Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joidenkin ihmisten seurassa koen olevani huonompi

Vierailija
31.03.2025 |

Mistä se johtuu, kun taas joidenkin ihmisten seurassa ei tuu sellaista tunnetta?

Esim töissä on pari ihmistä, joiden kanssa tunnen olevani mitätön. En tunne kuuluvani porukkaan. Heillä on mm. yhteisiä kiinnostuksen kohteita mistä puhuvat keskenään paljon ja heillä on muutenkin omat jutut. Itselläni on toisenlaiset intressit mutta tuntuu että kukaan ei kiinnostu niistä, edes kohteliaisuusmielessä. Kun joskus joku erehtyy minulta kysymään esim mitä tein viikonloppuna ja kerron vaikka että olin mökillä niin sanotaan että miten hienoa kun Tuijalla onkin mökki kotona (kun asuu maalla järven rannalla). Ja keskustelu tyssää siihen, ainakin minun osaltani.Lisäksi kaikki he ovat somessa tosi aktiivisia ja itse en ole siellä ollenkaan joten en tiedä mitä siellä tapahtuu mutta usein keskusteluissaan niihin viittaavat. Nää ihmiset on jotenkin tosi tilaa vieviä ja heillä on aika vahvat mielipiteet. Tuntuu että pitäisi kilpaa huutaa heidän kanssaan mutta siihen en ala. Oon erilainen ja ärsyttää et alan pienentää itseäni heidän seurassa. 

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän