Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Pariskunta eheytti nuorukaista Tällaisen tuomion he saivat

Vierailija
31.03.2025 |

Pariskunta tuomittiin pahoinpitelystä sakkorangaistukseen.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1a0eddfb-8027-4daa-9018-07df98d5b795

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaa käsiteltiin käräjäoikeudessa helmikuussa. Tuolloin jo täysi-ikäistynyt uhri kertoi, että pariskunta painosti häntä kertomaan seksuaalisista ajatuksistaan yksityiskohtaisesti. Tapaamisissa muun muassa muovailtiin sukuelimiä muovailuvahasta.

Ne poistavat kiimaa, Fallos-epäjumalaa, uhri kertoi.

Vierailija
2/30 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä helvetti noita uskovaisia vaivaa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tulee kaatumaan seuraavassa oikeusasteessa

Vierailija
4/30 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tapaamisissa muun muassa muovailtiin sukuelimiä muovailuvahasta" 

Ihan normipäivä uskovaisille. 

Vierailija
5/30 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sanoi, että Päivi Räsäsen mies eheyttää myös. Onkohan heilläkin muovailuvahat käytössä? 

Vierailija
6/30 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluiko tuohon eheyttämiseen myös falloskiiman ja homouden hengen imeminen siittimestä?

Vierailija
7/30 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, eli toisin sanoen on ihan turha kriminalisoida tätä erikseen, koska rikoslaki kieltää sen jo. Täysin käsittämätöntä äänestellä eduskunnasta laista joka on jo olemassa 

Eikö muuta tekemistä muka ole 

Vierailija
8/30 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räsäsen mies tekee hyvää bisnestä noilla eheyttämisillä.

Vierailija
9/30 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuluiko tuohon eheyttämiseen myös falloskiiman ja homouden hengen imeminen siittimestä?

😄

Vierailija
10/30 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eheyttikö pariskunta myös toisiaan uhrin ollessa pakotettuna katsomaan?

Vierailija
11/30 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tapaamisissa muun muassa muovailtiin sukuelimiä muovailuvahasta" 

Ihan normipäivä uskovaisille. 

Jebu. Ihan peruskamaa ei yhtään pervoo. Ja sit ei-heterot on näiden mielestä jotenkin likaisia mieliltään🙄

Vierailija
12/30 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tätä kristityt, persut ja Harkimo Suomeen haluaa. 

Vierailija
13/30 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Usein paikalle saapuu sattumalta myös tuttavan sisar joka auttaa eheyttämisessä.

Vierailija
14/30 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku sanoi, että Päivi Räsäsen mies eheyttää myös. Onkohan heilläkin muovailuvahat käytössä? 

Siitä ei ole valitettavasti ole ollut apua Päivin naamaryppyihin.

-winner-

Vierailija
15/30 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä helvetti noita uskovaisia vaivaa? 

Tuomio tuli pahoinpitelystä mitä se olikin.

Pahoinpitelytuomiot on varsin tavallisia ja niitä tuomitaan ihan päivittäin.

Vierailija
16/30 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Usein paikalle saapuu sattumalta myös tuttavan sisar joka auttaa eheyttämisessä.

Eihän sitä muuten opi normaalien ihmisten tavallista seksiä ellei näe siitä esimerkkejä.

Vierailija
17/30 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Kyseessä ei ole uskontoon liittyvä asia vaan "pervoilua" uskonnon varjolla.

Ko. tapauksen naistekijäkin varmaan jonkun tason pervo. Vähintään ei ole kansankielisesti sanottuna, "saanut" pitkään aikaan.

Vierailija
18/30 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä ei ole valitettavasti ole ollut apua Päivin naamaryppyihin.

-winner-

Lämmin proteiinikylpy poistaa ryppyjä ja pehmentää ihoa.

Vierailija
19/30 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies eheyttäjällä oikeudessa  BLACK MUSTA SABBATH SAPATTI T - paita päällä.  Juudas täyttää syntiensä määrää . Jehovajahven synnit joita yrittää peitellä muita syyttämällä.  Jokaisen eheyttäjän on ihan itse tunnustettava ne omat syntiä. 

Vierailija
20/30 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koin uskoontuon teini-iässä, uskonnoista ja uskovaisten ajatusmaailmasta mitään ymmärtämättömänä minua oli helppo manipuloida-en osannut kyseenalaistaa mitään, mitä minulle kerrottiin. Olin nuorena melko "kapinallinen" ja nuoruusaikaan liittyi myös muutamia traumaattisia kokemuksia. Pukeutumiseni oli epäsoivinnaista, ajelin hiukseni pois joskus kokonaan,joskus oli irokeesi, mutta ei kuitenkaan mikään "konservatiivinen" ulkomuoto. Lisäksi pidin armeija- ja erähenkisistä vaatteista, käytin maihareita, maastotakkia, jne. "epänaisellisia" vaatteita (liittyi osiltaan läheisen ihmisen it s emurhaan, tämän tyyppinen pukeutuminen oli myös osa surutyötäni). Mitenkö uskovaisuus asiaan liittyy? Minun "hengelliset vanhempani" olivat sitä mieltä,että minun tulisi lähteä Aslan järjestöön "eheytymään" jostakin seksuaalisista ongelmistani tms.(eivät sitä sanoneet ääneen,mutta ilmeisesti kuvittelivat minun olevan lesbo tai matkalla sellaiseksi, mitä en todellakaan ollut/ole!) "Onneksi" eivät sentään niin pitkälle vielä onnistuneet minua painostamaan, mutta lähettivät sitten päihde"kuntoutus"laitokseen, muka vakavasti ongelmaisena ja narkkarina, vaikka kyse oli vain oireilusta traumaattisiin kokemuksiin ja menetyksiin nähden. Uskovaiset tuhosivta elämäni,enkä koskaan anna heille anteeksi niitä valheita ja törkeää hyväksikäyttöä,manipuloinia,aivopesua,jota heidän taholtaan jouduin kokemaan vuosia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi