Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syke kausi 20

Vierailija
01.04.2025 |

Uusi kausi jo 15.5. alkaen

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Syke - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (662)

Vierailija
21/662 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko vihdoin tällä kaudella johanna eroais laurista? 

Vierailija
22/662 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää muutama päivä niin alkaa! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/662 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En malta oottaa!!!

Vierailija
24/662 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruutu-palvelusta löytyikin traileri. Melkoinen kausi alkamassa.

Vierailija
25/662 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusi kausi startannut! 

Riku ei siis pysty kävelemään, saa nähä miten edistyy tuo kuvio. Ja aijai Marjut näki Milan ja Niken. mitähän siitä seuraa? Ja toivottavasti Lenitan firma kuitenkin voittaa sen kilpailutuksen. 

Vierailija
26/662 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisikohan jo huomenna Malmivaaran hahmo mukaan?

Vierailija
27/662 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kivat jaksot. oho, nikke lähti milan mukaan. tuleekohan niille suhde? 

Vierailija
28/662 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oli kivat jaksot. oho, nikke lähti milan mukaan. tuleekohan niille suhde? 

Siltä se nyt vaikuttaa, että jonkinlainen suhde tästä kehkeytyy sittenkin. Itse olin ihan varma, että Nikke pitäisi Milaa vielä niin lapsena, että ei ottaisi vakavasti. Se on ainakin varmaa, että Nikke tulee olemaan vaikeuksissa Marjutin kanssa, nyt jo nähtiin, että Marjut ei katso tätä hyvällä..

Vierailija
29/662 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veera Ilves taitaa tulla jaksossa 14. Uusi keikkalääkäri. Äää joudutaan odottamaan kesäkuun loppuun. 

Vierailija
30/662 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, kun ei taaskaan ole tekstitystä. Olen huonokuuloinen, eikä kuulokojekaan auta saamaan puheesta selvää.

Vierailija
31/662 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika helposti Nikke lähti Milan mukaan. Ja ootteko muuten sitä Syke podcastia kuunnelleet? Mä oon ja kiva on. 

Vierailija
32/662 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo oon kuunnellu podcastia ja oon kyllä tykännyt tosi paljon!

Mietin vaan, että onkohan Sykkeen kuvaukset nyt tai ollu aiemmin tauolla eikä jatkosta varmuutta, kun Sebu sano viimesimmässä podcast-jaksossa että jos aletaan kuvaamaan?

Vierailija
33/662 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin vaan, että onkohan Sykkeen kuvaukset nyt tai ollu aiemmin tauolla eikä jatkosta varmuutta, kun Sebu sano viimesimmässä podcast-jaksossa että jos aletaan kuvaamaan?

Mä luin Lenan jonkun haastattelun, jossa kertoi, että jatkosta ei ole tietoa tai tulee ainakin vuoden tauko kuvauksiin. 

Vierailija
34/662 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Kikan näyttelijä joutunut luopumaan hiuksistaan roolin takia? O_O

Vierailija
35/662 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luin Lenan jonkun haastattelun, jossa kertoi, että jatkosta ei ole tietoa tai tulee ainakin vuoden tauko kuvauksiin. 

Onkohan tuo tieto tullut sitten ihan vasta. Olen itsekin kuunnellut podeja, eikä kukaan Leena, Valtteri tai Lena puhunut mitään sellaisesta, että Sykkeen jatko olisi epävarma. Päinvastoin kehuivat, miten on kiva olla mukana tuollaisessa tuotannossa, missä on päivätyö ja joka on tavallaan niinkuin vakituinen työpaikka. Sebun osuus on multa vielä kuulematta, hänellä taisi sitten olla jo enemmän tietoa siinä vaiheessa, jos on noin sanonut, että jos kuvataan... 

Vierailija
36/662 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan että kuvaukset jatkuis, vaikka nyt tulis vuoden tauko :(

Ainaki Jannen iigeessä ja tiktokissa on kyl koko ajan settiä Sykkeen studiolta ja kuvauksista, mutta toki varmaan kuvaavat tekeillä olevan kauden loppuun tai jotain vastaavaa. Luulisi että tämän 20 kauden jälkeen tulisi vielä uusia kausia, onhan ne tekemässä sitä kolmatta leffaakin!

Vierailija
37/662 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti tulee vielä lukuisia kausia, Syke on liian suosittu ja katsottu kuopattavaksi juuri nyt. Plus matskua on varmasti kuvattu etukäteen jo vuosien tarpeiksi (tai ainakin näin olen rivien välistä ymmärtänyt, kun näyttelijöiden puheita ja somepäivityksiä olen kuunnellut/seurannut). Sykkeellä alkaa olla Suomessa jo klassikkosarjan asema, joten fiksua, että takovat nyt, kun rauta on vieläkin kuuma.

Vierailija
38/662 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leffasta puheen ollen, mitä veikkaatte että kuka hahmoista on pääosassa?

Elokuvan esittelyssä mainittiin nimeltä Matti Ristinen, Helmi-Leena Nummela ja Valtteri Lehtinen, ehkä joku näistä? Tavallaan toivois että Matti/Ilmari sais pääosan, mitä mieltä ootte?

Vierailija
39/662 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sitä ole jossain julkisestikin puhuttu että Helmi-Leena? Olikohan hänen omassa somessa? 

Vierailija
40/662 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, niin tais ollakin, en ollut huomannut!

Tylsäääää.... eivaa mut jannicaa nyt näytetty aika paljon nii vois joku vaihtelu olla välillä ihan jees

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi