Juotko mehua viikoittain?
Itse en ole ostanut mehua jääkaappiin noin 10 vuoteen.
Kommentit (42)
En, lopetin mehun säännöllisen juomisen reilu vuosi sitten. Harvoin saatan lasillisen mehua juoda, ja välissä voi olla puolikin vuotta.
Sama. Smoothieta, suomeksi pirtelöä ostin 2 v sitten.
Noin litra menee päivässä omppu- tai appelsiinimehua. Lantraan puoliksi vedellä.
Pääasiallinen juoma minulla.
Vain joskus. Mm. mustaherukkamehu on hyvää kyllä.
Juon vain vettä ja kahvia. Siksi olen hoikka.
Vierailija kirjoitti:
Juon tuoremehua, jos sitä on jääkaapissa (usein on) ja talvella kuumaa mustaviinimarjamehua.
Nimi monesti johtaa harhaan. Lisättyä sokeria jne.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Tiätysti! 😄
Jännittääkö kun kohta varmaan pääsee huvipuistoon
Silloin tällöin appelsiinituoremehua jos tekee mieli panostaa aamiaiseen vaikka viikonloppuna tai lomalla vähän enemmän. Nykyisillä hinnoilla huomattavasti harvemmin kuin viikoittain.
Vierailija kirjoitti:
Noin litra menee päivässä omppu- tai appelsiinimehua. Lantraan puoliksi vedellä.
Paljon sokeria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juon tuoremehua, jos sitä on jääkaapissa (usein on) ja talvella kuumaa mustaviinimarjamehua.
Nimi monesti johtaa harhaan. Lisättyä sokeria jne.
Missä on lisättyä sokeria?
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Tiätysti! 😄
Jännittääkö kun kohta varmaan pääsee huvipuistoon
Mikäs siellä työmaalla jännittäis? 😍
Tiivistemehuja en muista juoneeni 20 vuoteen. Tuoremehuja juon muutaman lasillisen vuodessa. Lähinnä hotellien aamupalalla
Juon mehua ainoastaan hotelliaamiaisella, eli 4-5 kertaa vuodessa.
Mehut on niin wt. Järkyttävät määrät sokeria, jos säännöllisesti käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Anna kun arvaan: selittämättömiä verensokeri-, painonhallinta- ja hampaiden reikiintymisongelmia löytyy perheessä useammalta.