Tyylikkäät ja mukavat lenkkarit
Olisi haussa tyylikkäät, valkoiset lenkkarit, jotka olisi myös mukavat ja jalalle hyvät. Tällä hetkellä Filat, jotka on siis hyvännäköiset, mutta aivan kamalat jalalle kun ovat niin kovat.
En jaksaisi enää etsiä ja läräillä nettiä ja pyöriä kaupoissa. Suositelkaa jotain.
Ja tarkoitettu ensisijaisesti ihan arkiseen käyttöön, kävelyyn ja seisomatyöhön. Huippua tietysti, jos samoilla kengillä voisi tehdä myös kevyitä hölkkälenkkejä.
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Mutta sitten kukaan ei tiedä mitkä edes on kävelykengät ja täällä on lisäksi lueteltu monia oikeasti mukavia lenkkarimerkkejä, jotka ovat ratkaisseet ihmisten jalkaongelmia.
Monissa muissa kengissä kuin ihan puhtaat kunnon lenkkarit suurin ongelma on väärän levyinen ja korkuinen lesti. Ja liika jäykkyys. Itse haluaisin edelleen edes yhden esimerkkin kävelykengistä jotka ovat paremmat kuin kunnolliset lenkkarit. Ja onhan se ahdas muotti huomattavasti vähemmän toksinen, kun se oikeasti edestää ihmisten terveyttä eikä esim. aiheuta rasitusmurtumia jalkoihin tai selkään.
kävelykengät kestää hetken mukautua jalkaan. ja esimerkkeinä mainittiin jo esim buutsit, varsikengät, nahkaiset kävelykengät. laadukkaat kengät kestää vuoskausia eikä oo ees erityisen kalliita, etenkin kun joissain merkkilenkkareissa lähes koko hinta on katetta
mutta pukeudu sinä vaan niihin lenkkareihin ja pieruverkkareihin jos haluat. itse en kyllä ikinä niin tule tekemään
Toki teinimuodin seuraaminen olisi myös keski-ikäiselle "noloa", mutta ymmärrän kyllä että Sketchers-tyylinen lenkkari näyttää heidän silmiin myös nololta, taisi olla muotia noin 15 vuotta sitten.
Riippuu varmaan jalan mallista. Mulla on Adidakset ja ovat ihan parhaat kengät kaikinpuolin.
Vierailija kirjoitti:
https://www.nike.com/fi/u/custom-nike-free-rn-by-you-10001731/3056644739
Parhaat lenkkarit ap:n vaatimuksiin ja värit saa itse suunnitella.
Ihan hemmetin ruma muotoilu.
Vierailija kirjoitti:
https://www.zalando.fi/salomon-speedcross-3-unisex-matalavartiset-tenna…
Olihan tämä vitsi? 😅
No kun teidän teinit niin auliisti jakaa mielipiteitään, niin mitä heidän mielestä sitten on ei-nolot lenkkarit aikuiselle naiselle?
Vierailija kirjoitti:
No kun teidän teinit niin auliisti jakaa mielipiteitään, niin mitä heidän mielestä sitten on ei-nolot lenkkarit aikuiselle naiselle?
Lenkkarit aikuisella naisella = Nolot
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jalkojen ja selän pilaaminen huonoilla kengillä = noloa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lenkkarit ei oo "hyvät kengät"
Vierailija kirjoitti:
Boomer alert! 10 vuotta sitten muodissa olleet Filat mainittu. Sketchersit mainittu.
Miten olisi Ecco?
Pullamössö alert, Filat oli muotia vuonna 1997.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro toki mitkä sitten on. Nimenomaan kun kävelee ja on jaloilla paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro toki mitkä sitten on. Nimenomaan kun kävelee ja on jaloilla paljon.
En oo nainen niin en osaa edelleenkään naisten kengistä sanoa. Mutta itse kävelen helposti kymmeniäkin kilometrejä ihan normaaleilla nahkaisilla kävelykengillä, talvella käytän varsikenkiä. Eli jos olisin nainen niin varmaan kutakuinkin samanlaiset yrittäisin löytää, paitsi naisten kappaleet
Woden-merkillä on paljon värivaihtoehtoja, toki myös valkoisena löytyy, ja ainakin omaan jalkaani hyvät.
Vierailija kirjoitti:
Itse en suostu käyttämään enää muita kuin Sketchersejä mukavuuden vuoksi. Ulkonäöstä en tiedä kun minulla ei ole esteettistö silmää, mutta kenkien mukavuudesta tiedän sitäkin enemmän.
Skechersit ihan parhautta, ainakin minun jaloille kuin pilven päällä tallustaisi. Jalat jaksaa koko päivän.
Ostin viime kesänä kahdet ns. slip in -tyyppiset, eli sujahtavat jalkaan vaan tyrkkäämällä. Valkoiset voi pestä pesupussissa koneessa ja annetaan kuivua ilmavasti.
Luulin, että valkoinen olisi hankala mutta ei näy menevän miksikään.
Monenlaisia malleja näkyy olevan taas uutta, kun some työnsi mainoksia.
Ostan kaikki vaatteeni ulkomailta kun matkustamme siellä tai sitten etäshoppailua tuttavani kanssa. Siellä on paremmat valikoimat sekä hinta/laatusuhde kuin täällä.
Vierailija kirjoitti:
Ostan kaikki vaatteeni ulkomailta kun matkustamme siellä tai sitten etäshoppailua tuttavani kanssa. Siellä on paremmat valikoimat sekä hinta/laatusuhde kuin täällä.
Tulikohan tää väärään ketjuun? Miksi kerrot tämän meille?
Vierailija kirjoitti:
En oo nainen niin en osaa edelleenkään naisten kengistä sanoa. Mutta itse kävelen helposti kymmeniäkin kilometrejä ihan normaaleilla nahkaisilla kävelykengillä, talvella käytän varsikenkiä. Eli jos olisin nainen niin varmaan kut
Sulla on hyvänlaatuiset kengät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:En oo nainen niin en osaa edelleenkään naisten kengistä sanoa. Mutta itse kävelen helposti kymmeniäkin kilometrejä ihan normaaleilla nahkaisilla kävelykengillä, talvella käytän varsikenkiä. Eli jos olisin nainen niin varmaan kut
Sulla on hyvänlaatuiset kengät?
Ei mitkään erikoiset. Ihan perus kaupasta saatavat kengät, hintaa olikohan molemmilla jotain reilu satasen luokkaa
Oma teini joskus nauroi vähän ivallisesti, että olen niin milleniaali tyylilläni. Loppui aika nopeasti, kun kysyin, että haluaisiko tämä, että näyttäisin olevan hänen kanssa samaa ikäluokkaa. Sen jälkeen totesi, että ihan ok näyttää milleniaalilta. Ilmeisesti liian nuorelta näyttäminen on se suurin häpeä.