Hei kaikki keski-ikäiset jotka pitävät itseään nuoremman näköisenä kuin on, mistä tämä nuoruuden vaikutelma sinun kohdallasi syntyy?
Niin, kerro? Ikäsi, entä kuinka vanhalta näytät?
Kommentit (242)
Vierailija kirjoitti:
63 v. Lähes rypytön. Ei ole otsakurttuja eikä muitakaan kurttuja. Pisamaiset kasvot, punainen takapuolen päälle pitkät hiukset hyväkuntoiset. Otsatukka. Vyötärönympärys on pienempi kuin rinnan- ja lantionympärys. Sellainen Peppipitkätossu -asenne vieläkin. Hyvä ryhti. Liikkumisen ilo ja uuden aamun auringonnousu on aina yhtä mahtavaa.
Kenelläkään ei hiukset ole takapuoleen asti.
Kun muutin tänne, niin täällä päässä ollut muuttoapuri about 35 heitti:
'Sie oot max 26.' Kun kerroin ikäni,
mies puisteli epäuskoisena päätään ja
kivenkovaa väitti mun valehtelevan.
Että ihan hyvin I R L/ilman photoshoppia.
[kommentti nro 31].
Naama on edelleen aika sama kuin 25 vuotiaana, kuulun niihin jolla rasvoittuva iho. Omasta mielestäni en ole täti ihminen pukeutumisessa. Tykkään tehdä nuorten kanssa töitä ja ohjata opiskelijoita ja nämä pääsääntöisesti olettavat minun olevan ikäistäni nuorempi. Olen iloinen ja positiivinen. Olen myös 45v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatan näyttää vaikkapa viisi vuotta nuoremmalta kuin olen. Hoikkuus, ei tätihiuksia, ei puolihameita, ei pukukoruja.
Puolihameet taitaa olla 70-80-vuotiaiden juttu
Mikä hiton puolihame? Puolihame = minihame?
Ei. Puolihame on pidempi kuin minihame. Suurten ikäluokkien juttu.
Onko sitten olemassa kokohame?
On.
Kuinka pitkä se sitten on? Entä se puolihame?
No voi herrajjjumala. Hameiden pituudet on mini, midi ja maksi. Eli lyhyt, polveen ja polven alle. Tällä hetkellä näistä nuorentavin on maksihame, koska se on ajankohtaisimman muodin mukainen. Minin paluuta tosin povataan, mutta tällä hetkellä se on keski-ikäisten vaate. Midiä ei pidä kuin aivan vanhukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatan näyttää vaikkapa viisi vuotta nuoremmalta kuin olen. Hoikkuus, ei tätihiuksia, ei puolihameita, ei pukukoruja.
Mitä nämä on, esiliinoja? Siis sellainen hameen tapainen mutta jossa on vain etuosa ja taakse menee narut jotka solmitaan selän taakse kiinni? Taitaa olla ennemmin 100+ vuotiaiden juttu, noita käytti suurien ikäluokkien vanhemmat...
Riittävä uni, vedenjuonti, fyysinen liikkunta, suurin piirtein terveellinen ruokavalio ja suurin piirtein säännölliset elämäntavat, tupakoimattomuus, ei alcoa... nämä ovat em. 63 vuotiaan salaisuus ja ikäistään nuoremman ulkonäön takana. Niin ja tietenkin se, että olen ollut aina ihan tyytyväinen itseeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alexander Stubb näyttää vähintään 10 vuotta nuoremmalta. Hänen vaimonsakin voisi hyvin mennä 10 vuotta nuoremmasta.
Ei todellakaan näytä ikäänsä nuoremmalta. Rasvaprosentti ilmeisesti kovin alhainen ja eniten se näkyy kasvoissa
Vertaamalla tuttuihin lähes 60-vuotiaisiin Stubb näyttää todellakin 10 vuotta nuoremmalta. Ja vertaamalla tuttuihin 50-vuotiaisiin on kroppa ja siitä johtuvan yleisen ilmeen vuoksi huomattavasti nuorekkaampi kuin suurin osa näistä 50-vuotiaista. Toki, jos on itsellä kovin pitkä ikä siihen johon vertaa niin voi olla hankalampaa arvioida miltä sen ikäiset näyttävät keksimäärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikää 48v. ja viimeksi sanottiin olis ajatellut mut 10 vuotta nuoremmaksi.
Väitän on kiinni asenteesta ja pitää itsensä kunnossa, huolehtii itsestään.
Kaikki kuulee näitä 😅 Se on imartelua.
Luuletko että monellekin sanotaan: näytät 10 vuotta vanhemmalta?
Mulle sanotaan useinkin että näytän paljon vanhemmalta. Oon siis nainen, kommentit tulee yleensä naisilta, he ovat itse virheettömiä ja tosi kauniita.
Mä kans sanon suoraan, jos joku ihminen on ruma. Ja tleensä se pitää paikkansa! -kiusaaja
Vierailija kirjoitti:
Tänään viimeksi kuulin: hei sinä nuori neiti...no olen 55v. Normaalipainoinen ja urheilullinen kait sitten, harrastan kuntosalia ja tanssia. Pitkät hiukset on, eikä juurikaan juoteita/ ryppyjä. Ikää arvellaan 35v- 45v. Ihan sama, mitä tuut tähän urputtamaan, tää nyt vaan on totta :D. Eli se en ole vain minä, joka on sitä mieltä, itseasiassa itseäni ei juurikaan ole asia kiinnostanut. Kaikista paras arvaus on ollut, "no vähän alle kolmekymppinen". Että silleen. Kyllä meitä siis on.
Hnmm.
Et ole tainnut kuulla sitä ohjetta, että ihmisen saa hyvälle tuulelle: kutsu vanhaa nuoreksi ja nuorta vanhaksi.
Olen käsittänyt sen vähän niinku myyntikikaksi.
Sirous, suht hyvä fyysinen kunto ts. ryhti, ketteryys yms.
Hyvä iho; ei juuri ryppyjä ja ihonväri tasainen - myös geeneissä nuorekkuutta, mikä näkyy sukulaisissakin. Tietynlainen lapsekkuus ja uteliaisuus, luovuus luonteessa.
Tyyli aikaa seuraavan klassinen, ei kuitenkaan mitään teinikuteita.
Vähän kauempaa vaikutan nuorelta, on neoteeniset piirteet, terveet hiukset, kimmoisa askel, olen lyhyt ja pienikokoinen muutenkin ja enemmän nopea kuin hidas niin liikkeessä kuin ajatuksessa (tosin hidastuminen on kyllä alkanut). Lähempää sitten toki ihosta huomaa, että ikää onkin sen kymmenen vuotta enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä hiton puolihame? Puolihame = minihame?
Ei. Puolihame on pidempi kuin minihame. Suurten ikäluokkien juttu.
Onko sitten olemassa kokohame?
Osa sanoo mekkoa kokohameeksi.
Kun mieli on puhdas ja viaton, hyväntahtoinen, naama näyttää sen. Katkera, tyytymätön, riitaisa naama näyttää kuluneelta.
Paino ja hiusten pituus vaikuttaa. Ylipainoinen ja lyhyet hiukset, niin näyttää heti vanhemmalta.
No olen aina ollut babyface. Esimerkiksi omassa pappisvihkimyskuvassa näytän kuulemma rippilapselta. Olen tuolloin 27v. Edelleen nelikymppisenä minua luullaan 10 vuotta nuoremmaksi.
Isäni näyttää ikäistään nuoremmalta myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alexander Stubb näyttää vähintään 10 vuotta nuoremmalta. Hänen vaimonsakin voisi hyvin mennä 10 vuotta nuoremmasta.
Ei todellakaan näytä ikäänsä nuoremmalta. Rasvaprosentti ilmeisesti kovin alhainen ja eniten se näkyy kasvoissa
Joo, kaikki fyysinen rääkki vanhentaa ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
63 v. Lähes rypytön. Ei ole otsakurttuja eikä muitakaan kurttuja. Pisamaiset kasvot, punainen takapuolen päälle pitkät hiukset hyväkuntoiset. Otsatukka. Vyötärönympärys on pienempi kuin rinnan- ja lantionympärys. Sellainen Peppipitkätossu -asenne vieläkin. Hyvä ryhti. Liikkumisen ilo ja uuden aamun auringonnousu on aina yhtä mahtavaa.
Kenelläkään ei hiukset ole takapuoleen asti.
No mulla on. Alkoivat todenteolla kasvaa ja paksuuntua vasta "vanhemmiten".Vähän liian pitkät alkaa olla koska...niin, wc-asioinnissa hiukset on parasta laittaa kiinni (niin kuin ne yleensä onkin myös yöllä mutta letti niin pitkä että meinaan hirttäytyä siihen).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stubb rupsahti jossain vaiheessa selvästi naamastaan liiallisen treenin ja liian pienen rasva% takia. Olisi varmasti nuorekkaampi, jos ei oli treenannut triatlonia kuin urheilija. Toki on silti melko hyvännäköinen ja varsinkin kropaltaan kuosissaan.
Tosin isänsäkin on kyllä erittäin ryppyinen, liekö ottanut myös paljon aurinkoa - ihokin kenties ohutta tyyppiä?