Poikaystävä kutsui minua rouvaksi
Emme kumpikaan ole naimisiinmenevää tyyppiä, sillä ei ole ollut minulle suurta arvoa vaikka olen olut pitkässä suhteessa. Tai sitten en ole tavannut sellaista ihmistä. Nyt koen että olen todella rakastunut.
Nyt mies kutsui minua rouvaksi, onko sillä sinusta jokin tarkkoitus? Olemme olleet yhdessä vajaan vuoden.
Kommentit (47)
Poikkis tietää että ap on rouva. Ei hänelle, mutta toiselle.
Vierailija kirjoitti:
No jos olette vakituisesti yhdessä, hänen rouvansahan olet.
Ei todellakaan ole. Eivät ole naimisissa, vuoden hengailleet.
AP itsekin puhuu poikaystävästä, joten mikään rouva AP ei ole (ellei ole iän puolesta Katri Helena, ja poikaystävä vähintään 20-30 vuotta nuorempi).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä poikkis vihjaili aloittajan oleva lihava, "rouvamainen"
Olen todella hoikka.
ap
Niinhän ne kaikki sanoo olevansa palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä poikkis vihjaili aloittajan oleva lihava, "rouvamainen"
Olen todella hoikka.
ap
Niinhän ne kaikki sanoo olevansa palstalla.
Todella erikoinen ajatuksenjuoksu SINULLA. Mitä virkaa keskustelulla olisi jos valehtelisin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos olette vakituisesti yhdessä, hänen rouvansahan olet.
Rouva on naimisissa oleva / ollut nainen.
Boomer on sotien jälkeisen ajan suuren ikäluokan ihminen, mutta sitä voidaan käyttää myös keski-ikäisestä nutturatukasta joka on vaan pudonnut kelkasta. Rouvaa voi käyttää myös hellittelynimenä, vaikka ei ole naimisissakaan.
Ei voi. Tai varmaan jotkut vähän sivistymättömät ja typerät collegehousumiehet käyttää. Sellaset passiiviset ja vetelehtivät vätykset, joissa ei ole mitään seksiä.
Narsistit harrastavat tätä tulevaisuusfeikkauksessa ja luodakseen kuvaa sitoutuneesta suhteesta ja rakastuneisuudesta.