Apua auttakaa! Kauheen iso hämis makkarissa!!
Seinällä oli sellanen iso varmaan 2cm musta hämis 😭😭😭 Aloin yhtäkkiä vaan itkee ja kädet alko tärisee ku näin sen, huusin miehelle että tulla ottaan se pois!
Joku varmaan sielä nauraa ja miettii että miten joku voi alkaa itkee hämiksen takia, niin en tiedä, varmaan sain jonku lievän paniikkikohtauksen ja kun pelkään hämiksiä ihan kauheasti, varsinki isoja! 😭
Nyt en uskalla nukkua tuolla enää 😭
Miks niiden joidenki pitää olla noin kamalan isoja 😭 Onko tuo normaalia että ne on noin isoja??
Kommentit (60)
Veljeni otti viime viikolla rasiaan 7 cm hämähäkin, pituudessa siis etujalat-takajalat mitattuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Istuin katsomassa telkkaria, yht'äkkiä lattialla vilahti joku, en heti nähnyt mikä, mutta jäin ihmettelemään, että ei se mikään pieni voinut olla kun jotekin verkkokalvolle jäi näkymä, että se oli musta ja isohko. Se pakeni nojatuolin taakse. Siirsin tuolia niin jumalattoman kokoinen hämyri pinkosi hyllyn alle, oli varmaan 1,5 cm pitkä ja paksu myös, googlasin, niin suomessa ei onneksi esiinny myrkyllisiä hämyreitä mutta iljettävä tämä ainakin oli. Jos olisi ottanut käteen olisi satavarmasti puraissut palan pois.
Herramunjee miten valtava!
Tuossa vielä isompi
Vierailija kirjoitti:
Osta Raidia ja suihkuta sillä hengiltä..
Itsesi? Hämähäkkejä ei pidä tap Paa.
Mä pelkäsin ennen niitä. Ostettiin sitten kesämökki, ja siellähän niitä hämiksiä on ulkona ja sisälläkin. En jaksa enää noista pienistä välittää. Rantahämäkin pyydystin lasipurkkiin pois kukkakenkistäni, se on semmoinen 5-7 senttiä raajoineen, oikein kunnon hämähäkki. Vein sen puron varteen. Viime vuonna ihmettelin kasvihuoneessa viherhämäkkiä, sekin oli aika iso.
Ei ne pahaa tee. Syövät ötököitä. Kyykäärmettä on paljon enemmän syytä pelätä. Ja sekin puree vaan, jos säikähtää.
Vierailija kirjoitti:
Imuri on kätevä väline hämähäkin pyydystämiseen.
Tutkipa lakia. Laiton se on!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkipa lakia. Laiton se on!
Kerro toki pykälä, jossa tämä kielletään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietää pahaa epäonnea. Lapsena leikittiin niillä, otettiin käteen, ei tapettu.
En ymmärrä hämähäkkipelkoa. Toisaalta mulla on korkean paikan kammo noin 4 metristä ylöspäin.
Ap, anna sille hämikselle nimi. Se auttaa sua ja syö kaikki muut ötökät pois sua kiusaamasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä hämähäkkipelkoa. Toisaalta mulla on korkean paikan kammo noin 4 metristä ylöspäin.
Minulla taas koirakammo. Vihaan kaikkia kävelytettäviä koiranrakkeja kokoon katsomatta. Olen kuullut lähipiiristä tapauksista, jolloin koira on yrittänyt tosissaan tappaa lapsen purren kaulan alueelle. Saatana suden sukua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sanonta, että jotkut pelkäävät hämähäkkejä enemmän kuin kuolemaa. Itse en pelkää kumpaakaan, elämä on joskus pelottavampaa.
Ei hämähäkki ole niin paha. Mun mielestä ällöin ötökkä on tuhatjalkainen. Onneksi hämähäkit syövät niitä.
Kuolisin varmasti sydäriin jos tuollanen iso hämis yöllä tulis käveleen naamalle
Olisitpa nähny sen jäniksen mikä kerta. Meni jonnekkin uunin alle. Paljon isompi kuin ne mustat 2cm kokoiset. Liekö ollut varastohämähäkki. No annan niiden olla koska pitävät muut ötökät kurissa.
Vierailija kirjoitti:
Ei hämähäkki ole niin paha. Mun mielestä ällöin ötökkä on tuhatjalkainen. Onneksi hämähäkit syövät niitä.
Mun kotona pari kertaa vipeltäny tuhatjalkainen. Toinen katosi johkin ja toisen kanssa oli kauhea operaatio että sain sen ulos siten ettei ollut riskiä että se vipeltää mun käteen .
Vierailija kirjoitti:
Olisitpa nähny sen jäniksen mikä kerta. Meni jonnekkin uunin alle. Paljon isompi kuin ne mustat 2cm kokoiset. Liekö ollut varastohämähäkki. No annan niiden olla koska pitävät muut ötökät kurissa.
Siis hämiksen eikä jäniksen.
Onko olemassa mitään maata jossa ei ois ötököitä? Muutan heti sellaseen
Vierailija kirjoitti:
Onko olemassa mitään maata jossa ei ois ötököitä? Muutan heti sellaseen
Valitettavasti hyönteisiä on joka paikassa. Ne myös ainoina selviävät, kun tulee maailmanloppu. 😆