Syke kausi 20
Katso lähetysajat : Syke - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (662)
Johannan roolin voisi poistaa koko sarjasta. Niin epäuskottava ja epäkiinnostava hahmo kuin olla ja voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko lukeneet noita tulevien jaksojen kuvauksia? Jakson 18 kuvauksessa sanotaan "Sekä Jannica, että Johanna turvautuvat vanhaan tuttuun lohduttajaan". Jos kyseessä on Max, millainenkohan kolmiodraama tästäkin syntyy? Mitä mieltä olette, eikö tämä kuvio ole no vähän nähty?
Minua kiinnostaa että miten Jannican ja Maxin lopulta käy. Johannan ja Maxin kuviot on nähty jo liian monta kertaa, että sitä ei enää jaksaisi katsella.
Sanoisin ihan samaa Jannican ja Maxin kuvioista. Max voisi löytää ihan uuden naisen itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Ilmarissa on ajoittain aivan uskomatonta edesvastuuttomuutta. "En ole kiipeillyt hetkeen, nämä kamat ovat varmaan aika hapertuneita." Jo Riina-casen kohdalla ihmetytti se Ilmarin pohjaton sinisilmäisyys: "Ei Riina varmaan mulle mitään pahaa halua. Tuskin Riinan tilannetta auttaa, että teen rikosilmoituksen siitä, että hän löi vaahtosammuttimella tajun kankaalle. Olen Riinasta vastuussa, koska olen Riinan lääkäri."
Puhumattakaan sitten siitä Ilmarin ylilääkärisekoilusta ja kaikesta siihen liittyvästä mokailusta ja raivareista.
Käsikirjoittajilta omituista touhua.
Öööö onko sulla kenties joku henkilökohtainen vihasuhde Ilmariin :D
En mä ainakaan näe Ilmarin hahmoa yhtään noin, päinvastoin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko lukeneet noita tulevien jaksojen kuvauksia? Jakson 18 kuvauksessa sanotaan "Sekä Jannica, että Johanna turvautuvat vanhaan tuttuun lohduttajaan". Jos kyseessä on Max, millainenkohan kolmiodraama tästäkin syntyy? Mitä mieltä olette, eikö tämä kuvio ole no vähän nähty?
Minua kiinnostaa että miten Jannican ja Maxin lopulta käy. Johannan ja Maxin kuviot on nähty jo liian monta kertaa, että sitä ei enää jaksaisi katsella.
Sanoisin ihan samaa Jannican ja Maxin kuvioista. Max voisi löytää ihan uuden naisen itselleen.
Ei kai näillä ole mitään muuta yhteistä kun työpaikka ja vahinkolapsi? Ihan eri maailmoista.
Vierailija kirjoitti:
Salatuissa elämissä ja Uudessa päivässä on molemmissa muodostunut myös oikea parisuhde, jotka yhä kestävät. Olikohan Lenan parisuhde myös Kotikadun aikoihin vai jo ennen?
Lena (Meriläinen) ja Olli Tola ovat olleet kimpassa jo vuodesta 1982.
Vierailija kirjoitti:
Johannan roolin voisi poistaa koko sarjasta. Niin epäuskottava ja epäkiinnostava hahmo kuin olla ja voi.
Millä tavalla Johannan rooli on epäuskottava? En ymmärrä ollenkaan, kuulisin mielelläni perusteluja. Minun mielestäni Leena Pöysti näyttelee roolinsa hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Pöysti kyllä näyttelee roolinsa hyvin, mutta en itsekään pidä Johannasta. Ilkeä ja ylimielinen hahmo, joka ei juurikaan tuo sarjaan mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai näillä ole mitään muuta yhteistä kun työpaikka ja vahinkolapsi? Ihan eri maailmoista.
Ei välttämättä olekaan paljoa yhteistä, mutta mielestäni sopivat toisilleen mainiosti! Kyllä Maxista näkee että kaipailee edelleen Jannican perään ja toivon ehdottomasti, että Jannica ja Max kuitenkin lopulta päätyisivät yhteen.
Johannan ja Maxin kuviot vois kokonaan unohtaa, niiden jutut on nähty jo aikoja sitten monet kerrat!
Johanna on mielestäni hahmona aika kuiviin lypsetty (en ole sama, joka kommentoi Johannaa aiemmin). Johannan sarjan kannalta mielenkiintoinen missio kohota hoitajasta lääkäriksi on sinänsä jo nähty ja puitu kuvio, eikä Johannasta enää aikoihin ole paljastunut mitään mielenkiintoisia puolia, on vain ylpistynyt ja ylimielistynyt kausi kaudelta. Lisäksi Johanna antaa Laurin pompottaa itseään mennen tullen. Johannan mieskuviot eivät ainakaan itseäni voisi enää vähempää kiinnostaa, ja etenkin Johannan ja Maxin suhdekuvioita on seurattu tiiviisti ensimmäisestä kaudesta alkaen. Olisi mielenkiintoisemmillekin juonikuvioille tilaa.
Leena Pöysti sinänsä on hoitanut tonttinsa hyvin, eikä ole Pöystin vika, että hänen roolihahmonsa on peffasta.
Ei minulla mitään Ilmaria vastaan ole. Hän vain on roolihahmona läpeensä tylsä ja mielenkiinoton. Itse asiassa Sykkeen mieshahmoista enemmistö on tylsiä, myös Max ja Jesse. Jessen kitaranrämpytys, viheltävä s-kirjain ja kulmat alati kurtussa -huoli-ilme voisivat jo poistua sarjasta lopullisesti. Myös Artturi ja Leevi ulos, kiitos.
Aika niukaksi miesnäyttelijät jäisi tällä perusteella.
Ei suinkaan! Jääväthän sinne Jari ja Nicke. :D
Mua itseäni on aina kiinnostanut hahmona juuri erityisesti Ilmari, ehkä juuri sykkeen ensimmäisten kausien takia. Onhan Ilmari tavallaan tylsä hahmo, sellainen tavallinen sympaattinen ja kiltti (ja Komea!) lääkäri, mutta ehkä just siksi siitä pidänkin.
Ja nyt viimeisillä kausilla on raotettu Ilmarin menneisyyttä, mikä voisi tuoda hahmoon myös enemmän syvyyttä ja uusia puolia!
Vierailija kirjoitti:
Mua itseäni on aina kiinnostanut hahmona juuri erityisesti Ilmari, ehkä juuri sykkeen ensimmäisten kausien takia. Onhan Ilmari tavallaan tylsä hahmo, sellainen tavallinen sympaattinen ja kiltti (ja Komea!) lääkäri, mutta ehkä just siksi siitä pidänkin.
Ja nyt viimeisillä kausilla on raotettu Ilmarin menneisyyttä, mikä voisi tuoda hahmoon myös enemmän syvyyttä ja uusia puolia!
Ilmarilla ei oo myöskään pitkään aikaan ollut mitään suuria kuvioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä viimekaudella raotettu rikkinäinen lapsuus, johon nyt varmaan saadaan jatkoa, kunhan Ilmari avaa lastenkodista tulleen kirjeen. Ja sitten oli se Ilmarin potilaaksi tulleen poikansa tyttöystävän yllättävä raskaus, johon Ilmari yritti puuttua. Ne on olleet Ilmariin henkilöityneitä juonikuvioita viimeisiltä kausilta, mutta rakkausrintamalla hänellä on ollut pitkään hiljaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä viimekaudella raotettu rikkinäinen lapsuus, johon nyt varmaan saadaan jatkoa, kunhan Ilmari avaa lastenkodista tulleen kirjeen. Ja sitten oli se Ilmarin potilaaksi tulleen poikansa tyttöystävän yllättävä raskaus, johon Ilmari yritti puuttua. Ne on olleet Ilmariin henkilöityneitä juonikuvioita viimeisiltä kausilta, mutta
Nämä nimenomaan mielessä. Alku kausilla oli pitkä juonikuvio Marleenan kanssa ja perhe-elämää ym Salla mukana. Riina-kuvio. Nyt on ollut pitkään sivummalla yksityiselämästä.
Santeri saisi tulla takaisin. Samoin Zahra ja Iiris
Ilmari on monien mielestä tylsä, mutta oikeastaan sen takia hyvin kiinnostava hahmo. Tuollainen mieshän olisi oikea unelma oikeassakin elämässä. Kiltti, mukava, komea, hyvätuloinen, oikeudenmukainen, se ehkä tekee Ilmarista mielenkiintoisen. Kiva seurata unelmien miehen elämäää sarjassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Tai miehen, tulis vähän potkua ohjelmaan.
Ilmarissa on ajoittain aivan uskomatonta edesvastuuttomuutta. "En ole kiipeillyt hetkeen, nämä kamat ovat varmaan aika hapertuneita." Jo Riina-casen kohdalla ihmetytti se Ilmarin pohjaton sinisilmäisyys: "Ei Riina varmaan mulle mitään pahaa halua. Tuskin Riinan tilannetta auttaa, että teen rikosilmoituksen siitä, että hän löi vaahtosammuttimella tajun kankaalle. Olen Riinasta vastuussa, koska olen Riinan lääkäri."
Puhumattakaan sitten siitä Ilmarin ylilääkärisekoilusta ja kaikesta siihen liittyvästä mokailusta ja raivareista.
Käsikirjoittajilta omituista touhua.