naisilla "muodissa olevat" löysät farkut turn off.
Sillä saa kyllä vehkeen laskemaan jos jollain. Ihan oikeasti.
Kommentit (404)
Naisia kiinnostaa ap:n muna suunnilleen yhtä paljon kuin keskivertoa heteromiestä jonkun homon muna.
Se epätoivottu muna on molemmille sukupuolille aivan yhtä vastenmielinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos naisella hyvä peppu, reidet ja pohkeet niin miksi piilottaa ne säkkiin?
Miksi niitä pitäisi näyttää?
Koska naisen kropat ovat kauniita eikä niitä pidä piilottaa
Mies näkee oman naisensa kropan. Se riittää.
Kun käyn huorahaussissa niin on monta valittavana ja pitää heti nähdä kenet kannattaa valita noin esteettiseltä pohjalta.
Toki jos on tarkoitus myydä sitä kroppaansa niin kai se on silloin tärkeää esitellä sitä mahdollisimman paljon ja mahdollisimman seksikkäänä.
Suurimmalla osalla naisista vaan ei ole tavoitteena houkutella ostajia, ja pukeutuminen sen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä turn off mielletään aina jotenkin negatiiviseksi, jos on vaikka rehellisesti parisuhteessa, eikä halua herättää kerätä muiden intohimoja, eikö ole vain hyvä, että on mahdollisimman paljon turn off?
Ei puhuttu nyt varatuista. Minun mielestä te varatut voitte vaikka pukeutua jätesäkkiin.
Mistä tiedät, onko joku random nainen varattu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytän lenkkeillessäni leggingsien kanssa vielä urheilutoppia mistä näkyy nännit läpi. Mitäs siihen naiset sanotte?
Varmaan purevat kynsiään, kun omat miehet tyytyväisenä katsoo kun juokset vastaan.
Tuon kirjoittajahan on mies.
Vierailija kirjoitti:
Oisko jotain vaatekappaletta, joka olisi mieskarkoitin? Siis niiden feikki-muna-pystyssä leggingsien lisäksi, olisi tarvetta vältellä lehtimyyjä ja muita epämääräisiä kadunmiehiä.
Kyllä ne ovat munan houkuttimia t mies
Vierailija kirjoitti:
Mitenkäs ap itse pukeutuu jotta miellyttäisi naisia mahdollisimman paljon?
Toivottavasti on kaikki mietitty viimeisen päälle naisten nautinnon eteen.
Ap varmaan availeekin naisille ovet, kantaa kassit, on korkeasti koulutettu, tekee kotityöt, on hoikka ja urheilullinen, terve, raitis, savuton, tarjoaa illalliset, ja erityisesti pukeutuu viimeisen muodin mukaisesti niin että kaikki naiset kääntyvät ihaillen katsomaan kun hän kulkee ohi. Tietysti myös parta ja hiukset viimeisen päälle pari kertaa viikossa ammattilaisen trimmaamat.
Tai sitten ei. Minä vahvasti epäilen että ap:n ei kannattaisi muiden ulkonäköä arvostella. Oma itsensäkään tuskin kun on täydellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina käyttänyt vartaloa myötäileviä vaatteita ja aion käyttää jatkossakin. Miehiltä satelee kivoja kehuja ainakin.
Entä tuleeko kehuja sun puhetaidostas tai älystäsi? Anna kun mä arvaan. Ei tule
Terveisin kateellinen ja ruma nainen, joka ei kiinnosta miehiä eikä saa jortikkaa lentoon missään tilanteessa.
Pukeutuu niin tai näin niin aina menee jonkun mielestä pieleen. Tiukoista farkuista valitetaan että on liian tiukat ja seksikkäät ja löysemmät sitten taas epäseksikkäät. Että loppujen lopuksi aivan turha ajatella kenenkään muun mielipidettä ja laittaa sellaiset missä itse kokee olonsa hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme..naisenakin voin sanoa että aivan kamalia..! Siksi en niitä käytäkkään. Ihmiset ovan vain niin tyhmiä, että ostavat sen minkä joku muutama ihminen on päättänyt olevan muotia😆!
Hyvä, muitakin naisia jotka vihaavat noita elefanttihousuja.
Vierailija kirjoitti:
Naiset voittavat silloin, kun eivät välitä lainkaan miesten mielipiteistä.
On luonnollista välittää vastakkaisen sukupuolen mielipiteistä, koska lisääntyminen on elämän tarkoitus. Jopa eläimet välittävät ulkonäöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme..naisenakin voin sanoa että aivan kamalia..! Siksi en niitä käytäkkään. Ihmiset ovan vain niin tyhmiä, että ostavat sen minkä joku muutama ihminen on päättänyt olevan muotia😆!
Hyvä, muitakin naisia jotka vihaavat noita elefanttihousuja.
Samaa mieltä :D
Vierailija kirjoitti:
120 leveä lahkeista naista alapeukuttanut.
Aika paljon naisia mahtuu uffin peltibokseihin.
Leggingsit ja tunika best! Miehet aina kiihottuu!
Nainen
Baskeri hattuiset samettihousu naiset syövät sormiaan tällä hetkellä :D
Vierailija kirjoitti:
Baskeri hattuiset samettihousu naiset syövät sormiaan tällä hetkellä :D
Ne on niitä vihreitä kalliossa asuvia ihmisiä.
Kaupungin katukuvassa ei ole kiva näky nuo leveälahkeiset housut.
Vierailija kirjoitti:
Sori mut en edes omista sellaisia housuja. Typerästi päättelit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori mut en edes omista sellaisia housuja. Typerästi päättelit.
Puhuin yleisesti. Tuskin olet yksin 120 ihmistä
Sori, mutta tänne voi ihminen yksinäänkin laittaa sen 120 nuolta.
Käytän fiiliksen mukaan kaikenlaisia housuja ja myös hameita ym. Ja joo kyllähän sitä saa eri tavalla miesten katseita ja kommenttejakin jos pukee jotain seksikkääksi miellettyä kuin jos on löysää ja peittävää päällä, mutta en kyllä tiedä mitä haittaa siitä on jos jotkut satunnaismiehet eivät pidä minua seksikkäänä. Ja omalle miehelle tärkeintä on tietysti se mitä siellä vaatteiden alla on.