Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei kaikki keski-ikäiset jotka pitävät itseään nuoremman näköisenä kuin on, mistä tämä nuoruuden vaikutelma sinun kohdallasi syntyy?

Vierailija
01.04.2025 |

Niin, kerro? Ikäsi, entä kuinka vanhalta näytät? 

Kommentit (242)

Vierailija
221/242 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoikkuus on iso tekijä. Hoikat näyttävät nuoremmilta kuin ylipainoiset.

Hyvä iho ja vahvat hiukset.

Paitsi ei aina. Pullea naama on pinkeämpi.

Parikin tuttua kun laihduttivat vanhenivat  silmissä reilusti, naaman iho veltostui ja rypistyi kun lähti läski sen alta. Mut ei haittaa, terveys tietenkin tärkeämpää!

No jos siitä elopainoa tiputettiin oikein urakalla, niin eihän se iho enää vanhana palaudu, koko ikänsä hoikkana pysytellyt sen sijaan näyttää kyllä useimmiten ikäistään nuoremmalta, jos vain ei ole polttanut itseään auringossa.

Vierailija
222/242 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä rypytön iho, valkoiset hyväkuntoiset hampaat, kirkkaat silmät ja luonnolliset hyväkuntoiset hiukset, ei löysää läskiä, pukeudun melko tavallisesti, harrastan liikuntaa ja syön terveellisesti. En polta enkä juo. 

Ryhti on suora, tissit ja perze kondiksessa vaikka en ole niihin erikseen panostanut.

Minua luullaan 5-12 vuotta nuoremmaksi ja olen 46. En tuo ikääni esille mitenkään mutta jos asia on jostain syystä tullut esille niin aina on ihmettelyjä tullut.

Pitäkää itsestänne huolta, välttäkää Kouvolatukkaa ja tätitunikoita niin sillä pääsee pitkälle.

Tää on niin miehen kirjoittama. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/242 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 53v. Ulkonäöltäni hoikka ja tyttömäinen. 20 vuotiaana näytin 14vuotiaalta. Olen vaalea ja iholtani punapigmenttienen, joten olen joutunut suojaamaan ihoni aina auringolta. Joten ryppyjäkään ei juuri ole. Äitini on 84v ja näyttää iholtaan 60 vuotiaalta

Vierailija
224/242 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pieni, ujo ja epävarma. Uskon että nuo antaa vaikutelman nuoremmuudesta. Jo 10 vuotta vanhemmat naiset esim menee äiti-moodiin mun seurassa, joskus ikäisenikin ja kerran jopa minua hieman nuorempi nainen.

Mun silmärypyt/juonteet näkyy kyllä selkeästi, jos hymyilen. Mutta en hymyile kuin tutussa seurassa. 

Vierailija
225/242 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
226/242 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatan näyttää vaikkapa viisi vuotta nuoremmalta kuin olen. Hoikkuus, ei tätihiuksia, ei puolihameita, ei pukukoruja.

Puolihameet taitaa olla 70-80-vuotiaiden juttu 

Mikä hiton puolihame? Puolihame = minihame? 

Ei. Puolihame on pidempi kuin minihame. Suurten ikäluokkien juttu. 

Onko sitten olemassa kokohame? 

Maxihameen nimellä niitä taidetaan myydä. Kesällä näkee joka toisella. Hameen pituus on maahan tai nilkkoihin asti. 

Onko mielestänne midihame pois muodista, tai "vanhentava"? 

Itse olen valinnut hameen pituuden sen mukaan, mikä näyttää hyvältä. En oman tai toisten ikäluokan perusteella. 

Vierailija
227/242 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoikkuus on iso tekijä. Hoikat näyttävät nuoremmilta kuin ylipainoiset.

Hyvä iho ja vahvat hiukset.

Paitsi ei aina. Pullea naama on pinkeämpi.

Parikin tuttua kun laihduttivat vanhenivat  silmissä reilusti, naaman iho veltostui ja rypistyi kun lähti läski sen alta. Mut ei haittaa, terveys tietenkin tärkeämpää!

No jos siitä elopainoa tiputettiin oikein urakalla, niin eihän se iho enää vanhana palaudu, koko ikänsä hoikkana pysytellyt sen sijaan näyttää kyllä useimmiten ikäistään nuoremmalta, jos vain ei ole polttanut itseään auringossa.

Kuten minä, joka olen aina ollut hoikka. Ei todellakaan roiku kasvot eikä ole edes silmänympärysjuonteita, pienet lapsenomaiset kasvot vaan edelleen. Mulle tulee huono olo kuumuudessa ja pysyttelen korkean uv-säteilyn aikaan pääosin sisätiloissa, joten ei ole aurinkovaurioitakaan.

Vierailija
228/242 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon kohta 60 eikä mulle ole tommoinen puolihame tuttu. Aina on puhuttu mini-, midi- ja maxihameista. Mutta toi puolihame on outo, varsinkin kun puolihameen mieltäisi polviin ulottuvaksi eikä puoleen sääreen. Onko se jotenkin tosi vanhahtavaa kieltä?

Musta se on järkevä nimitys. Minihame on lyhyt, maxi/kokohame on pitkä, puolihame pituudeltaan niitten puolivälissä, eli selkeästi polven ylitse. Ehkä se vastaa sitten midihametta, mikä taasen on mulle outo.

Eikö maksi ole pitkä hame, midi nilkkoihin? 

Vierailija
229/242 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäisillä miehillä on ainakin huonot peilit, kun yrittävät iskeä 20 vuotta nuorempia naisia 

Vierailija
230/242 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kertoo täyttäneensä vaikkapa 50v ja kun tälle mainitsee muka yllättyneenä ettei näytä siltä vaan korkeintaan 40v niin aina tehoaa. Ihmiset on niin halukkaita kuulemaan imartelua ja sillä saa monesti kaikkea itselleen positiivista. Enkä tarkoita nyt ensimmäisenä seksiä. Todellisuudessa on vain hyvin harvoja poikkeuksia jotka eivät näytä ikäisiltään. Lisäksi jo ajatusmaailmakin on paljastava. 

Vierailija
231/242 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käydä optikolla niin totuus paljastuu. 

Vierailija
232/242 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

N44, usein saan kuulla näyttäväni 10 vuotta nuoremmalta, ja kaupassa ja Alkossa kysytään aina henkkarit, niin kai se pitää uskoa, että näytän hieman nuoremmalta kuin olen. Olen hoikka ja eloisa, kevyesti ehostetut kasvot ja luonnonvärinen pitkä tukka, hyvä ryhti ja hyvin istuvat vaatteet.

Vierailija
233/242 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000010954128.html

Tiedoksi sille joka ei tiennyt mikä on puolihame.

Vierailija
234/242 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikää 48v. ja viimeksi sanottiin olis ajatellut mut 10 vuotta nuoremmaksi. 

Väitän on kiinni asenteesta ja pitää itsensä kunnossa, huolehtii itsestään. 

Ihan varmasti. Luultavasti oot ihan ikäisesi näköinen. Joka luulee että kun on nuorempi muija, niin itsekin näytät nuoremmalta. 

Vierailija
235/242 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyiset 50v näyttävät nuoremmilta kuin vanhempansa samassa iässä koska ovat eläneet helpompaa elämää ja saaneet lapsesta saakka parempaa ravintoa ja terveydenhoitoa. Jos äitykkä huokailee miten nuorelta lapsensa näyttävät niin vertaa omaan ikäluokkaansa ja lisäksi onhan ne omat jälkeläiset aina ainutlaatuisia. 

Vierailija
236/242 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolihame voi olla pitkä- tai lyhythelmainen, jopa minimittainen. Se "puoli" tulee erotuksena mekosta, siis "vyötäröltä puolitettu mekko".

Vierailija
237/242 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut söpö ja hyvin lapsekas piirteissäni. Ihoni on paksu ja rasvainen, joten ryppyjä ei muodostu. Mieheni aina sanoo että näytän 10 vuotta nuoremmalta! Ja miehet tuijottaa. Olen seksipommi. Halusin tai en

Vierailija
238/242 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoikkuus, pitkät hyvin hoidetut hiukset, hoidettu rypytön iho. Pukeudun farkkuihin, tennareihin ym. Olen myös välttänyt aurinkoa nuoresta asti ja käytössä ympäri vuoden vähintään sk 30, en ole koskaan myöskään tupakoinut ja alkoholiakin juonut viimeksi n. 3 vuotta sitten. En myöskään syö sokeria tai valmisruokia vaan ainoastaan itse tehtyä, terveellistä kasvisruokaa. Ikää 47 ja moni luulee 10 v nuoremmaksi 😊

Suunnilleen samat elämäntavat ja vaatteet täällä vaikka olen 60+. Ja tiedän näyttäväni ikäiseltäni, ei ole harhaluuloja.

Vierailija
239/242 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että aikuinen on lapsekas tai lapsenomainen kasvoiltaan ei ole positiivinen asia vaan lähinnä viittaa että jotenkin jälkeenjäänyt. 

Vierailija
240/242 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut söpö ja hyvin lapsekas piirteissäni. Ihoni on paksu ja rasvainen, joten ryppyjä ei muodostu. Mieheni aina sanoo että näytän 10 vuotta nuoremmalta! Ja miehet tuijottaa. Olen seksipommi. Halusin tai en

Söpö ja lapsekas = seksipommi, jota miehet tuijottaa. No... Vähän sairasta kyllä tämä... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi