Lue keskustelun säännöt.
Riidaton puolue(kehu)keskustelu:
13.03.2007 |
Nyt tänne saa listata oman kannatuspuolueensa etuja tai miksei jopa huonoja puolia. Eli siis miksi äänestät juuri näin?
Kommentit (2)
Se olisi paljon mielekkäämpää kuin oman reviirin suojelu.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Nyt siis olisi tilaisuus kehuskella ja mikä ettei kosiskellakin päättämätöntä.