Tyylikkäät ja mukavat lenkkarit
Olisi haussa tyylikkäät, valkoiset lenkkarit, jotka olisi myös mukavat ja jalalle hyvät. Tällä hetkellä Filat, jotka on siis hyvännäköiset, mutta aivan kamalat jalalle kun ovat niin kovat.
En jaksaisi enää etsiä ja läräillä nettiä ja pyöriä kaupoissa. Suositelkaa jotain.
Ja tarkoitettu ensisijaisesti ihan arkiseen käyttöön, kävelyyn ja seisomatyöhön. Huippua tietysti, jos samoilla kengillä voisi tehdä myös kevyitä hölkkälenkkejä.
Kommentit (110)
Joo mä en ymmärrä noita lenkkareita, joissa varpaat nousee taivaisiin. Mikä sellaisen muotoilun pointti on? Näyttää tyhmältä.
Joku paikallinen urheiluliike ja asiantunteva myyjä vois auttaa antamaan suuntaa sen suhteen, että mikä merkki ja malli sopisi parhaiten. Monella merkillä on nykyisin lenkkareita 5-10 eri värissä useassa mallissa.
Vierailija kirjoitti:
Joo mä en ymmärrä noita lenkkareita, joissa varpaat nousee taivaisiin. Mikä sellaisen muotoilun pointti on? Näyttää tyhmältä.
Niillä juostaan. Ne vie askelta rullaavammin eteenpäin sen muotoilun ansiosta. Ei niiden tarkoitus ole olla vapaa-ajan kenkiä.
Vierailija kirjoitti:
Boomer alert! 10 vuotta sitten muodissa olleet Filat mainittu. Sketchersit mainittu.
Miten olisi Ecco?
Ne filat muuten oli rumat jo silloinkin. Nykyisin ne alleviivaa vain, että on jäänyt muodista jälkeen eikä ole koskaan välittänyt jalkojensa terveydestä.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset
https://www.google.com/aclk?sa=l&ai=DChcSEwjoyMnCm7SMAxW8GqIDHYRDMi0YAB…
Aivan karseat
Itsellä plantarisfaskiitti ja pystyn käyttämään vaan lenkkareita tällä hetkellä. Ehdottomasti parhaat ovat olleet Sketchers ja Hoka.
Vaaleanpunaiset homo lenkkarit on IN !
Se kenkäbrändi on btw Skechers eikä Sketchers. USA brändi jos tarttee poliittinen boikottinäkökulmakin huomioida.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset
https://www.google.com/aclk?sa=l&ai=DChcSEwjoyMnCm7SMAxW8GqIDHYRDMi0YAB…
Niin siis kellä on tällaiset? Sulla?
Rakastin käyttää Sketchers merkkiä, niin pehmeät jalalle. Valitettavasti en enää voi, kun teinien mielestä se on maailman noloin merkki. Kyllähän aika on ajanut niiden muotoilun ohi, mutta ihana niillä olisi kävellä. Joku toinen käyttäisi kuitenkin, itse en enää kehtaa.
Vierailija kirjoitti:
Rakastin käyttää Sketchers merkkiä, niin pehmeät jalalle. Valitettavasti en enää voi, kun teinien mielestä se on maailman noloin merkki. Kyllähän aika on ajanut niiden muotoilun ohi, mutta ihana niillä olisi kävellä. Joku toinen käyttäisi kuitenkin, itse en enää kehtaa.
Siis kysytkö sä muutenkin aina teineiltä, saatko käyttää jotain vaatetta jne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kysy. Mielipiteitä tulee kysymättäkin. Joo ei pitäisi välittää, mutta kyllä se sen verran mieleen jäi, että käytän niitä vain koiralenkeillä, en kaupungilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en kysy, mutta en viitsi myöskään tahallaan käyttää teinin mielestä yltiönoloja vaatteita, kenkiä tai sanastoa. Ainakaan teinin kavereiden läsnäollessa. Ja rehellisyyden nimessä omalla teinillä on niin paljon parempi tyylitaju kuin itsellä että olen saanut ihan hirveästi hyviä vinkkejä ja ideoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
itsekään en enää tiedä tiedänkö. rupesin itsekin miettimään ja laitoin guugleen kävelykengät ja se tarjoaa pelkkiä lenkkareita. oon itse mies niin tulee mieleen jotkut maiharit/varsikengät, tai esim jotkut nahkaiset kävelykengät. kesäkäyttöön ehkä jotain kangaskenkiäkin on tosin niistä tulee väkisinkin halpa vaikutelma, mutta kai naisillekin monenlaisia saapastyylisiä jalkineita ainakin myydään.
lenkkarithan on olleet "muotia" jo pitkän aikaa mutta itse en vaan pääse yli siitä mielikuvasta että lenkkareita käyttää vaan tuulipukuun pukeutuvat juntit. ainoa sosiaalisesti hyväksyttävä konteksti niiden käytölle lenkkeilyn lisäks on hakea kaupasta juuri ennen sulkeutumisaikaa purkki maitoa kun oli päässyt unohtumaan
Alkoi kiinnostamaan, että mitä ikäluokkaa olet?
