Asuntolainan maksaminen loppui tänään!
Jeeee!
1400€ kuussa ylimääräistä millä mällätä ja mistä säästää lapselle perintöä! 🍾
Viikonlopunna herkuttelemaan ja juomaan shampanjalasilliset!
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Mullakin loppu 2 vuotta sitten.. mutta ei säästöön kumminkaan juuri jää...tää on tämmöstä
Eli olet paska rahan käyttäjä.
Minäkin maksoin parisen vuotta sitten asuntolainan loppuun ja sen jälkeen sijoituksiin kertynyt sellanen mukava parisataatuhatta lisää rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullakin loppu 2 vuotta sitten.. mutta ei säästöön kumminkaan juuri jää...tää on tämmöstä
Minäkin maksoin parisen vuotta sitten asuntolainan loppuun ja sen jälkeen sijoituksiin kertynyt sellanen mukava parisataatuhatta lisää rahaa.
Kuinka valtavia lyhennyksiä teit jos parissa vuodessa säästyy parisataatuhatta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä meni jo lainan maksun aikana myös sijoituksiin. Esim jos meni sijoituksiin vaikka ennen lainan takaisinmaksua tonni, niin helposti laittaa vaikkapa kaksi tonnia jatkossa.
Näin siis esimerkkinä.
Vierailija kirjoitti:
Ap: miksi säästät lapsellesi perintöä? Eikö se olisi parempi jos se itse tienaisi omansa?
Suvussa kaikki sukupolvet jättäneet lapsilleen enemmän kuin itse saaneet. Miksi rikkoisin itse tämän sukupolvien ketjun, joka on toiminut jo pari sataa vuotta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä meni jo lainan maksun aikana myös sijoituksiin. Esim jos meni sijoituksiin vaikka ennen lainan takaisinmaksua tonni, niin helposti laittaa vaikkapa kaksi tonnia jatkossa.
Näin siis esimerkkinä.
Silti kuulostaa että pitäisi käyttää todella suuria summia että parissa vuodessa 200k saisi säästettyä. Siis luokkaa 8000 euroa kuussa... Tonni tai pari ei riitä alkuunsakaan.
Minä ostin hienomman asunnon kun edellisen sain maksettua loppuun. 😀
Näköjään sitä ei osaa elää ilman lainaa,mutta nyt alkaa olla jo sen verran arjen luksusta että on mukava olla ja elellä. Ehkä vielä kerran ehtii vaihtaa parempaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap: miksi säästät lapsellesi perintöä? Eikö se olisi parempi jos se itse tienaisi omansa?
Suvussa kaikki sukupolvet jättäneet lapsilleen enemmän kuin itse saaneet. Miksi rikkoisin itse tämän sukupolvien ketjun, joka on toiminut jo pari sataa vuotta?
Meillä ei aivan nuin putkeen ole mennyt jokaisessa sukupolvessa, mutta perhe ja suku kuitenkin aina on nähty jatkumona, vanhempien ja esivanhempien rahoista pidetään huolta jotta seuraavatkin sukupolvet niistä pääsevät nauttimaan.
Täällä loppui vuodenvaihteessa! Onneksi olkoon! Talousvyötä on saanut mukavasti löysätä. Elämä on strrssittömämpää. 😊
Täälläkin loppuu noin puolen vuoden päästä, sitten jää melkein pari tonnia enemmän taskuun joka kuukausi! 😍
Eiköhän kaikki saa käyttää rahansa niin kuin haluavat. Jos joku saa iloa siitä että auttaa lapsiaan ja lapsenlapsiaan niin se on hänen täysi oikeus. Sinulta ei lupaa siihen tarvi.