Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei kaikki keski-ikäiset jotka pitävät itseään nuoremman näköisenä kuin on, mistä tämä nuoruuden vaikutelma sinun kohdallasi syntyy?

Vierailija
01.04.2025 |

Niin, kerro? Ikäsi, entä kuinka vanhalta näytät? 

Kommentit (242)

Vierailija
61/242 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen normaalipainoinen, melko lihaksikas, naama ei roiku ainakaan vielä ja pukeudun rennosti ja nuorekkaasti. Hiukset ovat melko pitkät. Teen usein juttuja, missä harrastuskaverit ovat paljon nuorempia.

N49

Vierailija
62/242 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

58-vuotiaana ei ole yhtään ryppyjä kasvoissa. Ei kyllä johdu hyvästä ihonhoidosta, pesen meikit vedellä ja tavan saippualla ja marketin halvinta  yövoidetta käytän. Taitaa olla geeniperimää. Ei kyllä haittaisi vaikka olisikin ryppyjä. Mitä sitä peittelemään minkä ikäinen on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/242 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mieli on puhdas ja viaton, hyväntahtoinen, naama näyttää sen. Katkera, tyytymätön, riitaisa naama näyttää kuluneelta.

Kyllä se vaan niin on, että eletty elämä näkyy vanhemmiten naamasta. Jos luonne on ollut katkera ja ilkeä, se vasta naamasta näkyykin!

Vierailija
64/242 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on iso cyrpä.

Onko se otsassa?

Vierailija
65/242 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, naapuri oikeasti luuli minua joksikin  30-vuotiaaksi ja kun kerroin ikäni, että olen yli 60+, niin hän kohautti silmäkulmiaan hämmästellen. Suhtautui aina ennen sitä minuun kuin nuoreen naiseen ja opetti minua, että kun tulet vanhaksi, niin siten sinäkin opit? En ole koskaan kehunut ulkonäköäni kenellekään ja saati, että saisin mukamas jotain pisteitä siitä?! Isäni myös näytti nuorelta 80-vuotiaaksi ja hän näytti noin 50-vuotiaalta. Mutta ei se ole oikeasti sitä, että elämä on oikeasti mukavaa ja hienoa. Monta haaksirikkoa nähty elämän aikana, jotka kasvattaneet ja en välitä edes ulkonäöstä, jos eivät välitä minusta siten, että olen sisäisesti arvokas. 

Vierailija
66/242 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kuullut asiasta. Muutama esimerkki. 36-vuotiaana kun työnsin kahta taaperoa rattaissa, niin yksi vanhempi nainen tuhahti mulle, että miten lapset tekee lapsia. 42-vuotiaana kysyttiin vielä Alkossa melkein aina paperit. 46-vuotiaana kaupassa jonossa perässäni oleva asiakas kysyi multa huolestuneena, että tiesinhän että hihnalla olevat juomani olivat k18. Vimeisen puolen vuoden aikana 3 työkaveria sanonut iästäni, ettei ikinä uskoisi. Nyt kohta 50 v täyttävänä hiukset on onneksi alkaneet harmaantua ja leunalus löystyä, niin alkaa saada "arvoistaan" kohtelua.

Tai sitten vain kuvittelin kaiken. Terkkuja tutuille. 

Vierailija
67/242 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alexander Stubb näyttää vähintään 10 vuotta nuoremmalta. Hänen vaimonsakin voisi hyvin mennä 10 vuotta nuoremmasta.

Ei todellakaan näytä ikäänsä nuoremmalta. Rasvaprosentti ilmeisesti kovin alhainen ja eniten se näkyy kasvoissa

Joo, kaikki fyysinen rääkki vanhentaa ihmistä.

Kokonaisuudessaan on kuitenkin hyvin näyttävä, koska keho on niin timmissä kunnossa ja osaa kantaa itsensä upeasti

Vierailija
68/242 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyt permis keski-ikäisellä vanhentaa kyllä oitis. Toinen on ysärikulmakarvat. 

Mistä tiedät, että on permis?

Mulla on nimittäin luonnonkihara ja se on nyt lyhyt kun hiukset tippui syöpähoidossa ja on alkanut vasta kasvaa takaisin. Mulla oli pitkät ja paksut luonnonkiharat niin tää on muuttanut mun ulkonäön kokonaan. Näytän vähintään ikäiseltäni, ryhtinikin on mennyt kumaraan. 

Vierailija
69/242 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Olen aina ollut ns. baby face ja perustan tämän ympäristöstä tulevaan palautteeseen. Olen 52-vuotias ja minua luullaan yleisesti nelikymppiseksi.

Vierailija
70/242 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöreät posket ja ei ryppyjä. Pyöreä nenä ja kaartuva nenänvarsi. Pitkät hiukset. Pukeutumisella yritän saada aikuisempaa ilmettä, samoin kampauksella.

