotain outoa niissä biiseissä.
Vierailija kirjoitti:
Joutsenlaulu.
Suosittelen katsomaan tubesta sen version, jossa Hakulinen vetää tuon livenä hullun kiilto silmissä. On kyllä 5/5 ja se live-esitys saa Joutsenlaulun loistoonsa.
All of me, kenen tahansa laulamana. Olen tosi romanttinen ja tunteellinen, mutta tuo lässynläärenkutus on minullekin liikaa!
Vierailija kirjoitti:
All of me, kenen tahansa laulamana. Olen tosi romanttinen ja tunteellinen, mutta tuo lässynläärenkutus on minullekin liikaa!
Niitä on monta sen nimistä. Vuoden 1931 on hieno.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joutsenlaulu.
Suosittelen katsomaan tubesta sen version, jossa Hakulinen vetää tuon livenä hullun kiilto silmissä. On kyllä 5/5 ja se live-esitys saa Joutsenlaulun loistoonsa.
Huippuveto! Tekijä itse.
Onko tää Goldplay mistään kotoisin?
Kauhee haloo oli sen keikasta
Ei mitää ihmeellistä, teinikamaa.
Bara bada bastu