Trump: "Tämä ei ole vitsi: pyrin 3. presidenttikaudelle!"
Kommentit (91)
Eikös se Trump juuri itse näin sanonut että jatkaa kolmannelle kaudelle. Vaaleissakin sanoi ettei tartte enää tämän jälkeen äänestää.
Ei voi kukaan sanoa ettei varottanut mitä on tulossa.
Jos aikoo kolmannelle kaudelle, niin pitäisi sitten Obama lähettää ehdolle myös. Häviäisi Trumpille mennen tullen 100-0.
Vierailija kirjoitti:
Jos aikoo kolmannelle kaudelle, niin pitäisi sitten Obama lähettää ehdolle myös. Häviäisi Trumpille mennen tullen 100-0.
Trumppi häviäisi*
Tätä olen aina pelännyt. Putinista mallia.
Vierailija kirjoitti:
Lähde?
Googlaa Trump 3rd term, tällä viikolla: AP, CNN, NBC
Itse siis sanoi että on keinoja että voi jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Eo fiktatuuteissa ole vaaleja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähde?
Luo maailmansodan.
No niinhän se sanoi jo hakiessaan uudestaan presidentiksi eli jos valitsette minut ei Amerikassa tarvitse enää ikinä järjestää presidentin vaaleja.
Biden olisi kova jätkä, älykäs ja täysipäinen, mutta ikä teki tehtävänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähde?
Luo maailmansodan.
Miten tuo liittyy maailmansotaan? Eikös Trump juuri ole yrittänyt hillitä tilannetta Ukrainassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähde?
Luo maailmansodan.
Miten tuo liittyy maailmansotaan? Eikös Trump juuri ole yrittänyt hillitä tilannetta Ukrainassa?
No jaa... jos hillitsemistä on halu antaa hyökkääjälle kaikki mitä se tavoittelee, niin sitten kai.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma tässä taitaa olla se että Obamat ovat ihan ansaitusti kyllästynyt valkoisessa talossa elämiseen. Michelleä on useamman kerran kyselty ehdokkaaksi mutta aina hän on kieltäytynyt.
Missä watussa on Amerikan demokraatit?! Miksi los tres amigos aka Trump, Musk ja Vance saa tehdä mitä haluaa ja täysipäiset on hiljaa???
Vierailija kirjoitti:
Mikäs siinä. Olihan Kekkonenkin 20 vuotta vallassa
Ei, vaan yli 25 vuotta. Ja kolmannelle kaudelle hänet "valittiin" ilman vaaleja ja vastaehdokkaita :D. Se oli sitä suomettumisen kulta-aikaa, se ei toki tuohon loppunut, vaan jatkui pitkälle 2000-luvulle.
Demokratiasta diktatuuri jos se onnistuu.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Olispa äijillä eroa kun Obama on komea, älykäs ja tolkun ihminen ja toinen mössöttää jotain sekavaa vieressä😄
Vierailija kirjoitti:
Missä watussa on Amerikan demokraatit?! Miksi los tres amigos aka Trump, Musk ja Vance saa tehdä mitä haluaa ja täysipäiset on hiljaa???
Demokratia. Niillä on vähemmistä kongressissa ja senaatissa. Kyllä ne huutaa mutta kukaan ei kuuntele ja paljon ketään ei kiinnosta.
Tavallaan ymmärrän. Media juoksee hallitusten typeryyksien perässä.
Ruohonjuuritasolla tapahtuu paljon mutta eihän se auta kun tämä hallitus pistää kaiken palasiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Demokratia. Niillä on vähemmistä kongressissa ja senaatissa. Kyllä ne huutaa mutta kukaan ei kuuntele ja paljon ketään ei kiinnosta.
Tavallaan ymmärrän. Media juoksee hallitusten typeryyksien perässä.
Ruohonjuuritasolla tapahtuu paljon mutta eihän se auta kun tämä hallitus pistää kaiken palasiksi.
Kannattaa tsekata youtuben vasemmistomediaa, kaikkea tapahtuu mutta tosiaan ei se auta vasta kun ja jos on vielä vaalit.
Hallitus pistää vaalisäädöksiä (mm henkkarisäännöt) uusiksi niin vauhdilla ettei ehkä niistäkään ole apua.
Vierailija kirjoitti:
Niin no, Bideen istuma välikausi mahdollisti sen että Trump voidaan valita vielä kolmannenkin kerran presidentiksi. Tosin Donaldkin ikääntyy, enkä tiedä onko tuo enää viisasta.
Onko noin Usan laissa? Että kausien pitää olla perättäiset? Miksei Obama sitten hakenut pressaksi Kamalan sijaan?
Lähde?