Onko synnyttäneillä naisilla löysempi toosa?
Kommentit (119)
Vierailija kirjoitti:
Jos ei käy mitään kovin dramaattista niin sehän palautuu täysin. Pari kireimmistä pesistä joihin olen tunkeutunut on ollut synnyttäneillä naisilla.
Tunkeutunut??! Kehutko täällä raiskauksilla??
Kyllä minulle on moni mies sanonut ettei toosastani uskoisi että olen synnyttänyt, niin tiukka se on.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Synnytyksen jälkeen vagina palautuu entistä ehommaksi.
🤣
On! selvä ero synnyttäneiden ja synnyttämättömien välillä.
T: setämies
On kuin patonkia heittäisi messuhalliin !
Ei ole minulla löysä vagina kahden lapsen jälkeen. Miehelläni sen sijaan on jäljellä pelkkä pehmoinen lerppu kusiputki, sen on niin rankkaa se siittäminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan kuten APlla haukotuksen jälkeen suu jää roikkumaan ja kuola valuu suunpielistä.
Osuiko aloitus väljään paikkaan?
Polakka heiluu porttikongissa
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minulle on moni mies sanonut ettei toosastani uskoisi että olen synnyttänyt, niin tiukka se on.
Gyne kyllä tunnistaa synnyttäneen toosan samantien.
Kyllä on. Kaikille tulee hirvee messuhalli.
Myös penis löystyy ja muuttuu pienemmäksi mitä enemmän sitä käyttää. Niin sanottu "élan vital" muuttuu osaksi ympäröivää eetteriä, josta johtuu peniksen kutistuminen sekä hengetön penis. Loppuvaiheessa penis voi surkastua kokonaan menettäessään fyysiset ominaisuudet.
on, mutta kumpaakaan et pääse kokeilemaan
Oli yksi synnytys ja alapää on löystynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gyne kyllä tunnistaa synnyttäneen toosan samantien.
Gyne on eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Emättimellä on kyky venyä ja palautua.
Kyllä se kiristyy, jos saat naisen saamaan orgasmin siis kiihottumaan. Se vaatii vähän älyä ja yrittämistä enkä puhu mistään kopeloinnista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gyne kyllä tunnistaa synnyttäneen toosan samantien.Gyne on eri asia.
Turha mammojen väittää ettei toosa muutu.
Miehelläni on niin iso, että nyt kun on muutama tenava jo tullut, niin paremmalta vain tuntuu. Löysästä pillusta valittavat vain pienimunaiset miehet.
Hormonit pehmittävät kudoksia synnytyksen aikana ja sen jälkeen elimistö palautuu ennalleen. Ainakin miehillä tuntuu olevan se käsitys, että paikat venyy käytössä. Tämä on väärin. Treenatut lihakset ovat napakammat, kuin käyttämättömät. Neljä lasta ja hirveän hyvä seksielämä. Ja mitä siihen patonkiin tulee: ei väliä ett millainen se on vaan miten sitä käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Miehelläni on niin iso, että nyt kun on muutama tenava jo tullut, niin paremmalta vain tuntuu. Löysästä pillusta valittavat vain pienimunaiset miehet.
"Ei tunnu missää..."
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Synnytyksen jälkeen vagina palautuu entistä ehommaksi.
Eikä palaudu. Testattu on. t. panomies
Been there, done that.