Janne Ahonen avioero
Tiia Ahonen on muuttanut viikonloppuna pois pariskunnan yhteisestä asunnosta. Onko ilmestynyt kolmas pyörä?
Kommentit (118)
Karsea pubiruusu.
Meikistä tulee mieleen Elina Kanerva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jannen uusi näyttää ihan Toni Niemisen kihlatulta...tai ex-kihlatulta?
Aika tavallisen näköinen nainen. Hiukset rumasti, vahvat kajaalit (varmaan itse tehnyt gaalaan meikkinsä) ja karseet kulmakarvat. Ex vaimo kauniimpi. Just saying
Ja kaiken kruunaa nude-huulet jostain 20v takaa. Melkoinen näky, ei ehkä positiivisessa mielessä.
Tällainenko oikeasti on joidenkin miesten mieleen? Ei luonnollinen eikä tyylikäs?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylellä ei liene muuta vaihtoehtoa kuin irtisanoa Ahosen sopimus kuten se teki Palanderinkin kanssa henk.koht.asioiden vuoksi jotka eivät liittyneet kuinkaan työhön.
Palander mölisi typerää paskaa ja meni liian pitkälle, Ahonen ei mölise. On siinä eroja.
Vanhatalo on ihan pihalla selostuksissaan ilman Kallea. Mäkihypyssä on hyviä selostajia, he eivät kaipaa asiantuntijoita selostuksen rinnalle kuten Vanhatalo tarttee.
Lisäksi Toni Nieminen oli aikoinaan parempi asiantuntija maikkarin selostamossa kuin Ahonen ikinä.
Kalle Palander ei edes jaksanut keskittyä katsomaan laskuja, vaan noiden analysoinnin sijaan kertoili lähinnä lesoilijoita ja kertoi sisäpiirin juttuja. Sitten huomasi, että o
mielenkiintoisia palanderin tarinat
laskun näkee ruudulta
Vierailija kirjoitti:
Karsea pubiruusu.
Meikistä tulee mieleen Elina Kanerva.
Vähän kyllä kauhistuin. Luulisi että Jannella olisi mahkuja tyylikkäämpiinkin naisiin mutta ehkä se maine sitten on esteenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika tavallisen näköinen nainen. Hiukset rumasti, vahvat kajaalit (varmaan itse tehnyt gaalaan meikkinsä) ja karseet kulmakarvat. Ex vaimo kauniimpi. Just saying
Miksi arvostelet tuolla tavalla toisen ulkonäköä?
On kyllä ilkeitä ihmisiä taas liikenteessä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten gaalatyylejä on aina arvioitu ihan joka paikassa, jos sitä ei kestä, voi jäådä kotiin tai ainakin yrittää näyttää joltain muulta kuin linnunpelättimeltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten gaalatyylejä on aina arvioitu ihan joka paikassa, jos sitä ei kestä, voi jäådä kotiin tai ainakin yrittää näyttää joltain muulta kuin linnunpelättimeltä.
Mitä iloa saat toisen ulkonäön arvostelemisesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nätti puku, mut hiukset ja meikki vanhensivat ja kamalia. Luulin, että Janne oli tullut äitinsä kanssa.
Wautsi, saitte taas uuden haukuttavan!
"Aika tavallisen näköinen nainen. Hiukset rumasti, vahvat kajaalit (varmaan itse tehnyt gaalaan meikkinsä) ja karseet kulmakarvat. Ex vaimo kauniimpi. Just saying"
"Just saying!" vi**u etkö osaa suomeksi sanoa! "Just saying!"
Naurettavaa!
PS laiutappa oma kuva, oletko yhtä karsean näkönen!
Vierailija kirjoitti:
"Aika tavallisen näköinen nainen. Hiukset rumasti, vahvat kajaalit (varmaan itse tehnyt gaalaan meikkinsä) ja karseet kulmakarvat. Ex vaimo kauniimpi. Just saying"
"Just saying!" vi**u etkö osaa suomeksi sanoa! "Just saying!"
Naurettavaa!
PS laiutappa oma kuva, oletko yhtä karsean näkönen!
Etkö itse osaa kahta sanaa englantia 😅
Harmi kun olivat linnan juhlissa sillon niin komea pari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matti Nykänen, Kalle Palander - ADHD
Janne Ahonen, Harri Olli - autismin kirjolla
Kuka on Harri Olli?
Vissiin se mikä alkoi luulla liian aikaisin olevansa hyvä mäkihyppääjä
Tiedättehän, että kaunotar voi olla itsekäs pirttihirmu jolta puuttuu viisaus ja äly. Siinä ei tyylipisteet auta jos sielujen sympatia puuttuu.
Ja kaiken kruunaa nude-huulet jostain 20v takaa. Melkoinen näky, ei ehkä positiivisessa mielessä.