**ELOKUISTEN huhtikuun tapaaminen**
En löytänyt vielä pinoa, joten laitoin sellasen pystyyn. Uskomatonta oma-aloitteisuutta havaittavissa täällä =)
EHDOTUS: Pidetään tapaaminen jo 30.3. koska huhtikuun eka perjantai on pitkäperjantai. Käykö?
PAIKKA: Jos osallistujia on kymmenkunta, mahdutaan hyvin Johtoon. Jos enemmän, saattaa tulla ahtaus.
AIKA: Onko klo 11 hyvä?
Kaikki mukaan!
Kommentit (18)
Mie justiinsa tajusin, että miehellä on perjantaina eka lomapäivä, et voitas hyvinkii työntyä sinne Johtoon :)
Ilmoittaudun nyt alustavasti mukaan, toivottavasti mies ei ole mitään ehtinyt järkkäämään!
Eria & Jalmari
Vielä huutelen Eloa, Airia, Odea, Vaagaa, Tinttarellaa, Puppea, Bikkuruista, Emalia ja kaikkia kynnelle kykeneviä mukaan!
Eli Tintarella yrittää jälleen päästä mukaan!
Esikolla pukkaa jotain tautia ja jos vanhat merkit pitävät paikkansa niin loppuheimo sairastaa pian:( Seurailen...Ei parane paljon valitella,kun lapset ovat olleet koko talven niin terveitä.
Ope
että saadaan reippaankokoinen sakki eloisia mukuloineen paikalle :)
Me täällä jo kovasti odotellaan tuota perjantaita..
nallu ja koisaava aleksi2508
pääset mukaan :) olisi mukava taasen piiitkästä aikaa rupatella.
Kiva nähdä teitä kaikkia muitakin, onhan edellisestä aikaa...taisi olla pikkujouluissa? :O
Meidänkin tulo varmistui, kun tuo mies lupautui taasen sofööriksi :D
Meneevät tuon kakkosen kanssa sitten Sea Lifeen rentoutumaan ;)
Eria & Jaska
Eli täällä kans sen verta sairasta porukkaa, että jää tapaamiset väliin...
Ens kerralla taas uus yritys..
Calathea ja Aava
30.3. kuulostaa hyvältä ja kellonaika 11 samoin.
Jamssa + typytti
aika ja paikka sopii oikein hyvin.
Omppupomppu ja poju
päivä ja aika ovat oikein sopivia.
Mulla on edellisenä päivänä viisaudenhampaanpoisto. En olekaan varma pääsenkö tulemaan. Jos mua ei siis tapaamisessa näy, niin poden hammassärkyä kotona :(
Air, Pepper, Elo, Ode, Töppönen, Vaaga, Bikkuruinen jnejne.
Aika ja erityisesti paikka sopivat hyvin, kun bussilla kuitenkin Kamppiin tullaan :) Mä en uskalla myöskään autolla keskustaan...
sanatkin plagioida edellisestä viestistä. Jotenkin vaan messissä sana kaikui korvissa...
...jos löytyisi lisää innokkaita tapaamiseen osallistujia.
-Omppu
tämmösenä jatkuu että seitsemältä ollaan jo ylhäällä.. :)
Calathea ja Aava