Poikaystävä kutsui minua rouvaksi
Emme kumpikaan ole naimisiinmenevää tyyppiä, sillä ei ole ollut minulle suurta arvoa vaikka olen olut pitkässä suhteessa. Tai sitten en ole tavannut sellaista ihmistä. Nyt koen että olen todella rakastunut.
Nyt mies kutsui minua rouvaksi, onko sillä sinusta jokin tarkkoitus? Olemme olleet yhdessä vajaan vuoden.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos olette vakituisesti yhdessä, hänen rouvansahan olet.
Rouva on naimisissa oleva / ollut nainen.
Rouva on myös yleisesti ottaen kunnioittava nimitys, kun ei tiedetä aikuisen naisen aviosäätyä.
Vihjaileeko se naimisiin menosta?
Vierailija kirjoitti:
AP taitaa olla nipo, peittänyt sen toki mieheltään toistaiseksi.
Provo
Vierailija kirjoitti:
Ehkä poikkis vihjaili aloittajan oleva lihava, "rouvamainen"
Ei meillä päin rouvat ole ylipainoisia. Sinkut pikemminkin.
Rouvittelu avioliitossakin on no-no!
Vierailija kirjoitti:
Haha, se olisi mukavaa.
ap
Vähän paha tehdä mitään analyysia jos ei tiedä enempää. Minkälaisessa yhteydessä sanoi? Mikä oli se koko lause missä tää sana tuli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos olette vakituisesti yhdessä, hänen rouvansahan olet.
Rouva on naimisissa oleva / ollut nainen.
Boomer on sotien jälkeisen ajan suuren ikäluokan ihminen, mutta sitä voidaan käyttää myös keski-ikäisestä nutturatukasta joka on vaan pudonnut kelkasta. Rouvaa voi käyttää myös hellittelynimenä, vaikka ei ole naimisissakaan.
Ainoastaan jos olet yhtä tyhmä kuin Sanna Marin.
Kalahtiko?
Pyydä että alkaa kutsumaan äidiksi tai edes emoksi.
Oletpas tosikko. Ihan yhtä paljon tarkoittaa että olet maatilan emäntä jos emännäksi kutsuu.
oikeestaan tuo kuulostaa hienolle!...sillalailla arvostavalle!
Vierailija kirjoitti:
Rouvaksi kutsutaan vanhempaa naishenkilöä huolimatta hänen siviilisäädystään.
Rouvamainen tyyli on yleensä vanhanaikainen ja rouvamainen henkilö tuleva/lihava. Rouvasväkeä olivat ennen ns. herrojen eli ylempien virkamiesten vaimot.
hoh hoijaa,kyllä hoikkia keskiikäisiäkin kutsutaan rouvaksi, eritoten tyylikästä rouva haukion tyyppisä naisia,mutta myös tuulipuvussa olevia. kassahenkilöt kutsuu kaikkia 35v eteenpäin rouviksi. rouva hei -teiltä unohtu käsineet- poliisit herroittelee asiakkaitaan, herra x on kpissa 1. jne-
mutta tuo ap juttu,voi olla vinkki,toive, vihjaus,kuullostaa kivalle herran omaan korvaan. moni nainen olisikin otettu. vaimo nimikin on samoin ... mutta jos akkaihminen alkaa sanomaan mieskaveriaan -meijän iskä- mitäs sitten!?
no onneksi nimitykset eivät ala L tai H.
Vierailija kirjoitti:
Rouvittelu avioliitossakin on no-no!
eihän, vaan tyylikästä-mun rouva..kun kertoo muille. kunnioittavaa- teillä tunnetaan vain Hoo J kuu sanat,ei ole tapoja ja totuttu
Mun mies alkoi vuoden seurustelun jälkeen kutsua emännäksi, ja sitten vaimokkeeksi tai rouvaksi. Kai se jonkinlaista sitoutumista viesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha, se olisi mukavaa.
ap
Tollasen äijän kanssa ? Ei saatana.
Vierailija kirjoitti:
Rouvaksi kutsutaan vanhempaa naishenkilöä huolimatta hänen siviilisäädystään.
Rouvamainen tyyli on yleensä vanhanaikainen ja rouvamainen henkilö tuleva/lihava. Rouvasväkeä olivat ennen ns. herrojen eli ylempien virkamiesten vaimot.
Onko isot tissit? Nieletkö?
AP taitaa olla nipo, peittänyt sen toki mieheltään toistaiseksi.