Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko synnyttäneillä naisilla löysempi toosa?

Vierailija
01.04.2025 |

Jääkö se pysyvästi sellaiseksi? 

Kommentit (119)

Vierailija
61/119 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Synnytyksen jälkeen vagina palautuu entistä ehommaksi.

joopa joo.

Monet naiset tunnistavat vasta synnytyksessä alapään lihaksensa ja oppivat käyttämään niitä. Käyttö myös vahvistaa llihaksia entisestään  jolloin vagina on entistä parempi. Samoin jatkuvasti naiselle tuotetut orgasmit parantaa lihaskuntoa ja toimivuutta. Siten jos mies on fiksu ja ajattelee myös omaa etua tyydyttää naisensa ja tuottaa lukuisia orgasmeja.

Vierailija
62/119 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Siksi panen 13-vuotiaita neitsyitä. 

Nettivinkki

Tuota kommenttia odotinkin. XD

Tällä kertaa myös tein sen vinkin. Tuskin johtaa mihinkään, mutta velvollisuus oli ilmoittaa.

Mikä oli aihe?

Joku muslimi ilmoitti panneensa 13-vuotiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/119 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

joopa joo.

Monet naiset tunnistavat vasta synnytyksessä alapään lihaksensa ja oppivat käyttämään niitä. Käyttö myös vahvistaa llihaksia entisestään  jolloin vagina on entistä parempi. Samoin jatkuvasti naiselle tuotetut orgasmit parantaa lihaskuntoa ja toimivuutta. Siten jos mies on fiksu ja ajattelee myös omaa etua tyydyttää naisensa ja tuottaa lukuisia orgasmeja.

Sitten ei muuta kun synnyttämään.

Vierailija
64/119 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se pimpsaloora taitaa jäädä.... Pilalla on!

Vierailija
65/119 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minulle on moni mies sanonut ettei toosastani uskoisi että olen synnyttänyt, niin tiukka se on.

Moni mies? Millainen nainen olet?

Vierailija
66/119 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vastaus kysymykseen.

Vierailija
67/119 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

joopa joo.

Sitten ei muuta kun synnyttämään.

Vaimolleni mahtunut aina vain 2 sormea kiihoittuneeseen pillun. Puristaa todella kovaa kahta sormeani ennen orgasmia ja orgasmin tullessa, vaikka sormieni ympärysmitta on vain 11cm. Synnyttänyt neljä lasta alakautta, kaikissa jouduttu leikkaamaan. Puolivuotta synnytyksistä ja pillu oli entisellään. On treenannut synnytysten jälkeen pillun lihaksiaan, mutta on myös saanut koko ikänsä 18-67v orgasmeja viikoittain. Yhä edelleen pillu puristaa kovaa kahta sormeani orgasmeissa.  Ja voin sanoa, että paksua kulliani vasta onkin puristanut orgasmien tullessa.  Sellainen luokkaa pähkinänsärkijä. Pillu voi muuttua ulkoa synnytyksissä, vaan ei sisältä. Siten minun kokemukseni mukaan pillu ei muutu synnytykissä mitenkään jos nainen pitää ja jos mies pitää pillun hyvässä kunnossa tuottamalla orgasmeja. MInun puolestani olisi voinut vähän löysyäkin, jotta kullini olisi mahtunut paremmiin. Mutta näillä menty. Sellainen juttu vielä, ettei vaimoni ole harrastanut koskaan urheilua, joten pillun tiukkuus ei johdu siitä.

Vierailija
68/119 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sitä väitetään, että ensimmäinen synnytys on vaikein.

Miten tämä liittyy asiaan? Monen tekijän summa tuo ensisynnytyksen vaikeus.

Tutustukaa synnytykseen aiheena sekä kehon toimintaan.

Vinkki ajatuksiin, ihohuokosetkin suurentuvat ja supistuvat.

Ihminen on luotu synnyttämään.

Minulla ei ainakaan ole jäänyt löysäksi. Aikansa ottaa kuitenkin se palautuminen joten ei saisi kiusata ja olla ilkeä. 

Muistakaa myös että tiheämmät synnytysvälitkin vaikuttavat asioihin, niillä voi olla myös synnytyksiä ajatellen jopa positiivistakin vaikutusta.

Luotu synnyttämään? Ja silti osalle jää pysyviä haittoja, osa repeää persreikään asti ja jää pysyä pidätysvaikeuksia. Edelleen synnytykseen voi myös kuolla. 

Kivulla pitää sinun.....jne

Vierailija
69/119 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

17-22v pikkupi llu kiihottaa mua. Muttei 25v lehmän enää. Setä 61v

Vierailija
70/119 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minulle on moni mies sanonut ettei toosastani uskoisi että olen synnyttänyt, niin tiukka se on.

Moni mies? Millainen nainen olet?

Ihan normaali kuten me muutkin naiset, jotka haluavat seksiä just miesten kanssa.

Vierailija
71/119 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

17-22v pikkupi llu kiihottaa mua. Muttei 25v lehmän enää. Setä 61v

Mutta ei tuolla ole mitään tekemistä pillun koon kanssa. Jos muuta väität, ei sinulle ole kokemusta. Enemmin taitaa olla niin huono itsetunto, ettet pärjää aikuisen naisen kanssa. Aika säälittävää. 

Vierailija
72/119 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysään pilluun pääsee puoliveltollakin

Vierailija
73/119 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta 70 kyppisellä naisella on alkanut tiukkaa tehdä.  Nyt saa olla jo tosi varovainen kalun kassa . Vai olisko kalu tullut paksummaksi. Eivät nuo lasten synnytykset mitään haitanneet. 

Vierailija
74/119 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niillä itse kertovat miten mikään tamponi ei pysy sisällä eikä mikään muukaan ja ukko ei tiedä mihin reunaan tökkiä että tuntuisi miltään. 

Vierailija
75/119 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysään pilluun pääsee puoliveltollakin

Joo kun vääntää kalun ensin korkkiruuville ja antaa sen sitten kairaantua sisälle.

Vierailija
76/119 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

100 % varmuudella vagina ei palaa synnytyksen jälkeen entiseen kuosiin.

T. Lääkäri

Vierailija
77/119 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

100 % varmuudella vagina ei palaa synnytyksen jälkeen entiseen kuosiin.

T. Lääkäri

Mutta emätin palaa ja vain sillä on yhdynnässä merkitystä. Silläkin on merkitystä, ettei mies huomaa ero ennen tai jälkeen.

Vierailija
78/119 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On niillä itse kertovat miten mikään tamponi ei pysy sisällä eikä mikään muukaan ja ukko ei tiedä mihin reunaan tökkiä että tuntuisi miltään. 

Kertovat jotta lopettaisit vonkaamisen...

Vierailija
79/119 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin löystyy. Kohdunkaulakin kasvaa merkittävästi toistuvien alatiesynnytysten takia, siksi pessaareja (eräs ehkäisyväline, "cervical cap") on kolmea kokoa: https://my.clevelandclinic.org/health/articles/17979-cervical-cap

Vierailija
80/119 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut 25-vuotiaan synnyttämättömän kanssa ja sen jälkeen saman naisen kanssa, kun oli välissä synnyttänyt neljä kertaa. Synnytysten jälkeen tavara oli tiukempi ja vastaanottavaisempi. Sitä en tiedä, kuinka monta tikkiä oli ommeltu, mutta hyvältä tuntui.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme