Anna valosi loistaa -kortit, tekijä Katri Syvärinen
Hei, minulla on tällaiset kortit joista voi nostaa itselleen voimakortin. Haluaisiko joku että nostaisin hänelle kortin? Nämä eivät ole ennustuksia, vaan Hidasta Elämää -sarjan kortit. Mutta lohduttavat tähän hetkeen.
Kommentit (39)
En halua kuulla kenenkään ongelmia tällä palstalla, nämä ovat hyvän mielen kortteja <3
Kirkas kuin timantti. Et koskaan ole "vain jotain". Taikavoimasi on elämän taitavasti hioma taideteos - niin kuin kirkas timantti. Mitä kaikkea oikeastaan olen? Mitä kaikkea voisin olla?
:)
Vierailija kirjoitti:
Kokeillaan, kiitos :)
Kirkas kuin timantti. Et koskaan ole "vain jotain". Taikavoimasi on elämän taitavasti hioma taideteos - niin kuin kirkas timantti. Mitä kaikkea oikeastaan olen? Mitä kaikkea voisin olla?
Vierailija kirjoitti:
Mitä kortti sanoo.. :)
Aina tulee auringonnousu. Uuden alun ei tarvitse olla dramaattinen elämänmuutos. Pienikin päätös mielessäsi on vahva viesti: käännän katseeni kohti uutta. Mitä uutta haluan tuoda elämääni nyt?
Vierailija kirjoitti:
Minäkin haluaisin.
Vahvista juuriasi. Me ihmiset olemme välillä hukassa, sillä elämä liikehtii enemmän kuin ennen. Ehkä kaipaat juurtumisen tunnetta. Niin että liikehtimisen keskellä voit seistä omilla jaloillasi vakaana ja luottavaisena. Minne tunnen kuuluvani? Mikä elämässäni on vakaata, mihin voin aina luottaa?
Saisinko minäkin yhden korttisen? :)
Vierailija kirjoitti:
Saisinko minäkin yhden korttisen? :)
Sinulla on lupa. Tämä on sinun elämäsi. Et ole siitä selitystä velkaa kenellekään. Sinulla on lupa olla yhtenä päivänä yhdenlainen ja toisena toisenlainen. Opettele olemaan esimerkki ihmisestä, joka kunnioittaa paitsi muita, myös itseään. Mihin odotan hyväksyntää muilta? Mihin haluan antaa itselleni luvan juuri nyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulipa osuva. Kiitos :)
Vierailija kirjoitti:
Mullekin voi nostaa, kiitos :)
Älä anna pelon päättää. Rohkeus ei ole vain suuria tekoja: joskus se on pienuutensa tunnistamista. Rohkeutta ei ole se, ettei pelkäisi lainkaan, vaan se, että toimii pelosta huolimatta. Jos rohkeuteni saisi valita, mitä se valitsisi juri nyt?
"Sekoittele pakkaa ja käänny sisäänpäin. Pyydä ohjausta tiettyyn aiheeseen tai yleisesti tähän hetkeen. Mitä minun on hyvä muistaa juuri nyt? Nosta kortti ja pohdi sen viestiä."
Ohjausta keneltä??? Tuskin Jumalalta?
Vierailija kirjoitti:
Mullekin voi nostaa, kiitos :)
Kuolet köyhänä, kurjana ja yksinäisenä. Vihdoinkin kärsimyksesi loppuu siihen, eli sinulla on onnellinen loppu.
Vierailija kirjoitti:
"Sekoittele pakkaa ja käänny sisäänpäin. Pyydä ohjausta tiettyyn aiheeseen tai yleisesti tähän hetkeen. Mitä minun on hyvä muistaa juuri nyt? Nosta kortti ja pohdi sen viestiä."
Ohjausta keneltä??? Tuskin Jumalalta?
Nyt en ymmärrä... Ei näissä korteissa mitään Jumalasta kyllä puhuta... t. AP
No joo, tämäkin ketju meni pilalle, en nosta kenellekään enää hyvän mielen kortteja, olkoot sitten, t. AP
Voiko Syvärinen haastaa ap:n oikeuteen kun jaat täällä ilmaiseksi hänen tekemiään kortteja?