On toi julkisilla liikkuminen hirveää. Tänäänkin aamubussissa joku pieraisi niin pahan hajuisen pierun, että koko bussi haisi loppumatkan.
Kyllä kävi kateeksi autoilijoita siellä pierunhajussa matkustaessa..
Kommentit (27)
monikulttuurinen pieru on rikkaus
Noi bussit vois kulkea kaasulla ja sen kaasun sais imettyä matkustajien penkeistä.
Tänä aamuna omassa Mersussa kans haisoi todella paha pierun lemu . Varmaankin vaimo piereskelyt siellä yöllä. Tosin yksin olin aamulla liikenteessä . On mahdollista että itseltä myös rupsahti aamurupsut aamuruuhkassa
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa hoitaa laskut ja muut asiat kunnolla, niin ei tarvitse täysi-ikäisenä bussin penkkiä kuluttaa 😉
Aina ei ole kyse rahasta. Esimerkiksi minulla on n. 250 000€ sijoitusomaisuus ja kuljen julkisilla. Ihan sen takia, että auto on todella huono sijoitus ja yksinkertaisesti en vain pidä autoista ja ajamisesta. Julkinen liikenne kuitenkin toimii ihan hyvin ja on edullinen.
Jos sillä oli jokin pilailuliikkeestä ostettu hajupommi mukanansa ja laukaisi sen omaksi ilokseen ruuhkabussissa istuessaan.
Olen itsekin törmännyt tuollaiseen. Onneksi sen hajun alkaessa levitä bussiin olin just jäämässä omalla pysäkilläni pois. Se oli siis aivan järkyttävä lemu! HYI! Kiitin luojaani, että pääsin hetsiltään ulos.
Pierun haju hajuista pienin julkisissa liikennevälineissä.
Kannattaa hoitaa laskut ja muut asiat kunnolla, niin ei tarvitse täysi-ikäisenä bussin penkkiä kuluttaa 😉