Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On toi julkisilla liikkuminen hirveää. Tänäänkin aamubussissa joku pieraisi niin pahan hajuisen pierun, että koko bussi haisi loppumatkan.

Vierailija
31.03.2025 |

Kyllä kävi kateeksi autoilijoita siellä pierunhajussa matkustaessa..

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hoitaa laskut ja muut asiat kunnolla, niin ei tarvitse täysi-ikäisenä bussin penkkiä kuluttaa 😉

Vierailija
22/27 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

monikulttuurinen pieru on rikkaus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi bussit vois kulkea kaasulla ja sen kaasun sais imettyä matkustajien penkeistä.

Vierailija
24/27 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna omassa Mersussa kans haisoi todella paha pierun lemu . Varmaankin vaimo piereskelyt siellä yöllä. Tosin yksin olin aamulla liikenteessä . On mahdollista että itseltä myös rupsahti aamurupsut aamuruuhkassa

Vierailija
25/27 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa hoitaa laskut ja muut asiat kunnolla, niin ei tarvitse täysi-ikäisenä bussin penkkiä kuluttaa 😉

Aina ei ole kyse rahasta. Esimerkiksi minulla on n. 250 000€ sijoitusomaisuus ja kuljen julkisilla. Ihan sen takia, että auto on todella huono sijoitus ja yksinkertaisesti en vain pidä autoista ja ajamisesta. Julkinen liikenne kuitenkin toimii ihan hyvin ja on edullinen. 

Vierailija
26/27 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä oli jokin pilailuliikkeestä ostettu hajupommi mukanansa ja laukaisi sen omaksi ilokseen ruuhkabussissa istuessaan.

Olen itsekin törmännyt tuollaiseen. Onneksi sen hajun alkaessa levitä bussiin olin just jäämässä omalla pysäkilläni pois. Se oli siis aivan järkyttävä lemu! HYI! Kiitin luojaani, että pääsin hetsiltään ulos.

Vierailija
27/27 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pierun haju hajuista pienin julkisissa liikennevälineissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä