Ellen taas kertoo Raphael-poikansa kuulumisia
Miten voi olla aikaa kaikkeen tähän? Ja miksi lehdet kirjoittavat jatkuvasti tästä?
Kommentit (383)
Vierailija kirjoitti:
Minua ainakin kiinnostaa kuulla miten lapsi on sopeutunut perheeseen ja Suomeen ja sillä ei ole minulle mitään merkitystä onko kyseessä äiti, joka on julkisuudesta tuttu. Onhan adoptio hyvin ainutlaatuinen tilanne kenelle tahansa äidille.
1. Lapselle. 2. Ympäristölle: isä ja äiti
Vierailija kirjoitti:
Minua ainakin kiinnostaa kuulla miten lapsi on sopeutunut perheeseen ja Suomeen ja sillä ei ole minulle mitään merkitystä onko kyseessä äiti, joka on julkisuudesta tuttu. Onhan adoptio hyvin ainutlaatuinen tilanne kenelle tahansa äidille.
Pistä niille vanhemmille yksityisesti viestiä, äläkä yllytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa tapetaan lapsia höyrymopilla, ja tukehduttamalla kääreisiin. Sit täällä kehdataan haukkua ihmisiä jotka ovat käyneet läpi tiukat adoptioseulat!
Nämäkö ovat vaihtoehdot lapselle Suomessa?
Joko tapetaan höyry mopolla tai tukehdutetaan? Ja orpopojan pitäisi olla kiitollinen, että vain nolataan julkisesti?
Melko oudoissa piireissä liikut.
Veikkaan, että harvalla av- mammalla on mahdollisuus tarjota lapselleen sellainen elämä mitä Ellen ja Jari voivat tarjota.
Kerropa nyt mikä siinä on niin ainutlaatuisen hyvää?
Raha ja yletön tarve antaa kaikki mitä haluaa.
Tuo yhdistelmä ei kuulosta kovinkaan optimaaliselta lapsen kannalta, varsinkaan kun joutuu näistä maksamaan omalla yksityisyydellään.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ihan pakkomielteiseltä touhulta. Lapsella on oikeus yksityiseen, ei hän ole mikään sirkusapina jota voi esitellä ja jonka tekemisiä raportoidaan joka käänteessä. Onkohan Ellenillä kaikki ihan kunnossa??
EI
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vauvapalstallahan se äitien parhaimmisto ja eliitti toki notkuukin räksyttämässä!🤭😅 Menkää vaikka viettämään aikaa niiden lastenne kanssa sen sijaan, että arvostelette täällä muiden vanhemmuutta.🤗
Unohdit muuten haukkua kaikkia kateellisiksi.
En ajattele, että välttämättä ovat kateellisia, aiheettomasti ylemmyydentuntoisia ennemminkin.
Veikkaan, että harvalla av- mammalla on mahdollisuus tarjota lapselleen sellainen elämä mitä Ellen ja Jari voivat tarjota.
Kerropa nyt mikä siinä on niin ainutlaatuisen hyvää?
Erikoishyvää ei. Pahaa juu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vauvapalstallahan se äitien parhaimmisto ja eliitti toki notkuukin räksyttämässä!🤭😅 Menkää vaikka viettämään aikaa niiden lastenne kanssa sen sijaan, että arvostelette täällä muiden vanhemmuutta.🤗
Millä pätevyydellä sinä annat näitä hyviä neuvoja?
No en pätevyydestä tiedä, mutta mieleeni ei kyllä tulisi täällä haukkua vanhempia, jotka selvästi rakastavat lastaan, ja pitävät hänestä hyvää huolta.
Jaa, että missä näihin juttuihin törmää, kun en ole törmännyt yhteenkään? Mitä seiskoja te luette?
Vierailija kirjoitti:
Tottakai ihmiset ovat uteliaita. Tässä ei kuitenkaan pitäisi mennä random ihmisten tarpeet edellä, vaan adoptiolapsen tarpeet edellä.
Ei sinun uteliaisuutesi ole mikään syy rikkoa lapsen oikeuksia. Kai ymmärrät sen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä pätevyydellä sinä annat näitä hyviä neuvoja?
No en pätevyydestä tiedä, mutta mieleeni ei kyllä tulisi täällä haukkua vanhempia, jotka selvästi rakastavat lastaan, ja pitävät hänestä hyvää huolta.
Eihän kukaan sellaista teekään. Nyt kritisoidaan vanhempia, jotka eivät kunnioita adoptiolapsen yksityisyyttä.
No mammat! Mitäs ne teidän lapset puuhailee kun te palstailette täällä haukkumassa muita? Valvooko joku heitä?
Vierailija kirjoitti:
No mammat! Mitäs ne teidän lapset puuhailee kun te palstailette täällä haukkumassa muita? Valvooko joku heitä?
Niinpä, menkää nyt toki viettämään laatuaikaa lastenne kanssa. Huolehtikaa nyt heistä, eikä jonkun toisen lapsesta.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, että missä näihin juttuihin törmää, kun en ole törmännyt yhteenkään? Mitä seiskoja te luette?
Mammat käyvät jatkuvasti Ellenin instassa tarkkailemassa, josko olisi tullut jotain julkaisua, jota voivat porukalla tuohtuneina arvostella.🤭Saavat hyvän mielen siitä, kun saa puhua pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, menkää nyt toki viettämään laatuaikaa lastenne kanssa. Huolehtikaa nyt heistä, eikä jonkun toisen lapsesta.
Mehän jo yhdessä totesimme, että tällaisten neuvojen antamiseen ei sinulla ole mitään pätevyyttä. Koita keksiä joku toinen argumentti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sitä pitää vähän huolehtia muidenkin lapsista, kun tuollaisella adoptiolapsella ei omia vanhempia täällä Suomessa hänestä huolehtimassa.
Ei lapsia saa kohdella huonosti, olivat omia tai vieraita.
Kateelliset äitiydessä epäonnistuneet naiset täällä kilvan taas haukkumassa! Tällä kertaa kohteena Ellen, seuraavaksi varmaan taas Anna Puu tai Jenni Vartiainen! Tai joku muu kaunis ja elämässään menestynyt nainen!😅👍
Vierailija kirjoitti:
Luuletko, että nyt välittömästi pistän kuvat ja parhaat jutut instaan? Dream on.