Joku kirjoitti, että sanotaan nuoremman näköiseksi vain, koska halutaan imarrella. Sitäkö todella kaupan kassalla tehdään? Että kassana oleva nainen haluaa vaan imarrella minua ja siksi kysyy paperit, jos ostan yhden saunalonkeron. Ymmärtäisin tämän, jos olisi joku baarissa seuraa etsivä mies.

Olen yli 40 v ja edelleen kysytään paperit, kolmekymppisenä en saanut edes lottoa tehtyä ilman henkkaria. Tämä ei ole minulle mikään ylpeyden aihe, vaan enemmänkin rasittava asia. 

Vierailija
71/242 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikää 48v. ja viimeksi sanottiin olis ajatellut mut 10 vuotta nuoremmaksi. 

Väitän on kiinni asenteesta ja pitää itsensä kunnossa, huolehtii itsestään. 

Kaikki kuulee näitä 😅 Se on imartelua. 

Luuletko että monellekin sanotaan: näytät 10 vuotta vanhemmalta? 

Et uskokaan kuinka suoraan. Kyllä näitä kuulee ja sanoja usein ihmettelee miksi se ei ole ok. 

Vierailija
72/242 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaatko minkä ikäinen videon mies on?

Vierailija
73/242 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka ja muutenkin aika pienikokoinen. Pitkät paksut hiukset edelleen. Ei mikään täti tyyli, yleensä farkut ja paita tai huppari. Suuret silmät ja baby face. Ei ryppyjä. On myös rasvainen iho, joten varmaan sen takia ei vielä ryppyjä. Itse en osaa arvioida minkä näköisenä nyt pidetään ja harvoin kukaan sitä arvailee nykyään, kun en ole edes töissä nyt. Pitkään kuljin lastenlipuilla, vielä 28v sellaisen ostin. Sitten sainkin lapset ja en enää edes kehdannut yrittää. 😄 Nykyään en kyllä kuvittele että olisin niin nuoren näköinen. Omasta mielestäni on alkanut ikä vähän näkyä. Mutta varmaan kolmekymppisenä vielä menisi hyvin. Muutama tuttu ketä nähnyt viimeksi jotain 10v sitten väittää että en olisi muuttunut yhtään, mutta ehkä se on kohteliaisuus. Tai sitten meinaa sitä että kun olen edelleen yhtä hoikka. Ja ei niitä ryppyjä vielä. 

N42

Vierailija
74/242 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä. Mielikuvitus on silti kiva ystävä. Sisäinen nuoruus. Luultavasti nuorten mielestä tätimummo keski-iässä.

Vierailija
75/242 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyöreät posket ja ei ryppyjä. Pyöreä nenä ja kaartuva nenänvarsi. Pitkät hiukset. Pukeutumisella yritän saada aikuisempaa ilmettä, samoin kampauksella.

Joku kirjoitti, että sanotaan nuoremman näköiseksi vain, koska halutaan imarrella. Sitäkö todella kaupan kassalla tehdään? Että kassana oleva nainen haluaa vaan imarrella minua ja siksi kysyy paperit, jos ostan yhden saunalonkeron. Ymmärtäisin tämän, jos olisi joku baarissa seuraa etsivä mies.

Olen yli 40 v ja edelleen kysytään paperit, kolmekymppisenä en saanut edes lottoa tehtyä ilman henkkaria. Tämä ei ole minulle mikään ylpeyden aihe, vaan enemmänkin rasittava asia. 

Itseltäni on kysytty papereja kaksi kertaa kun oli juuri 50 vuotta täyttänyt. Sanoin kassalle, että onko tämä vitsi. Ikään kuin loukkaantui. Noh, sittemmin ei ole papereja kyselty..

Vierailija
76/242 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikkakunnan naiset viskaa alapeukkua.

Voi teidän kiukkupussien kanssa.

Vierailija
77/242 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alexander Stubb näyttää vähintään 10 vuotta nuoremmalta. Hänen vaimonsakin voisi hyvin mennä 10 vuotta nuoremmasta.

Ei todellakaan näytä ikäänsä nuoremmalta. Rasvaprosentti ilmeisesti kovin alhainen ja eniten se näkyy kasvoissa

Joo, kaikki fyysinen rääkki vanhentaa ihmistä.

Kokonaisuudessaan on kuitenkin hyvin näyttävä, koska keho on niin timmissä kunnossa ja osaa kantaa itsensä upeasti

Muu keho, muttei naama. Se on ryppyinen ja uurteinen.

Vierailija
78/242 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

53-vuotiaana kysyttiin henkkarit, kun ostin saunaoluet 😂. T. Nainen

Vierailija
79/242 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato stalkkeri 🤣🤣🤣

Vierailija
80/242 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua luullaan toisinaan nuoremmaksi. Syy: sairaalloinen lihavuus. Silottaa rypyt pois kun naama on pelkkä rasvapallo. Kroppa on taas tätimäinen jo nuorellakin sairaalloisen lihavalla, joten siitäkään on vaikea ilmeisesti arvioida ikää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi