Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei kaikki keski-ikäiset jotka pitävät itseään nuoremman näköisenä kuin on, mistä tämä nuoruuden vaikutelma sinun kohdallasi syntyy?

Vierailija
01.04.2025 |

Niin, kerro? Ikäsi, entä kuinka vanhalta näytät? 

Kommentit (242)

Vierailija
21/242 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikkuus, pitkät hyvin hoidetut hiukset, hoidettu rypytön iho. Pukeudun farkkuihin, tennareihin ym. Olen myös välttänyt aurinkoa nuoresta asti ja käytössä ympäri vuoden vähintään sk 30, en ole koskaan myöskään tupakoinut ja alkoholiakin juonut viimeksi n. 3 vuotta sitten. En myöskään syö sokeria tai valmisruokia vaan ainoastaan itse tehtyä, terveellistä kasvisruokaa. Ikää 47 ja moni luulee 10 v nuoremmaksi 😊

Vierailija
22/242 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatan näyttää vaikkapa viisi vuotta nuoremmalta kuin olen. Hoikkuus, ei tätihiuksia, ei puolihameita, ei pukukoruja.

Puolihameet taitaa olla 70-80-vuotiaiden juttu 

Mikä hiton puolihame? Puolihame = minihame? 

Ei. Puolihame on pidempi kuin minihame. Suurten ikäluokkien juttu. 

Onko sitten olemassa kokohame? 

On. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/242 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatan näyttää vaikkapa viisi vuotta nuoremmalta kuin olen. Hoikkuus, ei tätihiuksia, ei puolihameita, ei pukukoruja.

On. 

Kuinka pitkä se sitten on? Entä se puolihame? 

Vierailija
24/242 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoikkuus, pitkät hyvin hoidetut hiukset, hoidettu rypytön iho. Pukeudun farkkuihin, tennareihin ym.  Ikää 47 ja moni luulee 10 v nuoremmaksi 😊

Mihin sä luulet että muut 47-vuotiaat pukeutuu? 

Vierailija
25/242 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No 28-vuotiaana olin lennolla, jossa matkustamohenkilökunta kohteli minua kuin lasta ja sanoivat, että älä huoli, kohteessa on minulle saattaja seuraavalle lennolle. Jossain vaiheessa sitten tulivat pyytämään anteeksi ja sanoivat luulleensa, että olen alle yksi lennolla olleista alle 16-vuotiaista yksin matkustavista, jolle olivat järjestäneet erityistä tukea.

Nyt olen 40-vuotias ja tekoälysovellukset veikkaavat iäkseni noin 26. Synttäreilläni oli puolituttuja, jotka eivät tienneet ikääni ja kun kakkuun laitettiin kynttilät niin nämä olivat todella yllättyneitä ja sanoivat, että luulivat alle 30-vuotiaaksi.

Eli ehkä jotain perää. 

Vierailija
26/242 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihmisten iän näkee hyvin. Jotkut on tyyliltään "nuorekkaita", mutta yhtä kaikki se ikä näkyy. Toiset taas on "mummumaisia" jo ennen aikojaan, mutta silti naamasta näkee, ettei ikää ole vielä niin paljoa. 

Kun mietin vaikka työkavereitani, niin yhdenkään ikäarvio ei ole heittänyt yli 5 vuodella. joskus 25v. saatoin sotkea 40 ja 50 v, mutta nyt 47-vuotiaana erotan hyvin iät hyvin.

Vierailija
27/242 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

N45, mallin mitoissa, pitkät hiukset, varsin saman näköinen kuin Portion Boysin Tiina Forsby mutta en meikkaa, joten naururyppyä tietysti näkyy niinkuin kuuluukin. Mutta ikä herättänyt hämmennystä esimerkiksi keikkajonoissa jutellessa, tyypillisesti luultu 30-vuotiaaksi. 

Vierailija
28/242 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoikkuus, pitkät hyvin hoidetut hiukset, hoidettu rypytön iho. Pukeudun farkkuihin, tennareihin ym.  Ikää 47 ja moni luulee 10 v nuoremmaksi 😊

Mihin sä luulet että muut 47-vuotiaat pukeutuu? 

Kaikki 70-luvulla syntyneet käyttää farkkuja ja tennareita. 

Vierailija
29/242 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

63 v. Lähes rypytön. Ei ole otsakurttuja eikä muitakaan kurttuja. Pisamaiset kasvot, punainen takapuolen päälle pitkät hiukset hyväkuntoiset. Otsatukka. Vyötärönympärys on pienempi kuin rinnan- ja lantionympärys.  Sellainen Peppipitkätossu -asenne vieläkin. Hyvä ryhti. Liikkumisen ilo ja uuden aamun auringonnousu on aina yhtä mahtavaa.

Vierailija
30/242 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On olemassa pitkä hame, nilkkoihin. Puolihame noin polviin.

Vierailija
31/242 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en 'messua' tästä,

kun kaikki puheeni trållataan.

Tämä on ainoa kommenttini

langassa. 👋

Vierailija
32/242 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään viimeksi kuulin: hei sinä nuori neiti...no olen 55v. Normaalipainoinen ja urheilullinen kait sitten, harrastan kuntosalia ja tanssia. Pitkät hiukset on, eikä juurikaan juoteita/ ryppyjä. Ikää arvellaan 35v- 45v. Ihan sama, mitä tuut tähän urputtamaan, tää nyt vaan on totta :D. Eli se en ole vain minä, joka on sitä mieltä, itseasiassa itseäni ei juurikaan ole asia kiinnostanut. Kaikista paras arvaus on ollut, "no vähän alle kolmekymppinen". Että silleen. Kyllä meitä siis on.

Vierailija
33/242 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi veikattiin vuoden verran nuoremmaksi. Kai se on vain tämä että pitää itsestään huolta eikä tätiydy.

Vierailija
34/242 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viidikymppinen. Onneksi en enää näytä ikäistäni nuoremmalta. Ei ollut kivaa näyttää lapselta aikuisena.

Nykyään siis näytän ikäiseltäni ja olen tyytyväisempi ulkonäkööni kuin koskaan ennen.

Vierailija
35/242 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maxihameen nimellä niitä taidetaan myydä. Kesällä näkee joka toisella. Hameen pituus on maahan tai nilkkoihin asti. 

Vierailija
36/242 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka ja sileä iho. Yleensä luullaan alle 40 vuotiaaksi

N49

Pätee myös mieheeni M51.

Vierailija
37/242 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🙄🙄🙄Tutki kuvia, kun et kerran tiedä.

Vierailija
38/242 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alexander Stubb näyttää vähintään 10 vuotta nuoremmalta. Hänen vaimonsakin voisi hyvin mennä 10 vuotta nuoremmasta.

Vierailija
39/242 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoikkuus, pitkät hyvin hoidetut hiukset, hoidettu rypytön iho. Pukeudun farkkuihin, tennareihin ym. Olen myös välttänyt aurinkoa nuoresta asti ja käytössä ympäri vuoden vähintään sk 30, en ole koskaan myöskään tupakoinut ja alkoholiakin juonut viimeksi n. 3 vuotta sitten. En myöskään syö sokeria tai valmisruokia vaan ainoastaan itse tehtyä, terveellistä kasvisruokaa. Ikää 47 ja moni luulee 10 v nuoremmaksi 😊

Pari vuotta vielä ja kaikki muuttuu. Vaihtarit pukkaa päälle ja kelvollinen ulkonäkö on muisto vaan. Ikävuosien 50-60 välillä ulkonäkö romahtaa huomaat sitä itse tai et.

Vierailija
40/242 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun vertaa edelliseen sukupolveen, niin eroa löytyy :) ei ole tätipermistä, ei kuljeta sormi pystyssä paheksumassa "Mitä ne muutkin ajattelevat", ei kukkakuoseja, ei lahkeellisia alkkareita ja polvisukkia...

Parikymppisillä on boksereita ja kukkakuoseja. 

Joo, mutta minä olen keski-ikäinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä