Onko muita huonoissa suhteissa olevia täällä?
Kommentit (29)
Harva on huonossa suhteessa. Marginaalia.
Minulla hyvä mies, mutta en voi suhteessa hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Peiliin katsomisen paikka siis sinulla. Et taida olla kenenkään rakkauden arvoinen.
Suhde on vaihtelevaa kuten elämä. Jaksot helppoja, hyviä, tasaisia, vaikeita, todella vaikeita vuosia ja taas uudestaan nousuun helppoja, kivoja, hauskoja, syventyneitä kauniita rakkaudentäyteisiä yhdessä opittuja vuosia ja näin vaihdellen kuten elämä ja siihen vaikuttavat tekijät. Kutsutaan elämäksi. Mielenkiintoista.
Olin ennen, mutta erosin jo vuosia sitten. Nykyään olen hyvässä suhteessa.
Huono suhde on valinta ja vain itsellä on avaimet siihen miten sen kanssa aikoo toimia.
Jää tai lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Ja olet Vauva-palstalla sunnuntai-iltana. 🤣
Kuinka hyvä suhde teillä on?
En ole suhteessa koska en viihdy suhteessa enkä näköjään halua tehdä kompromisseja vain siksi, ettei jonkun miehen ilmapalloego kolhiinnu.
Seksiä saisin jos haluaisin, se on yhden puhelun päässä. Vaan kun en halua. Miehet tuppaavat käymään laiskoiksi ja itsekkäiksi, joten olkoot omillaan. Onneksi naisille on aivan mahtavia seksileluja, joilla pääsee taivaisiin hetkessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla jo laskusuhdanne. 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein, oikein hyvä. Emme kuitenkaan asu yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Suhde on vaihtelevaa kuten elämä. Jaksot helppoja, hyviä, tasaisia, vaikeita, todella vaikeita vuosia ja taas uudestaan nousuun helppoja, kivoja, hauskoja, syventyneitä kauniita rakkaudentäyteisiä yhdessä opittuja vuosia ja näin vaihdellen kuten elämä ja siihen vaikuttavat tekijät. Kutsutaan elämäksi. Mielenkiintoista.
Näin se menee normaaleilla ihmisillä. Narsistisia piirteitä ilmentävien rakkaus/parisuhdekäsitykset poikkeavat selvästi valtavirrasta.
Vierailija kirjoitti:
En ole suhteessa koska en viihdy suhteessa enkä näköjään halua tehdä kompromisseja vain siksi, ettei jonkun miehen ilmapalloego kolhiinnu.
Seksiä saisin jos haluaisin, se on yhden puhelun päässä. Vaan kun en halua. Miehet tuppaavat käymään laiskoiksi ja itsekkäiksi, joten olkoot omillaan. Onneksi naisille on aivan mahtavia seksileluja, joilla pääsee taivaisiin hetkessä.
Ei. Miehet on ihania. Tykkään. Aina tykännyt.
t.Nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peiliin katsomisen paikka siis sinulla. Et taida olla kenenkään rakkauden arvoinen.
Jospa sinä kerran elämässäsi katsoisit peiliin, vai onko niin saatanan ruma jätkä siellä, että pelästyt ja lasket housuihisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa sinä kerran elämässäsi katsoisit peiliin, vai onko niin saatanan ruma jätkä siellä, että pelästyt ja lasket housuihisi?
Menikö itsellesi tuntemattoman kommentti ihon alle?
-eri
Vierailija kirjoitti:
Todella hyvin sanottu. Nykyään vain erotaan usein liian helposti ensimmäisten vaikeuksien aikana. Vaikeiden aikojen jälkeen tulee taas parmpia aikoja. Parisuhteessa 53v.
Vierailija kirjoitti:
Huonoista suhteista lähdetään.
Ja virheistä opitaan! Toista huonoa ei katsella!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonoista suhteista lähdetään.
Ja virheistä opitaan! Toista huonoa ei katsella!
Vai onko vain eri ongelmat tällä kertaa?
Eronneita ja karanneita palsta täynnä.