Eikö ole ihanaa, kun naisia (eikä miehiä) enää pakoteta ahtautumaan yhteen ahtaaseen muottiin tyylin takia terveyden kustannuksella?
alunperinhän oli puhe siitä että laadukkaat kävelykengät olis myös varmaan paremmat jalalle, kun jotkut halpamateriaaleista tehdyt ylihinnoitellut merkkilenkkarit
ja joo, jos 90%:lla nuorista naisista on lenkkarit, ja se on se yleisesti hyväksytty muoti, niin onko se sen vähemmän kapea kuin edellisten sukupolvien muotikäsitteet. ehkä jopa päinvastoin sallitun rajat on somejen sun muiden myötä muuttuneet kapeammaksi, kaikki nuoret toistensa kopioita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
itsekään en enää tiedä tiedänkö. rupesin itsekin miettimään ja laitoin guugleen kävelykengät ja se tarjoaa pelkkiä lenkkareita. oon itse mies niin tulee mieleen jotkut maiharit/varsikengät, tai esim jotkut nahkaiset kävelykengät. kesäkäyttöön ehkä jotain kangaskenkiäkin on tosin niistä tulee väkisinkin halpa vaikutelma, mutta kai naisillekin monenlaisia saapastyylisiä jalkineita ainakin myydään.
lenkkarithan on olleet "muotia" jo pitkän aikaa mutta itse en vaan pääse yli siitä mielikuvasta että lenkkareita käyttää vaan tuulipukuun pukeutuvat juntit. ainoa sosiaalisesti hyväksyttävä konteksti niiden käytölle lenkkeilyn lisäks on hakea kaupasta juuri ennen sulkeutumisaikaa purkki maitoa kun oli päässyt unohtumaan
Alkoi kiinnostamaan, että mitä ikäluokkaa olet?
Eikö ole ihanaa,
alunperinhän oli puhe siitä että laadukkaat kävelykengät olis myös varmaan paremmat jalalle, kun jotkut halpamateriaaleista tehdyt ylihinnoitellut merkkilenkkarit
ja joo, jos 90%:lla nuorista naisista on lenkkarit, ja se on se yleisesti hyväksytty muoti, niin onko se sen vähemmän kapea kuin edellisten sukupolvien muotikäsitteet. ehkä jopa päinvastoin sallitun rajat on somejen sun muiden myötä muuttuneet kapeammaksi, kaikki nuoret toistensa kopioita
Mutta sitten kukaan ei tiedä mitkä edes on kävelykengät ja täällä on lisäksi lueteltu monia oikeasti mukavia lenkkarimerkkejä, jotka ovat ratkaisseet ihmisten jalkaongelmia.
Monissa muissa kengissä kuin ihan puhtaat kunnon lenkkarit suurin ongelma on väärän levyinen ja korkuinen lesti. Ja liika jäykkyys. Itse haluaisin edelleen edes yhden esimerkkin kävelykengistä jotka ovat paremmat kuin kunnolliset lenkkarit. Ja onhan se ahdas muotti huomattavasti vähemmän toksinen, kun se oikeasti edestää ihmisten terveyttä eikä esim. aiheuta rasitusmurtumia jalkoihin tai selkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en kysy, mutta en viitsi myöskään tahallaan käyttää teinin mielestä yltiönoloja vaatteita, kenkiä tai sanastoa. Ainakaan teinin kavereiden läsnäollessa. Ja rehellisyyden nimessä omalla teinillä on niin paljon parempi tyylitaju kuin itsellä että olen saanut ihan hirveästi hyviä vinkkejä ja ideoita.
Juuri näin, saan monesti hyviä vinkkejä sopivien värien ja tyylien suhteen. Ja siis käytän aivan eri tyyliä kuin teinini, mutta en nyt varta vasten halua myöskään "nolona" esiintyä.
https://www.nike.com/fi/u/custom-nike-free-rn-by-you-10001731/3056644739
Parhaat lenkkarit ap:n vaatimuksiin ja värit saa itse suunnitella.
Juoksulenkkareissakin on paljon eroja. Mitään hiilikuitulenkkareita ei kannata ostaa. Eikä sellaisia, jotka on muotoiltu niin, että kengän pohja nousee voimakkaasti varpaita kohden mennessä. Meillä tyttärellä on Hoka Rinconit. Ne voisi ominaisuuksien puolesta täyttää ap:n vaatimukset. Ihanat jalassa ja kevyet. Varmaan trendikkäätkin.