Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi koirat tuijottaa kadulla aina kun niitä kohti kulkee ja lähellä kääntää päänsä pois?

Vierailija
31.03.2025 |

Ennen ne alkoi lähestyessä heiluttaa häntää ja moikata. Enkö kelpaa niille rapsuttajaksi? Tosi outoa käytöstä. Lähinnä tuntemattomat miehet joskus toimii noin koska olen keski-ikäinen nainen. Mutta että koiratkin? Surullista :(

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh.Ootko ruma?

Vierailija
2/20 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on koronakoiria? Sairastuivat epäsosiaalisuuteen korona-aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi itse tuijotat koiria? Oletko  muuttumassa koiraksi?

Vierailija
4/20 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos omistaja on opettanut napeilla, ettei saa pyytää rapsutuksia vierailta tädeiltä ja sedältä.

Vierailija
5/20 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut rodut on tuollaisia. Esim. mäyräkoirat tykkää pelata noita sosiaalisia pelejä, olen huomannut.

Vierailija
6/20 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bitch!

Vierailija
7/20 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi itse tuijotat koiria? Oletko  muuttumassa koiraksi?

Niin jos tuijottaa koiraa koira tuijottaa takaisin että onko vastaantulija uhkaava. Minun koira ei välitä vieraista ihmisistä, mutta jos tuijottavat kertoo mielipiteensä äänekkäästi 

Vierailija
8/20 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuin olet niin lähellä, että koira pystyy sinut haistamaan, se katsoo. Sitten kohdalla haistaa.

Ei jää tuijottamaan perään.

Vierailija
9/20 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bitch!

Mies! 

Vierailija
10/20 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytät ehkä kiinnostavalta muttet haise kiinnostavalta. Pistä pekonia taskuun jos koirista seuraa haluat. Koirat yleensä tykkää eniten nuorista ihmisistä. Ovat kai lähinnä heidän tasoaan henkisesti.

Vierailija
11/20 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne eivät halua ehkä kosketusta vieraalta aina tai rapsutuksia (on ihmisiä jotka rapsuttavat liikaa tai voimakkaasti), voivat pelätä kun ei tunne hyvin tai ujoja. Ellei joku yksittäinen olisi tulossa. Ehkä haluavat huomioida tai katsoa kuka tulee. Ja omistaja on opettanut ettei jäädä, vaan mennään eteenpäin. Voi tietysti olla joitakin ihmisiä joiden haluavat silittävän.

Vierailija
12/20 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso sivulle tai taluttajaan.

Vierailija
13/20 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14/20 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katso sivulle tai taluttajaan.

Ei kiinnosta taluttaja. Tykkään katsella vaan ja silitellä koiria. T:aloittaja

Vierailija
15/20 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijottaa, koska huomaa sinun tuijottavan, kun tulet lähelle kääntää pään pois. Pään kääntäminen pois on  rauhoittava signaali, eli rauhoittelee sinua kun pitää katsettasi uhkaavana.

Vierailija
16/20 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut rodut on tuollaisia. Esim. mäyräkoirat tykkää pelata noita sosiaalisia pelejä, olen huomannut.

Ainakin kahdentoista kaljan jälkeen...

Vierailija
17/20 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne katsoo muistutatko jotain niiden tuttua namutätiä. Kun et haise tutulta etkä ole syönyt mitään kiinnostavaa viimeisen parin tunnin aikana niin antavat olla. Ehkä sinun pitäisi lässyttää niille ja omistajalle enemmän jos tahdot päästä silittämään.

Vierailija
18/20 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotko itse toisia ihmisiä jotka tuijottaa sinua? Sama asia koirilla ja todennäköisesti se koira miettii että "mitä toikin tuijottaa eikö se ole ennen koiraa nähnyt"

Vierailija
19/20 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas tunnun olevan oikein koiramagneetti. Tuon tuosta tulee turri nuolemaan käsiä tai naamaa. Liekö sitten kiinni karvaisesta pärstästä ja hajusteiden puutteesta. Eikä siinä mitään, kyllä minä koiristakin pidän vaikken sellaista omista.

Vierailija
20/20 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira itseasiassa saattaa kokea tuijottamisen uhkaavana. Ei kannata tuijotella koiria, jos ei halua niiden haukkuvan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä